Petter - Why Are The Pretty Ones Never Insane (Retarded Funk sold mix)
quote:Originally posted by Pumaz dat is nog een understatement
quote:Originally posted by TOR Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix) *memories* Sultan & Tondedepth remix, hoewel het wel dezelfde personen zijn die erachter zitten Hier nu ook die nieuwe Petter, wat een plaat!!!
quote:Originally posted by Jasperovitsj Sultan & Tondedepth remix, hoewel het wel dezelfde personen zijn die erachter zitten mijn excuses voor deze onvergeeflijke flater, zijne excellentie
quote:Originally posted by Jasperovitsj Tondedepth Leer spellen voor je zo'n opmerkingen maakt J Hier staat Ozgur Can - Live @ Trancesphere 360 Guest Dj (14-07-2004) op
quote:Originally posted by TOR mijn excuses voor deze onvergeeflijke flater, zijne excellentie Geef me een nieuwe Compos Sui sample en alles is vergeven!!
OH MY GOD!!!! Nathan Fake: The sky was pink (James Holden remix) Wat een geweldige trip!!! Bevreemdend, twisted, bizar, bijna ongrijpbaar, maar desalniettemin compleet geniaal!! Holden does it again...
tik tik tik tik grrrrrieeeeeeeuw ggggggggggggggggggg ^plattelandsgeluidjes
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
^ Wat lijkt het leven in Wechelderzande toch ongeloofelijk spannend! Right now: BT vs Hybrid & Kirsty Hawkshaw: Running down the way up
Nathan Fake - The sky was pink (James Holden remix) Nathan Fake - The sky was pink (Icelandic mix) I'm simply blown away