Originally posted by DjNumShum
אישה אחת באה לגיניקולוג שלה אומרת לו "שמע דוקטור יש לי כאב מטורף בכוס"
הד"ר עושה לה "טוב, תורידי בגדים ולכי פה מול המראה ותעשי עמידת ידיים עם הפנים למראה"
האישה עושה מה שהוא אומר הולכת למראה ועושה עמידת ידיים.
הד"ר בא מאחוריה פותח לה תרגליים ומכניס תסנטר שלו בדיוק על הכוס שלה ומסתכל קצת במראה.
אחרי כמה דקות אומר לה הד"ר "טוב את יכולה להתלבש קחי את הכדורים האלה פעמיים ביום ויעבור לך"
אז עונה לו האשה"מה בשביל לתת לי תכדורים האלה היית צריך לעשות לי תבדיקה מול המראה???" אז הד"ר עונה לה "לא זה לא קשור סתם רציתי לראות אם יפה לי זקן"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה בדיחה חזקה!
___________________
Nov-29-2004 18:28
DjNumShum
Kusiot Addict
Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
עוד אחת שקצת דומה לקודמת
איש אחד בא לרופא אומר לו "שמע דוק יש לי כאב ביצים אנלא יודע מה לעשות" הד"ר אומר לו "טוב לך לפינה של החדר ורד על ארבע" האיש עושה מה שאומר הרופא ואז אומר לו הרופא "אוקיי עכשיו לך לפינה השנייה ורד שם על ארבע" והאיש עושה... אז הרופא ממשיך "טוב עכשיו לפינה השלישית ורד שם על ארבע" והאיש כמובן עושה והרופא ממשיך "אוקיי עכשיו בפינה האחרונה רד על ארבע" והאיש עושה גם את זה אז הרופא אומר לו "אוקיי קח את 2 הכדורים האלה פעם ביום ויעבור לך.. אז האיש שואל "אבל בשביל מה היתה הבדיקה הזאת דוק?" אז הרופא אומר לו "סתם רציתי לראות איפה לשים תשולחן"
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
Nov-29-2004 18:52
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by DjNumShum
#2 בעיקרון צריך לעשות עם תנועות כאלה אבל ננסה
אישה אחת באה לגיניקולוג שלה אומרת לו "שמע דוקטור יש לי כאב מטורף בכוס"
הד"ר עושה לה "טוב, תורידי בגדים ולכי פה מול המראה ותעשי עמידת ידיים עם הפנים למראה"
האישה עושה מה שהוא אומר הולכת למראה ועושה עמידת ידיים.
הד"ר בא מאחוריה פותח לה תרגליים ומכניס תסנטר שלו בדיוק על הכוס שלה ומסתכל קצת במראה.
אחרי כמה דקות אומר לה הד"ר "טוב את יכולה להתלבש קחי את הכדורים האלה פעמיים ביום ויעבור לך"
אז עונה לו האשה"מה בשביל לתת לי תכדורים האלה היית צריך לעשות לי תבדיקה מול המראה???" אז הד"ר עונה לה "לא זה לא קשור סתם רציתי לראות אם יפה לי זקן"
אהבתי!!!
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Nov-29-2004 19:06
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by DjNumShum
עוד אחת שקצת דומה לקודמת
איש אחד בא לרופא אומר לו "שמע דוק יש לי כאב ביצים אנלא יודע מה לעשות" הד"ר אומר לו "טוב לך לפינה של החדר ורד על ארבע" האיש עושה מה שאומר הרופא ואז אומר לו הרופא "אוקיי עכשיו לך לפינה השנייה ורד שם על ארבע" והאיש עושה... אז הרופא ממשיך "טוב עכשיו לפינה השלישית ורד שם על ארבע" והאיש כמובן עושה והרופא ממשיך "אוקיי עכשיו בפינה האחרונה רד על ארבע" והאיש עושה גם את זה אז הרופא אומר לו "אוקיי קח את 2 הכדורים האלה פעם ביום ויעבור לך.. אז האיש שואל "אבל בשביל מה היתה הבדיקה הזאת דוק?" אז הרופא אומר לו "סתם רציתי לראות איפה לשים תשולחן"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יש'ך עוד כאלו?
___________________
Nov-29-2004 20:27
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
לכב'
מנהל הביטוח הלאומי
שלום רב
אני משה כהן מתגורר ברחוב התאנה 27 מציין את העובדות הבאות:
לפני הרבה שנים התחתנתי מתוך אהבה עם אלמנה שהייתה לה ילדה בת 18
אחרי החתונה אבי בקר כמה פעמים ופתאום התאהב בבתי החורגת והתחתן אתה ללא הסכמתי. כתוצאה מכך הבת החורגת שלי הפכה לאמי החורגת, ואבי לחתן שלי.
האישה של אבי ז"א בתי החורגת שבו זמנית היא גם אמי החורגת ילדה בן שהוא נכדי מפני שאני בעלה של אימא של בתי החורגת, וכך הבן הזה הוא גם אחי.
בו זמנית אשתי הפכה לסבתא מפני שהיא אם אשת אבי ואני נכד של אשתי.
זמן קצר אחרי זה אשתי ילדה בן שהפך להיות גיס של אבי, אח חורג של אשת אבי וכך גם דודי.
בני הוא גם אחיה של אמי החורגת ודרך אמי החורגת הפכה אשתי לסבתא ואני לסבי שלי .
לאור הדברים הנ"ל אני מבקש לדעת אם בני שהוא גם דודי וגם גיס של אבא ואחיה של אמי החורגת זכאי לקבל קצבת ילדים?
בכבוד רב
משה כהן
___________________
Dec-01-2004 16:59
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
quote:
Originally posted by princess cc
לכב'
מנהל הביטוח הלאומי
שלום רב
אני משה כהן מתגורר ברחוב התאנה 27 מציין את העובדות הבאות:
לפני הרבה שנים התחתנתי מתוך אהבה עם אלמנה שהייתה לה ילדה בת 18
אחרי החתונה אבי בקר כמה פעמים ופתאום התאהב בבתי החורגת והתחתן אתה ללא הסכמתי. כתוצאה מכך הבת החורגת שלי הפכה לאמי החורגת, ואבי לחתן שלי.
האישה של אבי ז"א בתי החורגת שבו זמנית היא גם אמי החורגת ילדה בן שהוא נכדי מפני שאני בעלה של אימא של בתי החורגת, וכך הבן הזה הוא גם אחי.
בו זמנית אשתי הפכה לסבתא מפני שהיא אם אשת אבי ואני נכד של אשתי.
זמן קצר אחרי זה אשתי ילדה בן שהפך להיות גיס של אבי, אח חורג של אשת אבי וכך גם דודי.
בני הוא גם אחיה של אמי החורגת ודרך אמי החורגת הפכה אשתי לסבתא ואני לסבי שלי .
לאור הדברים הנ"ל אני מבקש לדעת אם בני שהוא גם דודי וגם גיס של אבא ואחיה של אמי החורגת זכאי לקבל קצבת ילדים?
בכבוד רב
משה כהן
שישלח את זה לעוזי כהן
___________________
Dec-01-2004 19:06
coby
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location:
איזה חזקקקקקקק !!!!
לקח לי איזה רבע שעה לפענח אתזה והכל נכון
ענק
Dec-01-2004 19:18
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
לא הבנתי תסבירו...
Dec-01-2004 19:27
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
לאחר האקט המיני שואל הבחור את הבחורה, "אני יכול לקרוא לך חווה?"
"כן", משיבה הבחורה המסוקרנת, "אבל למה דווקא חווה?"
"כי את הראשונה שלי", אומר לה הבחור.
אחרי מספר רגעים של שקט שואלת הבחורה, "ואני יכולה לקרוא לך פז'ו?"
הבחור הסקרן מתעניין, "מה פתאום פז'ו?"
היא משיבה לו, "כי אתה ה - 306 שלי..."
___________________
Dec-04-2004 13:36
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
שאלה : מה צעקו לרנטיסי לפני שחיסלו אותו ?
תשובה : Run Tisi Run
שאלה: מה השיר בפרסומת לטוטו בשואה?
תשובה: "השבוע? בטוטו- שישה מיליון יהודים!"
שיר ילדים בשואה:
"הסבון בכה מאוד, היטלר לא רוצה בי עוד.."
שאלה: מה השבועון האהוב על ניק ברג? (האמריקאי שערפו לו את הראש בעיראק)
תשובה: ראש אחד.
שאלה: מה החג שניק ברג הכי אוהב?
תשובה: ראש השנה.
שאלה: מדוע ניק ברג אוהב את פורים?
תשובה: בגלל אחשוו-ראש.