Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN!
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Zo ik ben jaloers! Ik wil eigenlijk ook wel! Maja ik zit nu in Zweden, ook niet verkeerd eigenlijk! T is echt leuk hier! Maja ga wel een andere keer naar een Invited als die nog gehouden gaan worden.

Old Post Sep-25-2003 20:21 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by M_Peror
Vertrek nu... heb er zin in... tot zo!

Ja, ik ga er zo ook maar vandoor!

Old Post Sep-25-2003 20:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
aah, kreeg om 20.30 nog een sms van totaal woot of ik nou eigenlijk ging, was toen aan het werk. Kreeg toen toch wel een beetje spijt dat ik niet ging, veel fijne mensjes van TA die ik lang niet heb gezien gaan wel, nu zie ik ze nog langer niet, spijt spijt

Old Post Sep-25-2003 21:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Optimus
aah, kreeg om 20.30 nog een sms van totaal woot of ik nou eigenlijk ging, was toen aan het werk. Kreeg toen toch wel een beetje spijt dat ik niet ging, veel fijne mensjes van TA die ik lang niet heb gezien gaan wel, nu zie ik ze nog langer niet, spijt spijt

he rukker ik ben er ook niet bij hoor dus zijn we ff samen zielig en hebben we samen spijt

Old Post Sep-25-2003 23:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
dwerg, ik dacht dat jij er ook was Zullen we saampjes zielig zijn dan ja, ik ga slapen en rukken, ik denk aan je Jappie!!

Old Post Sep-25-2003 23:51 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Wat een vette avond zeg! Gabriel (zwart kapsel?) was echt super, draaide twee fijne uurtjes. Dave Dresden vond ik iets minder, maar niettemin uitermate goed uiteraard Heeeel veeeeel onbekende platen gehoord met een paar platen die iedereen wel kent. Ik noem een: On a high, ATRC, Beautifull things en a thousand beuatiful things.
Daarna de man waar velen op gewacht hadden: Tiesto. Vond het een erg lekkere set met veel onbekende platen en vrijwel geen hitjes. Erg lekker om op te dansen

Super veel bekende Ta'ers gezien natuurlijk en een paar onbekende. Friso, FunkySimon en Rofl (post eens man!) waren de grote onbekende.
Leuk om iedereen weer ff gesproken te hebben. Het was gezellig!

Eindcijfer: 9.4964

Old Post Sep-26-2003 04:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

OK, wie is er nog meer bekeerd? Ik wil meer reports zien/lezen.

Old Post Sep-26-2003 05:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

geen motorcycle - deep breath love
of
evanescene - hello (gabriel and dresden bootleg)
gehoord?

.

Old Post Sep-26-2003 05:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Ben net terug, ff een kort verslagje:

Invited was echt super! Voor het eerst een TA-meeting meegemaakt, hij was wat kleintjes volgens de experts, maar dat maakte niet uit

Was om 22:15 binnen en meteen Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) als binnenkomer Erg lekker. Josh & Dave deden zelf ook actief mee om er een feestje van te maken en de gang zat er naar mijn mening al snel in.

Tiesto begon volgens mij rond 1:45 met een heerlijke progressive plaat daarna meteen over naar Carrera 2, echt vet om die weer eens te horen en meteen kwamen de glitters naar beneden zetten. Tiesto bouwde zoals gewoonlijk een lekker feestje en wisselde trance met progressive, techno en hardtrance georienteerde platen af. Geen bekende hitjes gehoord van Tiesto.

Gabriel & Dresden
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Remix)
Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Love From Humboldt Dub)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Andain - Summer Calling (Was echt een megavette plaat, met alleen maar de beat en een vocal)
Lili Haydn - Anything (Gabriel & Dresden Remix)
Jewel - Serve The Ego (Gabriel & Dresden Club Mix)
Jewel - Intuition (Gabriel & Dresden Remix)
Annie Lennox - A Thousand Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
en jawel: Motorcycle - Deep Breathe Love

DJ Tiesto
Three Drives - Carrera 2
DJ Remy - Bang
Ton TB - Electronic Malfunction
William Orbit - Barbers Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)
Literon/Speedy J - Collabs 200: Snacker
Mind Trap - Much Better Man
Radiohead - Street Spirit (DJ Tiesto Remix)
DJ Tiesto - Nyana (enorme dikke remix)
DJ Tiesto - Traffic
Skin - Faithfulness (DJ Tiesto Remix)
Marco V vs Jens - Relooped
Ron van den Beuken - Timeless
en nog een plaat die op Push - Strange World en let The Light Shine in leek, die was ook vet

meer weet ik niet ff te herrineren

Last edited by Freezel on Sep-26-2003 at 06:48

Old Post Sep-26-2003 06:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

lekkkkkkkkkkker!

.

Old Post Sep-26-2003 06:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by arj1o1
geen motorcycle - deep breath love
of
evanescene - hello (gabriel and dresden bootleg)
gehoord?

Die tweede wel geloof ik als ik 3o3 en tijs08 moet geloven

Old Post Sep-26-2003 07:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Dave Dresden was degene met donker kapsel, Josh Gabriel die kleine blonde.

Vond het een erg geslaag avondje! G&D draaiden ook nog Deep Breath Love, de nieuwe Motorcycle; top! Daar waar Dave Dresden meer bekend werk draaide met melodietjes en vocaaltjes, draaide Josh Gabriel wat meer tech-house platen. Een goede afwisseling, set zat heel goed in elkaar. Alleen beetje jammer dat het geluid pas na een uur harder ging en er toen wat meer variatie in de lichten kwam. Het eerste uur was vooral gezellig ouwehoeren met iedereen met de muziek meer als achtergrond.

Van mij mogen ze daar vaker feestjes gaan organiseren, vind het een betere locatie dan Panama.

Grtz, Sido

PS Tiesto draaide als derde plaat (na Carrera 2) PQM - You Are Sleeping (Luke Chable Vs. PQM Mix) en als eerste plaat Dibaba - Hold You (Agoria Bear Remix).

-> 2 Tango: nice to meet!

Last edited by Bouma-Bros on Sep-26-2003 at 10:08

Old Post Sep-26-2003 09:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Virgen - with sound file!! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Gift - "The Seventh Day" (Main Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:56.

Forum Rules: