|
|
|
|
 |
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Nyah
Thx all voor jullie reacties, zeker die thread wat zehra aanhaalde, was top, thx.
Als ik nu die ***DC++ aant bollen krijg, kan ik eens wat liedjes afhalen. Ik heb nooit problemen gehad met downloaden en een paar weken terug opeens, krijg ik gewoon geen 'search-resultaten'. Heb al vanalles veranderd in mijn settings, ma t gaat nog altij ni.
Heb eens ge-uninstalled en een nieuwe versie afgehaald. Gaat nog ni 
Als iemand hierover nog tips heeft, altijd welkom Of andere progskes ...[Misschien dan PM'en, want ik weet ni goe of er op dit forum downloadprogskes gepromoot mag worden :S)
En wat denken jullie: zou t eens de moeite zijn om naar zo'n psytrance avondje te gaan in Hasselt? [Maandag examens-gevaarlijk ] |
Misschien moet je bij je instellingen active of passive selecteren?
Ik had hetzelfde probleem ook, want ik zit achter een router thuis. Indien je dat hebt thuis, moet je passive selecteren 
|
|
Jun-01-2004 11:13
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Nyah
Thx all voor jullie reacties, zeker die thread wat zehra aanhaalde, was top, thx.
Als ik nu die ***DC++ aant bollen krijg, kan ik eens wat liedjes afhalen. Ik heb nooit problemen gehad met downloaden en een paar weken terug opeens, krijg ik gewoon geen 'search-resultaten'. Heb al vanalles veranderd in mijn settings, ma t gaat nog altij ni.
Heb eens ge-uninstalled en een nieuwe versie afgehaald. Gaat nog ni 
Als iemand hierover nog tips heeft, altijd welkom Of andere progskes ...[Misschien dan PM'en, want ik weet ni goe of er op dit forum downloadprogskes gepromoot mag worden :S)
En wat denken jullie: zou t eens de moeite zijn om naar zo'n psytrance avondje te gaan in Hasselt? [Maandag examens-gevaarlijk ] |
Weet niet wat het juist was met router maar, voor gewone users moet je optie op active gooien nu, ze hebben dat gechanged omdat passive mode te veel bandbreedte gebruikte. Daarna moet je je nick registreren ook en password ens tuff. Voor precies info voor routers moet je forum van oldo's maar es nalezen 
|
Jun-01-2004 11:59
|
|
|
 |
 |
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
|
|
|
Jun-01-2004 14:14
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 02:12.
Forum Rules: