Originally posted by FenixStyle
Het voordeel van minder keuzes moeten maken, is natuurlijk wel dat ge minder gebonden zijt aan een timetable en dus gewoon kunt rondlopen en zien waar ge uitkomt.
ik heb liever ne line-up waar ik aan ne timetable ben gebonden, en dus minder moet / kan rondlopen, maar waar ge dan wel zeker zijt dat hetgeen ge ziet de moeite waard is. Van ne Filo & Peri of ne Giuseppe Ottaviani verwacht ik op de zondag niet bijzonder veel, maar verder zie ik op de zondag niet echt veel alternatieven beschikbaar die mij een "waaaaw" gevoel geven. Voldoende grote DJ's staan er die dag wel geprogrammeerd, maar niet direct namen die ik anders zou volgen
@ Eagle: had ook wel mijn hoop gezet op nog ne enorm interessante naam voor de B2B, ne goeie prognaam had ik zeker gesmaakt. Maar 't is er dus niet meer van gekomen
Apr-30-2009 15:38
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Xilver
Zaterdag vind ik ni echt de moeite
Bwah, heel die Kozzmozz stage is redelijk fantastisch, allemaal levende legendes aan het werk. Dan nog CDA stage met véél schoon volk (Joris Voorn, als zijn nieuwe EM een indicatie is... ), JOOF en Push live. Daar valt al wel een dagje met te vullen denk ik zo
Apr-30-2009 16:16
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Xilver
Zaterdag vind ik ni echt de moeite, maar de zondag is gewoon te goe.
idd, tis trouwens beachparty in mijn stamcafe anders moest ik dat missen
Apr-30-2009 16:53
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Ivm die "very special headliner" nog deze quote gevonden:
'the main act who will play at the mainstage of tomorrowland on sunday remains a secret.. at least for a while! we can already reveal that it will be the biggest name ever played at the festival. the perfect headliner for this special 5th anniversary edition of tomorrowland. the icing on the cake!
In dat opzicht, zal het alvast niet Armin zijn.. Tiesto lijkt ook uitgesloten aangezien hij die zondagavond ook al in Tunesië draait. Qua dj's vallen er eigenlijk geen grotere en exclusievere namen te bedenken, dus ondanks dat ze niet touren, hoop ik stiekem toch op Daft Punk..
May-01-2009 10:17
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
laten we er een weddenschap van maken!
100euro op Milk Inc.