Ik ga bijna zeker
Waarom;
Picotto, laatste keer dat ik em zag was IC 2 jaar geleden, toen heb ik me zeer goed vermaakt.(andere keren had ik geen tijd en/of kon geen mensen mee krijgen)
John "00" Flemming, Zijn nummers, remixen en mixcompilaties vind meestal erg goed en ik heb hem nog nog niet live meegemaakt.
PvD, is ook al niet zo vaak in Nederland. En ik vind hem toch wel een van de beste djs in de wereld.
Marcel Woods, Op Defqon draaide die top!, vandaar dat ik nog wel is wil zien.
Tiesto,Vind hem nog steeds lekkere platen draaien, het publiek wat hij trekt vind ik niet mis mee (ook veel dames, Alleen maar tussen gasten staat te dansen vind ik persoonlijk ook niet echt sfeerbevorderend)
Ohja en namen als Tiesto/PvD/Picotto betekenen ook dat ik ook wat mensen kan meekrijgen hierheen (hoewel het deze keer andersom was )
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga niet in me eentje naar een feest.
Dat er vorigjaar geen sfeer was hangt er ook maar net af waar je stond denk ik. Ik namelijk steeds tussen mensen die compleet uit hun dak gingen.
ohja, en ik ga naar feesten van Progressive tot Hardstyle tot hiphop , en sta altijd open voor iets nieuws (moet wel in mijn tijd/budget schema passen natuurlijk )