Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [CONTEST] TA#FR mix 2009 ép. 2 : 10 YEARS OF TRANCE
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
ben de toute façon à partir du moment où il y a un critère sur la technique, ça me semble logique et évident que l'on doivent signaler le matos utilisé..

totalement + 1 avec les 2 zouaves, de lyon et supporter du barca.

Old Post Oct-26-2009 17:09  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Sauf qu'en demandant quel DJ utilise quoi, certains peuvent savoir qui est derrière tel ou tel numéro de fichier MP3.

Rafon : pour tes 100Go de retard, ça s'arrangera peut-être avec un prochain crash disque

Old Post Oct-26-2009 19:14 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

quote:
Originally posted by JoeHell
Sauf qu'en demandant quel DJ utilise quoi, certains peuvent savoir qui est derrière tel ou tel numéro de fichier MP3

Et ca change reellement la notation ?

Old Post Oct-26-2009 19:36  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by matviscafcb
Et ca change reellement la notation ?

bah ça casse un peu le jeu du "qui est qui"... pour ça que je n'ai pas donné l'info aux jurés la dernière fois. Mais vous savez, ils se sont rendus compte de qui mixait avec quoi bien souvent, certains comme thib ont même enlevé des points à ceux qui mixaient sur pc.

donc je ne suis pas tellement pour le préciser.

Maintenant quid du mix sur pc autorisé ou pas, je sais pas, y en a combien des DJ qui se sont inscrit qui n'ont pas de platines?

Old Post Oct-26-2009 19:41 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by JoeHell
Rafon : pour tes 100Go de retard, ça s'arrangera peut-être avec un prochain crash disque

Ta goule

quote:
Originally posted by anne348

Maintenant quid du mix sur pc autorisé ou pas, je sais pas, y en a combien des DJ qui se sont inscrit qui n'ont pas de platines?

Ah mais attention j'ai jamais dit qu'il fallait les interdire!

Old Post Oct-26-2009 22:01  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Bon j'ai enfin fini ma TL v aller l'enregistrer ds les minutes qui suivent, ça va être super à volume hyper bas ^^

Bon moi c'est réglé, ça sera Platines Vinyls, Platine Cd et pc pour les 2 dernieres plaques, car j'ai aucun vinyls pour ces deux années et qu'avec une seule platine cd ça va être dur de mixer 2 titres ^^

Je noterais à coté quand je change de support

Old Post Oct-26-2009 22:39  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by birante
Je noterais à coté quand je change de support

Old Post Oct-26-2009 23:16  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

A bientôt 37 ans, et après avoir joué en club pendant 15 ans, je fais ça pour le fun, je n'ai plus rien à prouver (à moi et aux autres).

Moi aussi j'ai mixé sur cds, vinyls, cassettes et magnéto à bandes.

Maintenant je suis passé au pc d'une part pour le coté pratique (gain de place etc...) mais aussi pour le coté évolutif de la chose. Mais c'est clair que taquiner du vinyl du bout de ses doigts, rattraper une plaque mal engagée, ç'est magique.

Pour en revenir à ce contest, faite comme bon vous semble, je suis mal placé pour "légiférer" la dessus. Je vais faire mon set comme l'autre, sur pc avec beatmatch.

Old Post Oct-26-2009 23:25  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

UP !

Set bouclé pour ma part.

Old Post Oct-30-2009 14:50  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

hehe je vous filerai vos numéros semaine prochaine

Old Post Oct-30-2009 17:07 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by low-R
UP !

Set bouclé pour ma part.

La pression sur les autres concurrents!

Old Post Oct-30-2009 17:40  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by low-R
UP !

Set bouclé pour ma part.

Moi faut que je recommence entièrement le mien, 2 couilles techniques liées à ma table de mixage qui rend l'âme et pas satisfait du choix des tracks je vais revoir entièrement ma copie; reste 9 jours !

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Nov-01-2009 10:45  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [CONTEST] TA#FR mix 2009 ép. 2 : 10 YEARS OF TRANCE
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrazy buildup [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlan Braxe & Fred Falke - Intro (Original Club Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:01.

Forum Rules: