|
|
|
|
 |
lievez
relax...

Registered: Dec 2003
|
|
|
Jun-03-2004 21:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Haha, SORRY da het op den duur gaat vervelen hoe 'full of yourself' da gij wel zijt zenne.
1. uw oneindige gestoef over uw model
2. uw gezever van uw 'o zo speciale niet-hollywood' filmsmaak (niet-hollywood films waarvan den helft oscars of tenminste nominaties heeft gekregen, maar goed, voor de rest heel erg niet-hollywood hoor )
3. uw enorme invloed op mensen als lolo en mike. die zullen zich idd 100% achter uw ideeën kunnen vinden 
4. ok uw beta tune ding was wel leuk, maar in die thread hebt ge ook wel wat te hard staan show-off spelen imo. Alle niet alleen my opinion, maar goed, daar ga ik niet verder op in.
Voila, ge wilt geen steken, dan geef ik u mijn ongezouten mening. Dit gebaseerd enkel en alleen op dingen van de voorbije paar dagen.
en @ zehra: moei u ni, okthxbye |
och hou toch u moel man... ik bemoei me met wat ik wil ok? gij zit toch ook constant zinloze dingen te posten als antwoord op wat pumaz dan ook post... en uw eindeloze posts om interessant en humorvol over te komen, komen me echt tot hier! *houdt haar hand op hoogte van haar keel* ge kunt de boom in, echt!
btw als je zo denkt over iemand vind ik niet dat je constant moet zeveren over alles en op alles wat die persoon zegt... als je iemand niet kan uitstaan, zeg dat dan ook! wtf constant proberen steken te zetten? ooh ge zijt echt de man nu eh nu je hem zogezegd een goeie steek hebt gezet?
en durf me nie te zeggen met wat ik me moet moeien en niet ok?
Jun-03-2004 22:31
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 16:47.
Forum Rules: