Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

Ik ga bijna zeker
Waarom;

Picotto, laatste keer dat ik em zag was IC 2 jaar geleden, toen heb ik me zeer goed vermaakt.(andere keren had ik geen tijd en/of kon geen mensen mee krijgen)

John "00" Flemming, Zijn nummers, remixen en mixcompilaties vind meestal erg goed en ik heb hem nog nog niet live meegemaakt.

PvD, is ook al niet zo vaak in Nederland. En ik vind hem toch wel een van de beste djs in de wereld.

Marcel Woods, Op Defqon draaide die top!, vandaar dat ik nog wel is wil zien.

Tiesto,Vind hem nog steeds lekkere platen draaien, het publiek wat hij trekt vind ik niet mis mee (ook veel dames, Alleen maar tussen gasten staat te dansen vind ik persoonlijk ook niet echt sfeerbevorderend)

Ohja en namen als Tiesto/PvD/Picotto betekenen ook dat ik ook wat mensen kan meekrijgen hierheen (hoewel het deze keer andersom was )
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga niet in me eentje naar een feest.

Dat er vorigjaar geen sfeer was hangt er ook maar net af waar je stond denk ik. Ik namelijk steeds tussen mensen die compleet uit hun dak gingen.

ohja, en ik ga naar feesten van Progressive tot Hardstyle tot hiphop, en sta altijd open voor iets nieuws (moet wel in mijn tijd/budget schema passen natuurlijk )

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Oct-10-2003 10:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het hele idee van vroeger in de housescene is gewoon weg, het gaat om het grote graaien. Jammer, maar helaas.

Mijn vooruistrevende line-up:
Antiphus
Luke Slater
Miss Djax
Alexander Kowalski
Pascal FEOS

Royksopp (Live)
Gabriel & Dresden (de nieuwe Tiesto's? zo vooruitstrevend als de pest)
Andain (Live)

Quintin
Misjah Helsloot
Stigma ?
Dazzle
SHOKK
Markus Schultz

Dj San
Stef
Iemand uit de Bedrock stal, Sasha/Digweed/Seaman/Lawrer ofzo, die zie je nooit op een ID&T feest...
Danny Howells/Nick Warren?

En je kan niet zeggen dat hier GEEN trance namen tussen staan.....

Mensen zoals Dave Clarke, Sven Vath en Futureshock zou ik thuislaten, tiesto en dana enzo ook. Zie je teveel op ID&T feesten.....

Tiesto vind ik nooit erg

Royksopp lijkt me ook wel cool, de cd is al een behoorlijk aantal keren gedraaid!
Gabriel & Dresden.. no introduction needed.
Dazzle, Markus Schultz, altijd fijn.
Miss Djax heb ik op ic2000 (of ben ik in de war met een ander..) al gezien. was wel ff lekker.
Stigma, Misja Helsloot. Zou ik ook wel eens live willen meemaken.
Tja en Dj San.. zonde zonde dat die hier nog niet zo bekend is..
Andain hoeft niet zo nodig.. (tenzij het beter gaat als op TiC )

Ik snap ID&T ook wel.. ik bedoel je vraagt een bedrag van 50 euro.. Daar wil de 'gemiddelde' bezoeker wel wat voor zien. En hoewel de echte liefhebber hier misschien wel heen zou gaan, denk ik niet dat het uitverkocht zou raken omdat 60% van de mensen die namen niet eens kent.. 'waarom zou ik DAAR 50 euro voor neertellen denken ze dan'

Ik krijg waarschijnlijk weer meer mensen mee dan anders, puur omdat ik de namen Tiesto en Paul van Dyk heb genoemd..

Ik geef je groot gelijk met dat je zegt dat er weinig vooruitstrevendheid meer is..
Een definitieve doorbraak van een dj zit er ook dit jaar niet in op IC??..
Misschien moeten ze terug naar de oude formule. (als die er al was)
een paar bekende namen.. (net voldoende om publiek te trekken) en verder upcoming dj's/onbekend bij groot publiek dj's

of je moet er een nieuw feest voor in het leven roepen..

'Rising' ofzo

maar ja.. daar zal dan wel weer te weinig animo voor zijn..
Geld alles draait om geld..

Old Post Oct-10-2003 10:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Kijk bv eens naar een feest zoals Godskitchen Global Gathering, dat soort dingen in Engeland. Waarom kunnen ze niet zo'n toplineup doen in NL?

Old Post Oct-10-2003 11:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Kijk bv eens naar een feest zoals Godskitchen Global Gathering, dat soort dingen in Engeland. Waarom kunnen ze niet zo'n toplineup doen in NL?

Omdat er geen grote vraag naar is. En het kaartje voor Global Gathering was wel een stukkie duurder dan Innercity. Iedereen zat te zeiken dat Dancevalley zo duur was, maar het kaartje was vergelijkbaar met die van Global Gathering en de line up zeker niet minderwaardig aan die van GG.

Old Post Oct-10-2003 11:20 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

ik twijfel ook nog...
wilde dit jaar graag naar innercity (nog nooit geweest)
Maar zo geweldig vin ik de line-up niet.
Zit zeker wel goed tussen hoor zoals tiesto, pvd, picotto, cor fijneman, marcel woods, luna, takki, joh 00 flemming.

Maar eigenlijk toch wat weinig trance.

Ik twijfel dus nog.
Hopelijk worden er nog wat minder 'bekende' trance dj's toegevoegd.

Old Post Oct-10-2003 12:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

goede kans dat ik er bij ben (zonder dingen over de line-up te zeggen)

Old Post Oct-10-2003 13:00 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Kijk bv eens naar een feest zoals Godskitchen Global Gathering, dat soort dingen in Engeland.

Nou om nou te zeggen dat die line up van godskitchen zo 'vooruitstrevend'was. Ik vind in ieder geval van niet!! Wat vond jij er dan zo vooruitstrevend van stonden ook alleeen maar grote namen daar.

quote:
Waarom kunnen ze niet zo'n toplineup doen in NL?

Ik weet dat ik in herhaling val maar die top line up was er paar weken geleden in Nederland. Welk feest dat was kan je best zelf raden.

quote:
Er zjin zat dj's die onbekend zijn maaar ook heel goed. Hoe moet anders nieuw talent doorbreken, zoals Verdine Bel en Anthiphus?
Twix talent room, UDC talent room, Isis die veel feesten geeft met onbekende djs, grote prijs van nederland en zo kan ik nog wel tijdje doorgaan. Zelfs in de lokale discos hier geven ze dj talent nights.
En als je echt goede dj bent die ook nog goed kan produceren dan kom je er echt wel.

Old Post Oct-10-2003 13:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by basvh
En als je echt goede dj bent die ook nog goed kan produceren dan kom je er echt wel.

Keep on dreaming....

Old Post Oct-10-2003 13:09  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Hehe idd, komt nog bij dat Djen en produceren twee totaal verschillende dingen zijn en je wel erg veel vrije tijd moet hebben wil je je maximaal ontwikkelen op allebei de vlakken.

Old Post Oct-10-2003 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

quote:
Hehe idd, komt nog bij dat Djen en produceren twee totaal verschillende dingen zijn en je wel erg veel vrije tijd moet hebben wil je je maximaal ontwikkelen op allebei de vlakken

Jah klopt, maar wat ik daarnet al zei. Als je een hele goede dj bent en daarbij ook de tijd hebt om goede platen te produceren. Dan moet het raar lopen wil je geen gigs krijgen. En dan nog kan het jaren duren voordat je er bent. Een talent room kan daarbij zker een opstap zijn kijk maar naar antiphus en joop. En ok de geluksfactor speelt ook mee, maar geluk dwing je af kijk maar naar ajax.

Old Post Oct-10-2003 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by basvh
Jah klopt, maar wat ik daarnet al zei. Als je een hele goede dj bent en daarbij ook de tijd hebt om goede platen te produceren. Dan moet het raar lopen wil je geen gigs krijgen. En dan nog kan het jaren duren voordat je er bent. Een talent room kan daarbij zker een opstap zijn kijk maar naar antiphus en joop. En ok de geluksfactor speelt ook mee, maar geluk dwing je af kijk maar naar ajax.

Talentroom winnen zegt nog niet veel. Quintin mocht op een id&t feest draaien moet je zien waar ie mocht draaien op mysteryland gewoon erg knullig van id&t. Wil je nu doorbreken dan moet je innovatief zijn. Kijk maar naar zabiela (die heel veel geluk had trouwens) Maar geloof mij maar dat er op dit moment genoeg jonge dj's zijn die een tiesto allang zijn voorbij gestreefd maar doordat er te weinig clubs/organisatoren zijn die deze dj's een kans geven en zo blijf je maar steeds dezelfde namen zien.

Old Post Oct-10-2003 16:46  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
[blaat]

Wat ik mis van ID&T, wat ik echt hun grootste manco vind, is dat ze VISIE missen. Waarom? Omdat ze loaded zijn met geld, en niet een ideaal hebben, iets uitdragen. Het gaat ze ECHT alleen om het geld! Het is hun goed recht en ik geef ze geen ongelijk, maar als je al zo binnen bent, waarom experimenteer je niet een keer? Waarom durf je neit eens te kiezen voor andere dingen? Ze zijn ECHT bang om op hun bek te gaan, ze kiezen alleen de succes formule, ik vind ze imho niet vooruitstrevend. Het hele idee van vroeger in de housescene is gewon weg, het gaat om het grote graaien. Jammer, maar helaas.

[blaat]

Ik vind dit dan weer een typisch voorbeeld van gemekker, het lijkt me niet meer dan logisch dat je een evenement als innercity uitverkocht wil laten raken. En 50.000 man komen echt niet op jouw line-up af hoor bram. Punt is gewoon dat het totaal niet rendabel is om zo'n line-up als die van jou op een feest te zetten; dan kan je wel al lang binnen zijn, je blijft een bedrijf met als hoofddoel winst maken.

Old Post Oct-10-2003 17:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

Je hoeft dus echt niet te kunnen produceren om bekend te worden, Scott Bond en Matt Hardwick draaide ook al ver voor hun producties uitkwamen. En Jon 'O Bir doet het nu ook erg goed zonder producties.

Old Post Oct-10-2003 17:29 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

quote:
Originally posted by AlFerox
lekker boeiend.. ik begrijp niet waarom mensen zich zo druk kunnen maken/verontwaardigd zijn over een innercity line-up.

het is een id&t-feest dus je weet bij voorbaat dat ze niet gaan lopen experimenteren of de meest vooruitstrevende, sinistere namen neer gaan zetten. zij kiezen voor namen waarvan ze zeker weten dat die een hoop mensen een leuke tijd gaan bezorgen.

Helemaal mee eens!... Mensen gaan juist voor namen als Tiesto en Picotto of voor een Johan Gielen, die de grote massa nog nooit heeft teleurgesteld. Deze feesten zijn echt voor de massa!

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Een definitieve doorbraak van een dj zit er ook dit jaar niet in op IC??..

Misschien Marcel Woods, die gozer draait echt steengoed, en hard doet het altijd goed

quote:
Originally posted by Biohazard
Je hoeft dus echt niet te kunnen produceren om bekend te worden, Scott Bond en Matt Hardwick draaide ook al ver voor hun producties uitkwamen. En Jon 'O Bir doet het nu ook erg goed zonder producties.

Of je moet een resident zijn van een grote club zoals hun, dat wil ook wel helpen! En Jon en Matt zijn in nl. trouwens nog n00bs. Maar onderhand iedere "bekende" DJ heeft succes gehad met z'n platen, en vaak is de stap van de middelmaat naar de top echt wel afhankelijk van of je een keer een hit scoort, de grote massa kent DJ's echt alleen om hun hits en (vooral) ID&T kijkt ook wie er op dat moment "hot" zijn.

Voorbeelden genoeg... onze trancehelden waren echt niet zo succesvol als ze nog nooit een plaatje had geproduceerd... Picotto zou never en nooit een trekpleister zijn voor b.v. Innercity als hij geen hits had gescoord. Tomcraft zou echt niet geboekt worden op de Nl feesten als hij niet de megahit Loneliness had geproduceerd.. enzovoort.

Old Post Oct-10-2003 18:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

HOERAA

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Oct-10-2003 20:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhard techno :-) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCarlo Resort - "O Class" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:27.

Forum Rules: