Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT - New Years Eve!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

moooooooooooooooi feestje......


sta hier met prox vet weg te spacen

meeting was n DRAMA (we waren met zn 5en, en helaas helaas Remy....geen blonde zweedse dames )

wij gaan weer feestje bouwen en wensen iedereen een heel vet nieuw jaar.



ps JG draaide mi. n beetje te hoog tmf gehalte....
Astrid loopt nu al lekker te beuken




GrtZ
Miss Proximus & Total WooT

Old Post Jan-01-2003 00:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen



Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by ScuL
ok
eindelijk ben ik hier dan aanbeland.

allemachtig wat duurde dat lang om binnen te komen. bijna 40 minuten rij en een half uur voor de jassen grr

daardoor meeting gemist natuurlijk.
m'n zweeds gezelschap vond dat natuurlijk niet leuk maar we proberen nog wat TA'ers te vinden.

mazzel



Als je dit nog leest: we staan om 4:00 uur weer op dezelfde plek.


___________________

Old Post Jan-01-2003 00:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Als je dit nog leest: we staan om 4:00 uur weer op dezelfde plek.


2 translate for the swedish..

if you will read this: we will be at same spot at 0400 hours

wy the hack vertaal ik het??

kwas op die tweede meeting en kheb nooit zijn slechte meeting meegemaakt... jongens jongens en meiden.. totaal geen bezieling en vooral ook het feit dat mensen gewoon verstek laten gaan van deze prachtige kans om een fijn samenzijn te bewerkstelligen tussen 1 danwel meerdere TAss zonder zich dan op de door de sekretaris vooraf afgesproken manier af te melden.. beneden elk peil als je het mij vraagt!!


___________________

Old Post Jan-01-2003 12:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sabina
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2002
Location: Arnhem, the netherlands

Petrus je hebt wat gemist
Was zoals vanouds in de HMH weer een supernacht!

Had zelf Jon The Dentist nog nooit gehoord, maar sjeeee wat draaide hij lekker. Heel veel 'oude' bekende nummers zoals Back to Cali en Katana! Echt een lekker trance set.... jummie gewoon.

Ik zag optimus ook nog ff voorbij stuiteren


Verder vond ik Johan Gielen... mwhoaaaaaa een aardige set. Zoals verwacht erg commercieel.
Astrid draaide slecht vond ik. Ze zat een aantal keer volledig fout met inmixen en ze kreeg de sfeer er niet in. Jammer want ze kan toch best lekker draaien.
Bas en Ram hebben wij lekker vanaf het balkon geluisterd. Heerlijk effe relaxten
Piet Bervoets en Marco V waren echt hele goede afsluiters voor een toppie avondje!

De aankleding van de zaal was sober maar door de lichtshow en effecten was het echt heel goed gedaan! Top die laser

En wat vonden jullie er allemaal van?????

Old Post Jan-01-2003 15:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sabina Click here to Send Sabina a Private Message Add Sabina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Wow wat een nacht. Geen zin in full report, weet er toch nog maar stukken van. Jon the Dentist was goed tot ie af ging bouwen voor Gielen, btje kaas trance produkties kwamen er toen geloof ik
Giele was eerste uur slecht, na 12en was het wel goed.
Astrid beukte vrij hard voor haar doen, had eens mixje die veel rustiger was, maar dit was best hardtrance
Toen kwamen Bas en Ram ook wel goed, weinig van meegekregen
Rank 1 ook leuk
En Marco V was weer een knaller, alleen zat ik stuk lol
Naja kort maar krachtig.

Oh en Proximus, wat ben jij in het echt een verlegen meisje zeg

En 2 al de anderen van gister, was een super feest met jullie erbij

PS2 Eten was ook zwaar goed Dave!


___________________

Old Post Jan-01-2003 15:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BooMBooM
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: nederland

zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel?

Old Post Jan-01-2003 15:51 
Click Here to See the Profile for BooMBooM Click here to Send BooMBooM a Private Message Add BooMBooM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
Originally posted by tijs08
2 translate for the swedish..

if you will read this: we will be at same spot at 0400 hours

wy the hack vertaal ik het??

kwas op die tweede meeting en kheb nooit zijn slechte meeting meegemaakt... jongens jongens en meiden.. totaal geen bezieling en vooral ook het feit dat mensen gewoon verstek laten gaan van deze prachtige kans om een fijn samenzijn te bewerkstelligen tussen 1 danwel meerdere TAss zonder zich dan op de door de sekretaris vooraf afgesproken manier af te melden.. beneden elk peil als je het mij vraagt!!



Muhahaha
Mja maar de secretaresse was dan ook afwezig en dan loopt alles fout


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jan-01-2003 15:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Love

quote:
Originally posted by Sabina
Petrus je hebt wat gemist
Was zoals vanouds in de HMH weer een supernacht!



___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Jan-01-2003 16:39 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by BooMBooM
zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel?


Denk dat je bedoeld Faitless - We come one (Dave Clarke Remix) Maar weet ik niet zkr


___________________

Old Post Jan-01-2003 16:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

ik ben net thuus.... niet geslapen want kon niet in slaap komen... was goed feessie, veel mensen ontmoet en gezien en gesproken, veel gelachen zoals altijd

TA's die ik heb gezien+gesproken: Remy!("Wat zijn de voornemens voor komend jaar? Nog meer pillen!!" hahahaha!!)+Mido, tijs08, 303, Lex, Partyhardy, total woot, Artist, Proximus, Martillo+Sabina en volgens mij ben ik nog een paar mensen vergeten

was wel snel moe, was beetje verkeerd om meteen vanaf 21 uur te gaan knallen


ow ja, kwam nog een gozer tegen die mij kende van TA-forum mwhehehe, alleen hij was zlef niet geregisreerd hier was een vriend van Gurian als ik t met geod herinner... en hij was mijn nr 1 fan zei ie

en nu gaat ik slapen...

jippie

Old Post Jan-01-2003 16:46 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by BooMBooM
zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel?


aahhh denk dat je dat ene nummer bedoelt met die ene piep erdoorheen? mooi nummertje, alleen die piep erdoorheen is erg lelijk

Old Post Jan-01-2003 16:49 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BooMBooM
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: nederland

quote:
Originally posted by Optimus
aahhh denk dat je dat ene nummer bedoelt met die ene piep erdoorheen? mooi nummertje, alleen die piep erdoorheen is erg lelijk


ja volgens mij wel echt een gruwelijk nummer is dat het enigste wat je hoort in dat nummer is we are one en dan zo'n lekker vaag deuntje

Old Post Jan-01-2003 19:51 
Click Here to See the Profile for BooMBooM Click here to Send BooMBooM a Private Message Add BooMBooM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT - New Years Eve!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHeavy prog deep tune from last Digweed Transitions 003 guest - Fortier [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - Nothing but You (feat. Hemstock & Jennings) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:03.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!