ik stond al op de lijst, maar kheb nu een kaartje, dus ik ga bnu zeker weten mee!! wordt echt een moooooiii feestje!! en dan ga ik nu kerstdiner houwen en zat worden, tot ziens!! Greetz
___________________ I suck at making a sig...
!_PeTrUs_! -=Re-GrOoVeD=- @ddicted Access BasD Bobskie Bouma Bros Cosmic_Guy Ding Chavez Disney DJ Bazz DJ D-Man DJ Pi0 DJ Suez DJ_Lex DJ_Spare Donna Eieregooie Ferry_0 Flipper01 Greggie Jappio Junkx Kreischer2000 LoginZ Lowrider Magik54 Martillo Massive' Menno MorrisWest MrMarcello Muppet Nook Odyne Original PartyHardy PCP2017 raoel Redcliv Remy D Rinus Sabina SnuggLe Spinnin' Jack tango Teal'k Three-0-Three Tijs08 TimeportE Total WooT Trancefool TranceGiant Gister ook even drie kaartjes gehaald.
grootste meeting ooit en ik ben dr niet bij toch jammer... anywayz, als dr dan een groepsfoto gemaakt moet worden dan zou ik de fotograaf wel aanraden een breedbeeldlens oid mee te nemen
___________________ Progressive Hard = goed
quote:Originally posted by !_PeTrUs_! Ah, kenne we weer eens een keertje springnichten Ja want dat wordt echt weer een x TIJD!! Bijna een jaar geleden.
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
Hmmmja jij er nie bij Gerd,das in principe belachelijk... Ennuhhh,wie wordt nu mn partner in crime wat betreft t meest niet fotogeniek zijn? Lekker dan
___________________ *Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
quote:Originally posted by Donna Hmmmja jij er nie bij Gerd,das in principe belachelijk... Ennuhhh,wie wordt nu mn partner in crime wat betreft t meest niet fotogeniek zijn? Lekker dan MAGREC komt ook niet misschien dat cosmic gay een gooi kan doen?
LOL! Ik heb ook een handje van niet-fotogeniek zijn...
quote:Originally posted by eieregooie LOL! Ik heb ook een handje van niet-fotogeniek zijn... ...anders ik wel!
Mooi,dan hebben we al een triootje!
quote:Originally posted by Donna Mooi,dan hebben we al een triootje!
Ik ben dan wel niet zo fotoageniek als Kolkie, maar ik kan heel goed Sjinees kijken als er foto's worden gemaakt
___________________
quote:Originally posted by Jappio MAGREC komt ook niet misschien dat cosmic gay een gooi kan doen? Ik ga me doest doen
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA