|
ik ben net thuus.... niet geslapen want kon niet in slaap komen... was goed feessie, veel mensen ontmoet en gezien en gesproken, veel gelachen zoals altijd
TA's die ik heb gezien+gesproken: Remy!("Wat zijn de voornemens voor komend jaar? Nog meer pillen!!" hahahaha!!)+Mido, tijs08, 303, Lex, Partyhardy, total woot, Artist, Proximus, Martillo+Sabina en volgens mij ben ik nog een paar mensen vergeten
was wel snel moe, was beetje verkeerd om meteen vanaf 21 uur te gaan knallen
ow ja, kwam nog een gozer tegen die mij kende van TA-forum mwhehehe, alleen hij was zlef niet geregisreerd hier was een vriend van Gurian als ik t met geod herinner... en hij was mijn nr 1 fan zei ie  
en nu gaat ik slapen...
jippie
|