Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צחוקיה לכולם
Pages (182): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by DjNumShum
אישה אחת באה לגיניקולוג שלה אומרת לו "שמע דוקטור יש לי כאב מטורף בכוס"

הד"ר עושה לה "טוב, תורידי בגדים ולכי פה מול המראה ותעשי עמידת ידיים עם הפנים למראה"
האישה עושה מה שהוא אומר הולכת למראה ועושה עמידת ידיים.
הד"ר בא מאחוריה פותח לה תרגליים ומכניס תסנטר שלו בדיוק על הכוס שלה ומסתכל קצת במראה.
אחרי כמה דקות אומר לה הד"ר "טוב את יכולה להתלבש קחי את הכדורים האלה פעמיים ביום ויעבור לך"
אז עונה לו האשה"מה בשביל לתת לי תכדורים האלה היית צריך לעשות לי תבדיקה מול המראה???" אז הד"ר עונה לה "לא זה לא קשור סתם רציתי לראות אם יפה לי זקן"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה בדיחה חזקה!


___________________

Old Post Nov-29-2004 18:28  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjNumShum
Kusiot Addict



Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

עוד אחת שקצת דומה לקודמת
איש אחד בא לרופא אומר לו "שמע דוק יש לי כאב ביצים אנלא יודע מה לעשות" הד"ר אומר לו "טוב לך לפינה של החדר ורד על ארבע" האיש עושה מה שאומר הרופא ואז אומר לו הרופא "אוקיי עכשיו לך לפינה השנייה ורד שם על ארבע" והאיש עושה... אז הרופא ממשיך "טוב עכשיו לפינה השלישית ורד שם על ארבע" והאיש כמובן עושה והרופא ממשיך "אוקיי עכשיו בפינה האחרונה רד על ארבע" והאיש עושה גם את זה אז הרופא אומר לו "אוקיי קח את 2 הכדורים האלה פעם ביום ויעבור לך.. אז האיש שואל "אבל בשביל מה היתה הבדיקה הזאת דוק?" אז הרופא אומר לו "סתם רציתי לראות איפה לשים תשולחן"


___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)

Old Post Nov-29-2004 18:52  Israel
Click Here to See the Profile for DjNumShum Click here to Send DjNumShum a Private Message Add DjNumShum to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by DjNumShum
#2 בעיקרון צריך לעשות עם תנועות כאלה אבל ננסה

אישה אחת באה לגיניקולוג שלה אומרת לו "שמע דוקטור יש לי כאב מטורף בכוס"

הד"ר עושה לה "טוב, תורידי בגדים ולכי פה מול המראה ותעשי עמידת ידיים עם הפנים למראה"
האישה עושה מה שהוא אומר הולכת למראה ועושה עמידת ידיים.
הד"ר בא מאחוריה פותח לה תרגליים ומכניס תסנטר שלו בדיוק על הכוס שלה ומסתכל קצת במראה.
אחרי כמה דקות אומר לה הד"ר "טוב את יכולה להתלבש קחי את הכדורים האלה פעמיים ביום ויעבור לך"
אז עונה לו האשה"מה בשביל לתת לי תכדורים האלה היית צריך לעשות לי תבדיקה מול המראה???" אז הד"ר עונה לה "לא זה לא קשור סתם רציתי לראות אם יפה לי זקן"


אהבתי!!!


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Nov-29-2004 19:06  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by DjNumShum
עוד אחת שקצת דומה לקודמת
איש אחד בא לרופא אומר לו "שמע דוק יש לי כאב ביצים אנלא יודע מה לעשות" הד"ר אומר לו "טוב לך לפינה של החדר ורד על ארבע" האיש עושה מה שאומר הרופא ואז אומר לו הרופא "אוקיי עכשיו לך לפינה השנייה ורד שם על ארבע" והאיש עושה... אז הרופא ממשיך "טוב עכשיו לפינה השלישית ורד שם על ארבע" והאיש כמובן עושה והרופא ממשיך "אוקיי עכשיו בפינה האחרונה רד על ארבע" והאיש עושה גם את זה אז הרופא אומר לו "אוקיי קח את 2 הכדורים האלה פעם ביום ויעבור לך.. אז האיש שואל "אבל בשביל מה היתה הבדיקה הזאת דוק?" אז הרופא אומר לו "סתם רציתי לראות איפה לשים תשולחן"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יש'ך עוד כאלו?


___________________

Old Post Nov-29-2004 20:27  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

לכב'

מנהל הביטוח הלאומי

שלום רב



אני משה כהן מתגורר ברחוב התאנה 27 מציין את העובדות הבאות:

לפני הרבה שנים התחתנתי מתוך אהבה עם אלמנה שהייתה לה ילדה בת 18

אחרי החתונה אבי בקר כמה פעמים ופתאום התאהב בבתי החורגת והתחתן אתה ללא הסכמתי. כתוצאה מכך הבת החורגת שלי הפכה לאמי החורגת, ואבי לחתן שלי.

האישה של אבי ז"א בתי החורגת שבו זמנית היא גם אמי החורגת ילדה בן שהוא נכדי מפני שאני בעלה של אימא של בתי החורגת, וכך הבן הזה הוא גם אחי.

בו זמנית אשתי הפכה לסבתא מפני שהיא אם אשת אבי ואני נכד של אשתי.

זמן קצר אחרי זה אשתי ילדה בן שהפך להיות גיס של אבי, אח חורג של אשת אבי וכך גם דודי.

בני הוא גם אחיה של אמי החורגת ודרך אמי החורגת הפכה אשתי לסבתא ואני לסבי שלי .

לאור הדברים הנ"ל אני מבקש לדעת אם בני שהוא גם דודי וגם גיס של אבא ואחיה של אמי החורגת זכאי לקבל קצבת ילדים?

בכבוד רב

משה כהן


___________________

Old Post Dec-01-2004 16:59  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

quote:
Originally posted by princess cc
לכב'

מנהל הביטוח הלאומי

שלום רב



אני משה כהן מתגורר ברחוב התאנה 27 מציין את העובדות הבאות:

לפני הרבה שנים התחתנתי מתוך אהבה עם אלמנה שהייתה לה ילדה בת 18

אחרי החתונה אבי בקר כמה פעמים ופתאום התאהב בבתי החורגת והתחתן אתה ללא הסכמתי. כתוצאה מכך הבת החורגת שלי הפכה לאמי החורגת, ואבי לחתן שלי.

האישה של אבי ז"א בתי החורגת שבו זמנית היא גם אמי החורגת ילדה בן שהוא נכדי מפני שאני בעלה של אימא של בתי החורגת, וכך הבן הזה הוא גם אחי.

בו זמנית אשתי הפכה לסבתא מפני שהיא אם אשת אבי ואני נכד של אשתי.

זמן קצר אחרי זה אשתי ילדה בן שהפך להיות גיס של אבי, אח חורג של אשת אבי וכך גם דודי.

בני הוא גם אחיה של אמי החורגת ודרך אמי החורגת הפכה אשתי לסבתא ואני לסבי שלי .

לאור הדברים הנ"ל אני מבקש לדעת אם בני שהוא גם דודי וגם גיס של אבא ואחיה של אמי החורגת זכאי לקבל קצבת ילדים?

בכבוד רב

משה כהן


שישלח את זה לעוזי כהן


___________________

Old Post Dec-01-2004 19:06  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

איזה חזקקקקקקק !!!!


לקח לי איזה רבע שעה לפענח אתזה והכל נכון

ענק

Old Post Dec-01-2004 19:18  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

לא הבנתי תסבירו...

Old Post Dec-01-2004 19:27 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

לאחר האקט המיני שואל הבחור את הבחורה, "אני יכול לקרוא לך חווה?"

"כן", משיבה הבחורה המסוקרנת, "אבל למה דווקא חווה?"

"כי את הראשונה שלי", אומר לה הבחור.

אחרי מספר רגעים של שקט שואלת הבחורה, "ואני יכולה לקרוא לך פז'ו?"

הבחור הסקרן מתעניין, "מה פתאום פז'ו?"

היא משיבה לו, "כי אתה ה - 306 שלי..."


___________________

Old Post Dec-04-2004 13:36  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

שאלה : מה צעקו לרנטיסי לפני שחיסלו אותו ?
תשובה : Run Tisi Run

שאלה: מה השיר בפרסומת לטוטו בשואה?
תשובה: "השבוע? בטוטו- שישה מיליון יהודים!"

שיר ילדים בשואה:
"הסבון בכה מאוד, היטלר לא רוצה בי עוד.."





שאלה: מה השבועון האהוב על ניק ברג? (האמריקאי שערפו לו את הראש בעיראק)
תשובה: ראש אחד.

שאלה: מה החג שניק ברג הכי אוהב?
תשובה: ראש השנה.

שאלה: מדוע ניק ברג אוהב את פורים?
תשובה: בגלל אחשוו-ראש.

Old Post Dec-04-2004 16:39  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

!!!הנה משהו חמוד ואל תגידו שאני לא מביא לכם פה דברים מצחיקים


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Dec-07-2004 01:38  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

quote:
Originally posted by taltul
!!!הנה משהו חמוד ואל תגידו שאני לא מביא לכם פה דברים מצחיקים





___________________
Never again.

Old Post Dec-07-2004 06:09 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צחוקיה לכולם
Post New Thread    Post A Reply

Pages (182): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprobably obvious - Kyau & Albert [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAyion - "Thru the Night" (Solid Slide remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:08.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!