dat bewijst maar weer dat brammetje niet wil delen misschien bang dat ze mij leuker vind
oh ennu...waarom zou ze zich niet aanmelden. kan ze gelijk dit puberaal gedrag de kop indrukken
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-26-2003 12:27
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
OWja natuurlijk iedereen weer bedankt voor de keseligheit enzo
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-26-2003 13:12
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hey mijn dubieuze post is weg!
dat bewijst maar weer dat brammetje niet wil delen misschien bang dat ze mij leuker vind
oh ennu...waarom zou ze zich niet aanmelden. kan ze gelijk dit puberaal gedrag de kop indrukken
Nee was een foutje. Ik had mijn eigen post geedit maar jij had al gereageerd voordat ik die kon editen. Dus wilde ik die van jou editen, maar ik drukte op delete. SORRY!
quote:
Originally posted by M_Peror
Hmmm... ik betwijfel of haar vriendje het daar mee eens is... maar je kunt het vragen als je wil. Als jullie niet van die dubieuze voorstellen doen meldt ze zich misschien ook aan. Anders krijgt ze nog een slechte indruk!
Ha ha oke Ik doe geen oneerbare voorstellen, ik zit alleen maar hardop te fantaseren ofzo! Maar ik zal het vragen
Nee, sorry, ik zit te geinen. Het zou leuk zijn als ze zich zou aanmelden, wat meer vrouwelijk bloed op het forum zou geweldig zijn om de kinderen hier onder controle te houden.
...daarom moet Iris ook weer meer posten, en ook Anja, Josta en Odyne! MEER MEER MEER posten!
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-26-2003 13:32
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ik weet nix meer voor loog
En het nummer was btw: Megamind - Taub (Picotto Mix)
May-26-2003 13:38
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
nog meer? ik voel me nu al haast de vrouwelijke versie van Lex
*edit*
NASIVRETER...Scot MAcc draaide m...ik luisterde al Picotto toen jij nog babi pangang zat te analyseren in je oma's roeiboot
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-26-2003 13:40
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Miss Proximus
nog meer? ik voel me nu al haast de vrouwelijke versie van Lex
Ah nee he??
___________________
May-26-2003 14:33
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jasper er staat "niet alleen" ipv "alleen nïet". Dus je mag wel meedoen hoor Wil er alleen nog iemand anders bij hebben. Wie laat ik wel in het midden
je zal er toch ooit mee voor de dag moeten komen.. aangezien ik niet van dark rooms hou, zal ik hem / haar / haar met voorbinddildo :| toch wel ooit zien :P
toedeloe
May-26-2003 15:41
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Miss Proximus
*edit*
NASIVRETER...Scot MAcc draaide m...ik luisterde al Picotto toen jij nog babi pangang zat te analyseren in je oma's roeiboot
huh, heb ik gezegd dat iemand anders m draaide dan???
May-26-2003 16:09
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Location: K'pen
zo, heb effe wat foto,s online gezet.... ik heb wat lopen kloten met de instellingen van m,n cam....
Erg irritant maar er zijn er toch een paar gelukt !
Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
Originally posted by M_Peror
Dat krijg je nou van die "SPAM!!"
Ff serieus... jammer... was benieuwd naar je pics
Aangezien ik net alle foto,s geupload had had ik effe teveel dataverkeer..... dat heb je he bij geocities
Gewoon nog eens proberen.
___________________
2 bier a.u.b.
May-26-2003 20:25
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
Ja was al aan 't proberen... doet 't nu.
Weet er trouwens iemand of er iets op tv komt van dit alles? We kregen op een gegeven moment wel zo'n camera+lamp in ons gezicht geduwd ... Heb daarna nog tien minuten lang sterretjes gezien... of waren dat die lasers?