Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by TranceFool

Ja dat weet ik ook wel, maar zoiets had ik nog nooit meegemaakt, handen op je oren doen als DJ zijnde, omdat je de muziek te hard vindt. Ik kwam in de eerste plaatst ook voor de drank en de gezelligheid, maar als er dan ff leuke muziek gedraaid wordt kan je tenminste nog ff los

HAHAHA ok het is ID erg triest als de DJ zijn handen op de oren zet maar dat is aan de ene kant ook weer erg lachwekkend om te zien hoor ...ja ok ff los gaan is natuurlijk mooi meegenomen...

Old Post Jun-17-2001 15:05  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Mysteryland babeyyy!!! Eerst achter de bar gewerkt van 14.00 tot 23.00 in de Patheon (de tent van Q-dance)..en wat werd daar hééééérlijk gedraaid woo!! Die techno was zó hard dat ik me gewoon ging afvragen of dj Promo misschien bij de verkeerde tent was gaan draaien! haha...het werken was echt best relaxt (tot 21.30 want toen kreeg ik het druk)..nog ff gepraat met 1 van de Alpha Twins (je kan zeggen wat je wil..maar ik vond ze echt SUPERstrak..ik ben fan haha) en met Dana..heb d'r even gecomplimenteerd met d'r RETEstrakke set op Qlimax!!! En ze is zó lief!!! Wat een poepie!! Nou jah..om 23.00 dus klaar met werken..met 30 muntjes op zak..want ik had geen geld bij me..gelijk Bellie gebeld en als een idioot naar de Atomium (techno)geraced...Bellie opgezocht en aaaaaaaaaaaa!!!!!!!! WAT HEB IK HET TOP GEHAD!!!!!! OMG....echt gewoon bijna 18 uur in die muziek gestaan in totaal en ik heb me maar een half uurtje verveeld...toen begon het volgende pilletje weer te werken haha...echt Bel, ik vond het zó relaxt met jullie! alleen de terugweg was klote. Ik zou eerst met de auto terug, maar 't was vét druk op de parkeerplaats en we stonden er om 7.45 nog, dus toen moest ik de pendelbus naar Lelystad nemen, van daaruit met de bus naar Kampen, van daaruit met de boemel naar Zwolle, en van daaruit met de Intercity naar L'warden...12.10 thuis!!!! jeeezus!!! minder!!!! Ben nu net wakker en ik ga zo ff chillen bij me pa..even lekker verzorgt worden (hapje eten, glaasje drinken) Later..mét of zonder kater

Old Post Jun-17-2001 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Registered: Jan 2001

Gisterenavond in Breda geweest. Eerst bij een maat van me twee Kanonnen achterover gegoten. Daarna met zijn 3en naar de stad. Eerst even in een cafe gestaan en tot mijn verbazing hoorde ik daar (de commerciele versie van???) DJ Tiesto - Flight 643.

Rond een uur of 1 naar de Graanbeurs geweest en daar verder aan de Apfelkorn. Rond een uur of half 5 thuis en lekker gaan slapen.

Het was een lekker weekend, gewoon een beetje zuipen

Greetz

Old Post Jun-17-2001 18:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

Eerst ff bij een vriend van me in Leiden biertje wezen drinken... toen met zn allen naar Amsterdam geweest, niet veel bijzonders gedaan eigenlijk... naar het Cooldown-café geweest, was wel gezellig.
Wat alleen wel een beetje jammer was, was dat op de terugweg bleek dat de nachttrein ineens niet meer reed... moesten dus iets van 2 uur op de trein wachten!! (*&!@^#(*!#@%$@ NS!!

Old Post Jun-17-2001 19:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Jester

quote:
Originally posted by moogwai
Was zaterdag liever naar Mysteryland geweest.. maarja de animo was niet zo groot

Zaterdag eerst een verjaardagje gevierd en toen zijn we naar een tent in Duitsland geweest (e-dray).. was echt wel leuk en gezellig
Was alleen al de moeite waard om die typische Duitsers te zien, die denken dat ze de Man zijn

Muziek was goed... lekkere duitse stamptrance zoals Blank & Jones - Dff (Cosmic Gate Rmx) & Brooklyn Bounce - Born To Bounce, verder nog een leuke mix gehoord van Charly Lownoise & Mental - Wonderfull Days... altijd leuk als ik een zo'n classic hoor

Jazeker, de e-dry ruled enoRm. Vooral met die vage duitse dj's...dj Claus, dj Ullie enzo 'k vind de e-dry eigenlijk beter dan bijv de time-out....

Old Post Jun-18-2001 13:21  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Noui eigenlijk niets bijzonders. mag ik dat ook posten? Nou ik ben niet uit geweest, heb alleen een paar wedstrijdjes gespeeld. Sport gaat voor.

Old Post Jun-18-2001 21:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

jah..en je posts hoog houden op TA..relluh relluh!

Old Post Jun-18-2001 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by Miss Proximus
jah..en je posts hoog houden op TA..relluh relluh!

Ja net als jij. Jij wilde de beste vrouw zijn

Old Post Jun-18-2001 21:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

NOu ja dit weekend is er niet echt bijsters veel gebeurd...Vrijdag eerst een 60's party gehad wat op zich wel dik lachen was veel pruiken op enzo...daarna toch weer even de kroeg ingegaan.Dat was niet veel aan erg rustig enzo
Zaterdag naar *light geweest waar het op zich behoorlijk druk was...en milk inc was niet eens zo slecht dus het viel me erg mee.
Moreno kreeg daarna de taak om de zaal aan het dansen te houden.Hij draaide weer lekker ouderwets(lees flink kut)en de zaal stroomde als een gek leeg...Ik heb denk zijn hele set gezien maar kon me dit keer totaal niet overtuigen.Daarna draaide Bird toch wel weer een beter set van moreno dus het einde was wel weer es flink lachen en stampen.Ook nog es een danseres van *light ontmoet zeker een leuk meisje
Vandaag alleen op het strand gelegen en nu ga ik es lekker een ijsje eten

Old Post Jun-24-2001 18:27  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

ben het weekend naar de time out in gemert geweest, ik ben er al een paak keer geweest, toen was het wel gezellig maar afgelopen zaterdag was het echt superheftig. heel de tijd in de techno zaal lopen springen en dansen, die dj daar was echt bruut. hij draaide dat liedje van marcel woods-de bom echt kei hard, en in de grote zaal kwam tijden on the move kei veel snippers naar beneden. dus was heftige avond.

het enige minpunt was dat mijn hard het ritme van de bass ging over nemen, precies in de maat van de muziek ging mijn hart dus mee. was kei raar, en het deed heel pijn, heeft iemand anders hier ervaringen mee (ik had geen drugs gebruikt of zo, alleen pils gedronken en nog niet eens zoveel)

Old Post Jun-24-2001 18:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

mijn weekend was best leuk op zich, eerst zaterdagavond ff ingedronken en daarna uitgegaan naar de Gompie in Den Bosch, was wel gezellig, ook goeie en lekkere Trancemuziek gehoord, toen zijn we om 1:45 naar de plaatselijke en beste discotheek van Den Bosch de Kings gegaan, wat dus geen reet aan was, gewoon hele foute kutmuziek en het was veels te druk, zijn dus na een halfuurtje daar weer weggegaan en zijn hem dus toen maar naar huis genokt en vandaag heb ik nog niks gedaan, beetje Formule 1 gekeken.........

Old Post Jun-24-2001 18:39 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by basvh
ben het weekend naar de time out in gemert geweest, ik ben er al een paak keer geweest, toen was het wel gezellig maar afgelopen zaterdag was het echt superheftig. heel de tijd in de techno zaal lopen springen en dansen, die dj daar was echt bruut. hij draaide dat liedje van marcel woods-de bom echt kei hard, en in de grote zaal kwam tijden on the move kei veel snippers naar beneden. dus was heftige avond.

het enige minpunt was dat mijn hard het ritme van de bass ging over nemen, precies in de maat van de muziek ging mijn hart dus mee. was kei raar, en het deed heel pijn, heeft iemand anders hier ervaringen mee (ik had geen drugs gebruikt of zo, alleen pils gedronken en nog niet eens zoveel)

dat van dat drugsgebruik, weet je dat echt wel zeker ??

Old Post Jun-24-2001 18:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha bangkok 1995 track 7... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNeo Cortex - "Elements 2004" (Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:36.

Forum Rules: