Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by jp
Wat is het toch mistig de laatste tijd
nou inderdaad je zag gisternacht weer geen hand voor ogen, helemaal niet op die stukken snelweg waar geen verlichting was!
Dec-05-2004 21:57
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Ja schande, de regering doet er weer helemaal niks aan die mist
Dec-05-2004 21:59
djxtension
That's Not My Name
Registered: Jan 2002
Location: Oldenzaal, Netherlands
quote:
Originally posted by jp
Ja schande, de regering doet er weer helemaal niks aan die mist
Waar doet de regering nou WEL wat aan?
Dec-05-2004 22:02
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Belasting innen
Dec-05-2004 22:03
djxtension
That's Not My Name
Registered: Jan 2002
Location: Oldenzaal, Netherlands
Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik ooit een 'anti-mist-belasting' heb betaald, geen wonder dus dat ze er niks aan doen.
Dec-05-2004 22:07
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Aangezien mist niets anders is dan vocht verwacht ik dat Willem met z'n watermanagement er een oplossing gereed voor heeft
Dec-05-2004 22:09
djxtension
That's Not My Name
Registered: Jan 2002
Location: Oldenzaal, Netherlands
Die zal er vast wel zijn, ze wachten natuurlijk eerst op voldoende belasting-centjes, voor ze er mee voor de dag komen.
Dec-05-2004 22:12
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Matthijs
nou inderdaad je zag gisternacht weer geen hand voor ogen, helemaal niet op die stukken snelweg waar geen verlichting was!
Jah da's waar, dat heb je nog zo rondom Maassluis
Dec-06-2004 01:43
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Tis nog steeds erg mistig. Met bril op isset helemaal klote, want door de condensdruppeltjes op je glazen zie op een gegeven moment helemaal niks meer.
___________________
Down-Under was da bomb
Dec-06-2004 06:33
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by MaGiK54
Tis nog steeds erg mistig. Met bril op isset helemaal klote, want door de condensdruppeltjes op je glazen zie op een gegeven moment helemaal niks meer.
Ga je op de fiets ofzo?
___________________
Dec-06-2004 11:02
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
Net ff uurtje gesquashed nog 3 keer en dan ben ik klaar met sport voor dit jaar.
Leuke sport, maar je voelt het wel zeg (bovenkant onderarm )
Dec-06-2004 11:33
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ga je op de fiets ofzo?
Jeps, om de kilometer me glazen afnemen, zodat ik weer wat zicht had.