Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > I. R. L
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

Jofawe: Nämen tjenare! the baby who listens to trance kul att du är lite på TA oxo, jag är själv mer aktiv här för det är skönare här

Old Post Nov-11-2003 10:23  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Tackar tackar JayBee ...
Jag ska försöka hänga mer här än på lunarstorm å det

Old Post Nov-11-2003 11:07  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Lunarstorm usch vik hädan
ahme! kan vi inte lägga ner med att vara taskiga mot lunar. de som gjorde det har alldrig haft som mål att göra illa dig stefan ok. det är faktist bra jobbat, har inte direkt sett dig göra något bättre. mmm visst det finns många fjortisar där men fan om man är i åldern 12-18 typ så är det ett bra sett att hitta folk på. vi behöver ju inte överdriva som om det vore den komunistiska mördar maskinen eller nått.

Old Post Nov-11-2003 12:21  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by JayBee
ahme! kan vi inte lägga ner med att vara taskiga mot lunar. de som gjorde det har alldrig haft som mål att göra illa dig stefan ok. det är faktist bra jobbat, har inte direkt sett dig göra något bättre. mmm visst det finns många fjortisar där men fan om man är i åldern 12-18 typ så är det ett bra sett att hitta folk på. vi behöver ju inte överdriva som om det vore den komunistiska mördar maskinen eller nått.

vadå inte gjort nått bättre... steve har gjort mycket bättre saker än va lunarstorm gjort... han har gjort massa filmer som e hel grymma

kollade förresten igenom midway filmen igår igen o hittade mig typ hela tiden.. skit jobbigt.. haha

o hade det inte varit för steve så hade jag säkert inte kommit iväg på fokused european tour.

+ att steves ftp e mycket mer värd än va lunarstorm e...

så det så

Old Post Nov-11-2003 13:12  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by dbl
vadå inte gjort nått bättre... steve har gjort mycket bättre saker än va lunarstorm gjort... han har gjort massa filmer som e hel grymma

kollade förresten igenom midway filmen igår igen o hittade mig typ hela tiden.. skit jobbigt.. haha

o hade det inte varit för steve så hade jag säkert inte kommit iväg på fokused european tour.

+ att steves ftp e mycket mer värd än va lunarstorm e...

så det så
ahme åhh.. jag menar ju community inte allt man har gjort i sitt liv

Old Post Nov-11-2003 13:45  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

*Danger Will Robinson* Tråden börjar spåra ur, ta upp detta ämne någon annanstans... in real life t.ex.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-11-2003 14:04  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer

Registered: May 2003
quote:
Originally posted by JayBee

Varför kan inte folk säga nått om saker o ting (i detta fall ett community) utan att det blir personlig pajkastning??

Skärpning

Old Post Nov-11-2003 14:10  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Sneaker Pimp

quote:
Originally posted by AC.
Dj Mikal aka Mike Shiver (Inte bara glorie utan även jag har hälsat)

men vaaa faaaaaeN nu e ja inte ensam längre
(Näääe, ja bara skojja...)

quote:
Originally posted by jofawe
okej, så har den där Glorie

Huh? den där?

quote:
sagt till mig att jag ska börja skriva som en galning här då...

men äh, jag har inte sagt att du ska skriva som en galning, heller!

Jag återkommer för att uppdatera min lista 14 dec. eller 1 feb. vi får se

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-11-2003 14:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Alla inlägg angående communitys ska numera läggas i tillhörande tråd:

'KLICKA

Vidare inlägg i denna tråd om communitys tas bort.

En kamp mot Trådurspårning

Old Post Nov-11-2003 14:47 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Träffade Gaby, Impulze, Mindshooter, WhiteRussian, Kraith, mjz, Dj_Lazlo, JayBee på lucia-kryssningen, så nu är min lista lite längre

Old Post Dec-13-2003 21:32 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

[IRL:14]

+dj_lazlo (träffades mitt i dansgolvet på lucie cruise 2003)

+reveal (träffades i någon korridår på silja båten)

+gaby (utbytte biljetter på silja terminalen)

aendy (Käkade hamburgare tillsammans på donken)

whiterussian (Hälsades på dansgolvet på Fokused, dock väldigt kortvarat)

staz (Träffades vid toaletterna på Fokused)

zamzon (träffades vid baren på weekender)

impulze (träffades på scenen med A&B )

dragonfly (Träffades innan TA )

pjox (träffades oxo vid samling av paintball fast pjox var dock ej med och spelade)

mindshooter (träffades i stockholm vid samling av paintball)

treo (han besökte mig över helgen inför paitnball och devotion, träffades först på tåg perången )

Vizay (TA nummer 2 jag träffade mitt i sthlm inför paintball bokningen)

Steve (den första TA jag träffade, var på weekender när orkidea spelade)

som omväxling addar jag liten kort text på varje person hur och vart jag träffade dem

jag vill oxo tillägga att alla på min lista har jag träffat och pratat med (ingen typ "jag såg X på festen och fick höra efteråt att det var bertil")

Last edited by JayBee on Dec-15-2003 at 15:24

Old Post Dec-14-2003 14:37  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
+

Endre
Irish &
Pjox

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-14-2003 15:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > I. R. L
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLZ ID this track [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playback040 Feat. Erica Baxter - "Dreams" (Summer 2040 Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:47.

Forum Rules: