quote:Originally posted by jp Problem Child II is wel aardig, met name de kotsscene in de draaimolen Dat is die met die opa en het versteende hondje toch?
Zou best kunnen. Ik kijk dat soort films sowieso niet nuchter dus vergeet je achteraf nog wel eens wat
quote:Originally posted by websley Deel 2 is veeeel leuker, IMO volgende week vrijdag deel 2
Je hebt de smaak te pakken dat is wel duidelijk
Ach, zinloze onzin posten is één van m'n sterkste punten... Bovendien ben ik erg behulpzaam van mezelf... Alle kleine beetjes helpen, toch?
Onzin is niet zinloos als er een constructieve gedachte achter schuil gaat
quote:Originally posted by jp Onzin is niet zinloos als er een constructieve gedachte achter schuil gaat Juist. Ik post niet alleen maar zinloze onzin, hoor. Af en toe komt er ook nog weleens iets zinnigs en nuttigs uit. Af en toe.
Wat is het toch mistig de laatste tijd
Ja, erg he? Mist is opzich niet zo erg, de pest is alleen dat het er heel erg koud van word...