Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
robin
OMGTTFOWTISFBIDK



Registered: Feb 2003
Location: Almere
Smiling Frog

k zag dr nog een paar, op de vluchtstrook (op die snelweg door t a'damse bos, net voorbij t tankstation

mooi in t wit, haartjes geverfd alles dr op en dr aan

Old Post Jul-06-2003 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Heb net zitten luisteren naar de Armin remix van As the rush comes en ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben. Kijk het is echt een topper maar dat komt meer omdat de Sweeping String remix al SUPER was. En zeg nou zelf hier kan de eerste beste leek nog een knappe remix van maken. Vind dat Mark Schulz het er beter vanaf gebracht heeft. Maar de SS mix ruled gewoon dik over de andere 2 maar dat is ook niet zo gek.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-06-2003 21:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek



Registered: Apr 2002
Location: Somewhere

quote:
Originally posted by Blik
waren toch geen gasten die verkleed waren als mannen van de marine? want daar heb ik me ook ff aan zitten ergeren in de trein naar Utrecht


whaha ik ook... stonden luidkeels achter me te schreeuwen dat er een raampie open gezet moest worden... waren trouwens niet die lui in de marinepakken maar andere knake-gozers


___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com

Old Post Jul-06-2003 21:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik heb de eerste Sensation gemist,


Dan heb je het beste feest ooit gemist, ik begin spontaan weer te huilen van geluk als ik aan die avond denk, Tiesto met Silence mmmm, Cox die het dak van de Arena eraf blaasde.

Na de eerste Sensatie ben ik afgehaakt met redenen die oa Snugs ook al heeft gegeven, meer wil ik er niet over kwijt, want ik heb me al te vaak negatief uitgeladen over Sensatie. Hopelijk boeken ze volgend jaar een beetje dj's van wereldformaat en dan ben ik wel weer van de partij. Maar ik heb er een hard hoofd in. Line-up van white zal wel weer Gielen, Armin, Marco V enz enz worden.

Maar ben blij dat iedereen het naar zijn in heeft gehad


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-06-2003 21:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

quote:
Originally posted by FunkySimon
De eerste keer hadden ze zon geweldige line up omdat het het eerste dans evenement in de ArenA was, en ze anders bang waren dat er zonder knal line up niemand kwam. Na die keer hebben ze de naam Sensation bevestigd bij het publiek, en hoeven ze niet meer bakken met geld uit te geven aan top dj's maar alleen maar bakken geld te gaan verdienen, door "gewone" dj's in te huren, en dat onder het mom gooien "ja we willen zoveel mogelijk Nederlandse DJ's op Sensation" yeah right

Maar ben met je eens dat doordat elk jaar de line up achter uit gaat, de animo voor tickets wel afneemt, zie black nog niet uitverkocht.
Ik denk ook dat de afgelopen Sensation helemaal niet meer hetzelfde publiek is als in 2000.


zoals in 2000 word het nooit meer,het was toen nog nieuw,niemand had zoiets ooit meegemaakt en de "scene" bestond voornamelijk uit echt alleen party people...
Sensation is nu meer bedevaarts oord voor toeristen...


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jul-07-2003 09:27 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ja en hier zitten zeker nog wel de echte partyanimals zoals op de eerste Sensation!! Tuurlijk! Hier zitten alleen maar de grootste sukkels die alles afkankeren en een een klein groepje is de echte partyanimal. 2 aug is er een feest met de beste line-up uit de nederlandse geschiedenis en dan loopt de halve toko hier weer te janken dat het zo duur is. ID&T wil een eiland kopen wat ook heel vet is en waar ik met al mijn feestvrienden heel erg over te spreken zijn. Wat het is gewoon een vet idee. Nee hier krijg je meteen dat gelul van "dat doen ze van ons geld en het is nep want het bestaat al" dat soort gelul. Zit zelfs 1 of andere trieste stakker hier die zegt dat hij niet meer naar ID$T feesten gaat, maar voor TiC kon de n00b ineens wel ff een uitzondering maken en het werd ook nog een van zijn beste feesten. Treurig. Maar het is dus een beetje kansloos dat hier altijd gezeken wordt over feesten en dat die mensen zich nog wel heel erg partyanimal voelen omdat ze regelmatig livesetjes luisteren of zeggen dat de echte partyanimal nu alleen maar in kleine clubs komt.

Zielige trutjes!!! Maar als de meeste hier nou ff de sets downloaden van Sensation kan je de DJ's weer in de grond trappen zonder dat je weet voor show ze er bij hebben gegeven..


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-07-2003 10:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Remy D
Ja en hier zitten zeker nog wel de echte partyanimals zoals op de eerste Sensation!! Tuurlijk! Hier zitten alleen maar de grootste sukkels die alles afkankeren en een een klein groepje is de echte partyanimal. 2 aug is er een feest met de beste line-up uit de nederlandse geschiedenis en dan loopt de halve toko hier weer te janken dat het zo duur is. ID&T wil een eiland kopen wat ook heel vet is en waar ik met al mijn feestvrienden heel erg over te spreken zijn. Wat het is gewoon een vet idee. Nee hier krijg je meteen dat gelul van "dat doen ze van ons geld en het is nep want het bestaat al" dat soort gelul. Zit zelfs 1 of andere trieste stakker hier die zegt dat hij niet meer naar ID$T feesten gaat, maar voor TiC kon de n00b ineens wel ff een uitzondering maken en het werd ook nog een van zijn beste feesten. Treurig. Maar het is dus een beetje kansloos dat hier altijd gezeken wordt over feesten en dat die mensen zich nog wel heel erg partyanimal voelen omdat ze regelmatig livesetjes luisteren of zeggen dat de echte partyanimal nu alleen maar in kleine clubs komt.

Zielige trutjes!!! Maar als de meeste hier nou ff de sets downloaden van Sensation kan je de DJ's weer in de grond trappen zonder dat je weet voor show ze er bij hebben gegeven..


He RemyD heb je het over mij met dat ID&T feesten? Wheheheheh Lekkere springnicht van me:
Lekker boeiend man! Iedereen heeft een mening! En laat iedereen dat lekker hebben. Ik ga niet meer naar ID&T feesten nee, en waarom? Omdat bij 99 % van die feesten de lineup me niet aanstaat en het publiek ook niet. Stom? Nee, bewuste keuze. Mag je dan niet naar TiC? Volgens jou dus niet. Volgens mij wel. Dat toevallig nou alle feesten van ID&T (naja, bijna allemaal dan) een klote lineup hebben en de sfeer VOOR MIJ 0,0 is, ga ik er niet heen. Het is niet dat ik daardoor anti-ID&T ben. Helemaal niet. Als zij een leuke lineup zouden hebben zou ik best willen gaan. Mysteryland vorig jaar (moest ik werken) was top, en ik zou dit jaar best willen gaan MITS IK GELD HAD en niet op vakantie zou zijn. Maar ik sluit niet uit dat ik nooit naar ID&T feesten zal gaan. Licht aan de lineup...en hoeveel rekbaarheid ze aan het concept geven. Concept sensation / TE ..nee. Shockers / Mysteryland / IC is wel oke.

Hier sukkels? Man, waarom post je hier dan nog. Dat heb je al zovaak gezegd. Ik vermaak me hier prima en met mij velen.

Dat veel mensen niet naar Dancvalley gaan kan ik me voorstellen. Ik heb er ook ECHT geen geld voor. Dat werkende mensen dat misschien wel hebben oke, maar ik echt niet. Godskitchen, Awakenings etc, dan moet je gewoon een keuze maken. Maar Dancevalley is inderdaad wel HET FEEST van het jaar als je de lineup ziet. Daar ga je van kwijlen. Ik vind het niet TE duur, maar het is voor mijn portemonnee teveel geld. Duur als in ; teveel geld voor weinig kwaliteit komt hier zeker niet ter sprake, daarvoor moet je bij ID&T zijn

Dat partyeiland is gewoon bullshit, iedereen heeft het economisch slecht etc etc, en ID&T smijt maar met bakken met geld. Het was veel verstandiger geweest om dat idee niet naar buiten te brengen.
En jij denkt meteen van 'leuk leuk', maar als je verder denkt dan je neus lang is dan zou je misschien ook de slechte/goede kanten ervan inzien.

En sinds wanneer die omslag van jou? Eerst zit je alles , maar dan ook alles tot diep in de grond af te zeiken, en nu neem je het ineens voor vanalles en nog wat op? Maakt mij niet uit, vind het alleen maar mooi om te zien dat mensen 'meediscussieren' en een mening geven, maar de omslag van je valt me ineens op.

De waarheid mag best eens worden gezegd...


...ow en dat van 'partyanimals' is gewoon dik subjectief, daar kan niemand een oordeel over geven. Wanneer ben je een partyanimal? Als je iedere week 2 feesten bezoekt? Bullshit! Niet iedereen heeft evenveel tijd/geld etc om feesten te bezoeken. Ik vind mezelf een partyanimal ja, en anderen zullen daar anders over denken. LEKKER BELANGRIJK. Als ik maar weet wat muziek voor me betekent, en lekker uit mijn dak kan gaan op goede dj's. Livesets doe ik nie, want ik heb geen internet


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-07-2003 13:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

A: Je bent een RUKKER
b: Je bent een RUKKER
c: Ik bedoelde jou eigenlijk niet!!
d: Je bent een RUKKER

En voor de rest is er geen omslag! Ben niet echt een ochtendmens en toen ik die post neerzette was ik net wakker. De Remy van dit moment zou hem idd niet neergezet hebben. Dus de ochtendRemy is bijna net zo kansloos als de meeste hier. En volgende x niet zo'n lange post want dat vind ik te veel leeswerk..


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-07-2003 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek



Registered: Apr 2002
Location: Somewhere



zijn er btw nog foto's gemaakt door de partysites ik ben namelijk 2x geflitst daro maar kweet niet welke site het ook alweer was (iets met party??)


___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com

Old Post Jul-07-2003 21:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by dj_spare


zijn er btw nog foto's gemaakt door de partysites ik ben namelijk 2x geflitst daro maar kweet niet welke site het ook alweer was (iets met party??)



Partyscene, partyflock?


___________________

Old Post Jul-07-2003 21:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland

quote:
Originally posted by Dj Lex
Partyscene, partyflock?


PARTYVIBES!?

Old Post Jul-07-2003 22:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by SnuggLe


...ow en dat van 'partyanimals' is gewoon dik subjectief, daar kan niemand een oordeel over geven. Wanneer ben je een partyanimal? Als je iedere week 2 feesten bezoekt? Bullshit! Niet iedereen heeft evenveel tijd/geld etc om feesten te bezoeken. Ik vind mezelf een partyanimal ja, en anderen zullen daar anders over denken. LEKKER BELANGRIJK. Als ik maar weet wat muziek voor me betekent, en lekker uit mijn dak kan gaan op goede dj's. Livesets doe ik nie, want ik heb geen internet



Tja WAT is een partyanimal..
Ik ben voor mijn vrienden een partyanimal. terwijl mijn portemonnee maar een zeer beperkt aantal feesten per jaar toelaat.. (terwijl ik veel meer af wil gaan..)
Ik kijk dan ook vooral naar de line-up of ik ga.. Sensation had ik van tevoren al kaarten voor, puur omdat ik dat echt een geweldig feest vind, qua sfeer.. (toch geweldig om bovenin te staan en dan 37499 man in het min of meer wit te zien dansen?)
Deze zomer is wel een klotenzomer.. mijn baas kort mijn uren in (ik heb nu welgeteld 90 euri in de maand, tijd voor een nieuw bijbaantje) en dus kon een dancevalley (waar ik echt een nier voor over heb..), mysteryland (ook geweldig) of loveparade (waar ik wel 2 nieren en een long voor af zou staan) absoluut niet bekostigen..
Ik moet het dus nu doen met Delirious (mijn eigen tuin-dance-party) wat overigens ook niet minder gezellig is..
Partyanimal? dat ben je als je op een feest compleet door het lint gaat (positief dan..) en 100% geniet. Hoeveel je der in een jaar doet? dat hoeft toch niet uit te maken?


___________________

Old Post Jul-07-2003 22:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune w/ piano melody [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMonika Kruse - "Wavez" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:36.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!