Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Thumbs up

JULAFTON x 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wuäää det var svårt att somna igår men nu är dagen äntligen här....weeee Fan nu är det bara 11 timmar och 20 minuter till meetup!

Old Post Mar-29-2003 09:43 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DaveSZ
When The Levee Breaks

Registered: Jan 2003
Hello!

Take some pictures of the Tiesto show!

p.s. hi from Usa!

Old Post Mar-29-2003 10:23 
Click Here to See the Profile for DaveSZ Click here to Send DaveSZ a Private Message Add DaveSZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by DaveSaenz
Take some pictures of the Tiesto show!

p.s. hi from Usa!

we will dont worry

förresten ere nån som tar med sig digitalkamera? tänker på gruppbilder och så

Old Post Mar-29-2003 10:46 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by zamson
sömn??? fan jag kan inte sova.... jag vakna vid 8... shit... men man får helt enkelt orka nu bär d iväg till systemet för lite förfest material! puss på alla

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Äntligen lördag Vaknade halv åtta imorse, kan inte minnas när ja vakna så tidigt sist en lörda Ja känner mig så lycklig idag nästan kär på nå vis

Old Post Mar-29-2003 11:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DaveSZ
When The Levee Breaks

quote:
Originally posted by mindshooter
we will dont worry

förresten ere nån som tar med sig digitalkamera? tänker på gruppbilder och så

I'm sorry the only words I can understand are, "sig digitalkamera."

Were you asking if I used a digital camera for my pictures??
Or were you stating that you have a digital camera??

Sorry.

All of my pics are from filmed and scanned.....
I'll get a digicam soon though.

Old Post Mar-29-2003 11:34 
Click Here to See the Profile for DaveSZ Click here to Send DaveSZ a Private Message Add DaveSZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

lessen om jag tar upp det igen om det redan nämnts.. men fan

nån får bära
den här och vara maskot!

Old Post Mar-29-2003 13:25 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by DaveSaenz
I'm sorry the only words I can understand are, "sig digitalkamera."

Were you asking if I used a digital camera for my pictures??
Or were you stating that you have a digital camera??

Sorry.

All of my pics are from filmed and scanned.....
I'll get a digicam soon though.

hehe dont worry, that was a question for the swedish TA:s

Nu har jag vart och kollat lokalen!!! HEEEELT jävla otrolig lokal!!! Än en gång!

Möte vid "skogen", finns ett litet typ "tält" med kuddar och typ träd och grejer...finns teveapparatur där med....vi ses där! alla som skickat sina mobilnummer får vidare information

Old Post Mar-29-2003 16:05 
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
hehe dont worry, that was a question for the swedish TA:s

Nu har jag vart och kollat lokalen!!! HEEEELT jävla otrolig lokal!!! Än en gång!

Möte vid "skogen", finns ett litet typ "tält" med kuddar och typ träd och grejer...finns teveapparatur där med....vi ses där! alla som skickat sina mobilnummer får vidare information

du fick mitt pm va?

Old Post Mar-29-2003 16:10  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
el_vez
tranceaddict

det var gilen som ägde igår! fick ont i armar, händer och ben av att hoppa omkring och klappa händerna så mycket.

tijs spelade rätt lugnt först timman och sedan kom han loss lite , men jag tyckte inte det nådde någon riktigt klimax. han var inte dålig men jag har sett bättre. kanske spelade han lite för lugnt för att vara såpass sent. gilen öste på så in i helvete däremot.

tijs spelade bla

roc project - never (tiesto rmx) (2:a låten
capetown - pitstop <------------------ höjdpunkt
madonna - die another day (tiesto rmx)
cor finjeman - venus (tiesto rmx)
sam vs baker - forever waiting (magik muzik) <--- enorm!

Old Post Mar-29-2003 16:27  Turkey
Click Here to See the Profile for el_vez Click here to Send el_vez a Private Message Add el_vez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by P4z!
du fick mitt pm va?

japp du är inräknad!! Vi ses där mannen

Jag har numera ett lila streck genom hela håret så folk känner igen mig...

Capetown pitstop hoppas man på att få höra! FETT!

Old Post Mar-29-2003 16:52 
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Jag kan inte vara där förrän 23:00-23:30 pga av mina polare som vill dit först då. Det är ju alltid trevligt att ha några att åka dit
med, specellt när bileskort erbjuds. Jaja, jag lovar att rycka tag ia alla jag känner igen... Solong....

Old Post Mar-29-2003 17:01  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Har ingen mobil just nu...cp luren pajade för nån vecka sedan, och Telia är juh inte direkt snabba på att reparera skiten.

Men om någon vill träffa den galna knarkaren så e det bara att hugga tag i Gaby så vet hon nog var jag e någonstans...ungefär, iaf,

Eller Lonne, han vet också vem jag e,

Det här blir nog en fin fin kväll, har gått så lång tid sedan jag tjackade biljetter att jag inte riktigt fattat att det är idag än.. men jag lär juh förstå när Tiesto spelar As The Rush Comes, om han nu gör det,

Jag säger som Fokused, dunkdunkdunkelidunk!

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Mar-29-2003 17:27  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSpun by Deep Dish 2006 [#7] [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackQuintessential - "A Day To Remember" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:39.

Forum Rules: