כן סיסי.. תכניסי קצת חברות לפורום
ואחיות של החברות...
___________________
Never again.
Nov-13-2004 13:21
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
i've got some fish for ya folks
בתאבון חבר'ה
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Nov-13-2004 17:54
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
מה לקחת את זה מרוטן?!
מוזר... הנוער של היום
___________________
.
Nov-13-2004 18:06
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה לקחת את זה מרוטן?!
מוזר... הנוער של היום
מה קשר רוטן???
ולא לקחתי משום מקום שלחו באי מייל כרגיל...
ואני לא מבין מה בדיוק הקטע בלהגיד "הנוער של היום"??? כל הזמן זה יענו מוסיף לך לביטחון העצמי שלך או מה....
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Nov-13-2004 19:00
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by taltul
ואני לא מבין מה בדיוק הקטע בלהגיד "הנוער של היום"??? כל הזמן זה יענו מוסיף לך לביטחון העצמי שלך או מה....
זה קטע של רועי לוי...
מוזר...אהה הנוער של היום... מוזר... מוזר מאוד
___________________
.
Nov-13-2004 19:04
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by DjChook
כן סיסי.. תכניסי קצת חברות לפורום
ואחיות של החברות...
חברות שלי זקנות מידי,
חוץ מזה שהן חושבות שלכתוב בפורום
שכולו מלא בבנים צעירים וחרמנים זה בזבוז זמן,
אבל מה הן מבינות אה?
___________________
Nov-13-2004 19:44
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
איש מבוגר מאוד מגיע לכנסיה ומבקש מהכומר להתוודות.
בתחילת מלה”ע השניה אישה צעירה ויפה התדפקה על דלתי וביקשה מסתור
מהגרמנים. הסתרתי אותה בעלית הגג של ביתי והגרמנים לעולם לא מצאו אותה
"זה מעשה הרואי!” פוסק הכומר “אני לא מבין למה אתה צריך להתוודות”
“יש פה צד אפל” עונה האיש בהיסוס “הייתי חלש אופי, אני מודה, ודרשתי
ממנה טובות הנאה מיניות בתמורה למחסה”
“תראה” עונה הכומר “אלה היו זמנים קשים, ולקחת על עצמך סיכון אדיר כי
הגרמנים היו הורגים אותך אילו מצאו אותה בביתך, אני בטוח שאלוהים
בתבונתו ידע לאזן בין הטוב והרע שעשית.”
“תודה לך כומר” אומר האיש “ירדה לי אבן מהלב. תגיד אני יכול לשאול
אותך עוד שאלה?” “ודאי” עונה הכומר
“אני צריך להגיד לה שהמלחמה כבר הסתיימה???”
___________________
Nov-13-2004 19:45
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה קטע של רועי לוי...
מוזר...אהה הנוער של היום... מוזר... מוזר מאוד
שמת לב שרועי לוי הפסיק עם זה אחרי שחרשת פה ואנשים הפסיקו לצחוק?