Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees Voetbal!!!!
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by arjoderoon
ah dat ziet er goed uit. ajax wint de champions league, vitesse de uefa cup...

yeah right.. keep on dreaming...i wish i could...

Ja, dat zou magistraal zijn! Maar laten we eerst maar hopen dat we de 3e ronde halen!!

quote:
Originally posted by TimeportE
en leuk voor vitesse dat ze gewonnen hebben, nu nog de uit wedstrijd goed spelen!

Da's inderdaad het moeilijkste deel, maar we blijven positief!!

Met vriendelijke groet.

Old Post Nov-01-2002 12:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
De tuchtcommissie van de UEFA doet woensdag 6 november uitspraak over de lengte van de schorsing van Cristian Chivu. De aanvoerder werd tegen Lyon met een rode kaart van het veld gestuurd nadat hij Vairelles had neergehaald.

Scheidsrechter Vassaras maakte in zijn rapport melding van “ernstig gemeen spel“. Daardoor wordt de zaak onderzocht. Had de scheidsrechter in zijn rapport vermeld dat Chivu een rode kaart kreeg vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler dan was het bij de automatische schorsing van een wedstrijd gebleven.
Nu onderzoekt de tuchtcommissie het voorval.

Woensdag volgt de uitspraak.

bron: www.ajax.nl

Dit is echt belachelijk te noemen, waarom is die gozer scheidsrechter geworden, ga in de speeltuin spelen als je het niet aankan.... Rood geven voor een overtreding die geel waard was is al stom te noemen, maar dan ook nog eens een beschuldiging maken van ernstig gemeen spel gaat echt te ver...!!!!

(pffff, ff stoom afblazen)

Old Post Nov-02-2002 14:40 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniėlle Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Blik
Dit is echt belachelijk te noemen, waarom is die gozer scheidsrechter geworden, ga in de speeltuin spelen als je het niet aankan.... Rood geven voor een overtreding die geel waard was is al stom te noemen, maar dan ook nog eens een beschuldiging maken van ernstig gemeen spel gaat echt te ver...!!!!

(pffff, ff stoom afblazen)

waarbij ik nog even aan wil tekenen dat die hondelul chivu eerst een penalty onthield!! (wie moet er nou gepakt worden voor ernstig gemeen spel dan? in de kont naaien die klootzak! of is mijn taalgebruik nou weer te obsceen?)

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Nov-02-2002 19:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Oke mensen: week van de waarheid!!

UEFA-Cup:
Werder Bremen - Vitesse

Champions League:
Ajax - Internazionale
Arsenal - PSV
Feyenoord - Newcastle United

Wat denken we ervan?

Met vriendelijke groet.

Old Post Nov-12-2002 14:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arrows
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by mr.marcello

UEFA-Cup:
Werder Bremen - Vitesse 1 - 1

Champions League:
Ajax - Internazionale 3 - 1
Arsenal - PSV 2 - 2
Feyenoord - Newcastle United 1 - 0

Wat denken we ervan?

Met vriendelijke groet.

Werder Bremen - Vitesse 1 - 1
Ajax - Internazionale 3 - 1
Arsenal - PSV 2 - 2
Feyenoord - Newcastle United 1 - 0

Old Post Nov-12-2002 14:49  Indonesia
Click Here to See the Profile for arrows Click here to Send arrows a Private Message Add arrows to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

het is tenminste uitverkocht, dat mocht ook wel eens een keertje

ajax speelt gelijk 1-1
psv verliest met 2-1
lyon speelt ook gelijk met 1-1
Auxerre wint met 1-0

kortom:

ajax 2de ronde van de CL
PSV niks

PS: dit denk ik, ik hoop natuurlijk dat ajax en psv winnen

Old Post Nov-12-2002 16:05 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mr.marcello

UEFA-Cup:
Werder Bremen - Vitesse

Champions League:
Ajax - Internazionale
Arsenal - PSV
Feyenoord - Newcastle United

Wat denken we ervan?

Met vriendelijke groet.

Werder - vitesse 1-0

ajaks - internazionale 1-4

feyenoord - newcastle 2-1
(aangezien ik weer is een kaartje heb gekocht, en feyenoord nooit verliest als ik er bij ben, wordt het in ieder geval 1-1, maar ik hoop 2-1 )

arsenal - psv 0-3

Old Post Nov-12-2002 16:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

quote:
Originally posted by Jappio
Werder - vitesse 1-0

ajaks - internazionale 1-4

feyenoord - newcastle 2-1
(aangezien ik weer is een kaartje heb gekocht, en feyenoord nooit verliest als ik er bij ben, wordt het in ieder geval 1-1, maar ik hoop 2-1 )

arsenal - psv 0-3

1-4?? Nee man, eerder 1-0
En 0-3 is ook vrij onwaarschijnlijk

Old Post Nov-12-2002 17:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Werder - vitesse 0 - 2

Ajax - inter 2 - 1

naam vergeten - newcastle 0 - 1

arsenal - psv 2-0

Old Post Nov-12-2002 18:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
1-4?? Nee man, eerder 1-0
En 0-3 is ook vrij onwaarschijnlijk

tis toch mijn voorspelling ?

Old Post Nov-12-2002 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by New Wave
Werder - vitesse 0 - 2

Kijk, met jou kan ik praten!

Maarre, echt jammer dat PSV er helemaal uit ligt! Maar daardoor worden ze echter wel weer kampioen van Nederland.

Met vriendelijke groet.

Old Post Nov-12-2002 23:01  Netherlands
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

AJAXXXXX... echt beter dat ze door zijn, en op basis van de eerste helft helemaal terecht, tja.. crespo is gewoon super goed.. wel jammer dat ze alsnog verloren hebben.. en die scheids, kijk uit je ogen, het WAS een goal en het WAS hands.. verder jammer dat psv verloren heeft, maar ook slecht vin ik.. 2de elftal en rode kaart! maar ja.. nu hopen op feyenoord, moeten zij winnen en juve met 2de elftal ook een resultaat neerzetten!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-13-2002 09:59  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees Voetbal!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFunky ID [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVeracocha - "Carte Blanche" (Ronald van Gelderen Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:39.

Forum Rules: