Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [every 2nd saturdays] SensationS @Scène Bastille, Paris, Fr
Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sebdevinc
Fantomas de la Trance

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by Insigma
ta galerie est vraiment mal foutue pour les mater.

Je sais, je suis en train de cherche une autre qui pourrai mieux le faire ...

Vivement la suite
No Sé Rosé !

Old Post Jun-08-2009 11:08  France
Click Here to See the Profile for sebdevinc Click here to Send sebdevinc a Private Message Add sebdevinc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by d&b

ah ouai quand même

ok

ouais hein.. limite ca fait peur.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-08-2009 11:15  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by d&b

On attend la review de Diane sur le déo de Mat

Old Post Jun-08-2009 11:55 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

quote:
Originally posted by JoeHell

Ben la ça doit faire peur j'ai un trajet en train dans les pattes et il fait super chaud dans la cave donc je pense que c'est

Old Post Jun-08-2009 12:00  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-08-2009 12:24  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by sebdevinc
Bon bon bon,
Moi je ne peut parler que au nom du Yono car je n'est pas fait la scène après !
Très bonne petite soirée malgrès la fatigue, un set uplift 140 patate des b2b man Axel et Gogo !
Wha les TA !! Vous aviez quoi? xD
APWAAALLL paysan ! C'est ce que j'appelle de l'ambiance ! Je crois qu'on a surpasser notre dernier passage au Yono !

Pour ce qui est des photos:
http://btcshow.free.fr/yono

Ça résume bien il me semble

merci pour les pics !

Old Post Jun-08-2009 12:34 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

quote:

J'me souviens à peu près de la photo mais alors le reste, faut pas trop me demander, j'avais les yeux fermés les 3/4 du temps et le nez hors service

Enfin si, j'me rappelle juste que ca puait à mort les oeufs pourris vers la droite (face au booth) là :confused :confused

Et puis, la gâteau il était très bon aussi, merci Audrey^^

Cool tes photos seb en tout cas, merci

Old Post Jun-08-2009 15:38  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Je ne sais pas ce qui passait mais ça avait l'air bon à en voir la tête de Gwada et Stan lool

Run baby run !

Old Post Jun-08-2009 18:08 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

Bon ... à la vue de quelques vidéos et photos, je retire ce que j'ai dit j'sais plus où mais non, j'avais pas le juste milieu samedi soir mprei à fond

Je crains d'ailleurs la vidéo d'olivier pour sa TV là, il a pas arrété de filmer et avec sa lumière toussa toussa, ca va faire mal je sens

Old Post Jun-08-2009 18:52  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

Putin, j'suis démonté là !! La journée s'est bien passé, au taquet et tout mais la j'ai plus d'peps !

Didiou, sympas les photos !! Dieux qu'on avait l'air à fond dans notre trip là !

La soirée psyzouk Bordelaise s'annonce... mmhhh... Bordelik !!!
APPEROOOO BORDELLLLLLLLLL !!!

A oui, c vrai que yavais des videos toussa qui tournait... Avè le gros phare et tout...

Roh putin, comment j'écris comme un cochon... j'dois avoir encore de la pression dans le sang..

Old Post Jun-08-2009 18:58  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by JorisC

- Mat gros Apwal en pleine scène torse poil, et surtout un énorme "APWAL..............ENCULE" pour le dj au moment où le son était vraiment au plus bas, qui aura eu pas mal de retour dans la salle

Old Post Jun-08-2009 19:34  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Chacun ses occupations Sylvain leve son apn et nous les verres

Old Post Jun-08-2009 19:44  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [every 2nd saturdays] SensationS @Scène Bastille, Paris, Fr
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHappy Hardcore ID? [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNylon - "If You Love Me" (Unknown Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:28.

Forum Rules: