ASOT 300, Aly & Fila met een generic set vol eigen platen
___________________ Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision www.djconfig.com Config Mixcloud
^zowiezo een heel goeie keuze. Flying Pigs - New Ship (Funk Bass Solution Mix)
quote:Originally posted by Config ASOT 300, Aly & Fila met een generic set vol eigen platen Generic is het zeker; toch apprecieer ik hier en daar een plaatje. Ze doen nog moeite om melodieus te blijven...
Ze hebben de Ronski Speed Mix van the Eye Of Horus gedraaid, vind ik echt een zalig plaatje, restekpa ! hun oude sound is imo zoveel beter
Spooky - New Light (Slow Motion Version) Een strand, een ondergaande zon en dit is de perfecte opener ...
Het hoogtepunt van Beta party v5
quote:Originally posted by Push2005 Medway & Sven Hauck - Heliopause (Kosmas Epsilon Remix) quote:Originally posted by BZRK heerst quote:Originally posted by Config inderdaad , kheb em al teveel gehoord Ik ben anders zware fan van het origineel
___________________ www.dj-vega.net
Minilogue - Urubamba Wat een geschift goeie plaat
crap, zet de ASOT stream op en hoor diene irritante MC. Kent die kerel nu echt maar 3 zinnetjes
___________________ www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
ASOT-stream valt regelmatig gewoon uit op DI.FM logisch zeker met bijna 8000 luisteraars online...
Spooky - New light (Strobelight mix) Spooky - New light (Diffracted dub)
quote:Originally posted by Pumaz Spooky - New light (Strobelight mix) Spooky - New light (Diffracted dub) Die zijn idd ook serieus te pruimen, enkel de original valt me tegen ... Volgende week eens proberen de vinyl op de kop te tikken