Originally posted by ahp2002
hoe gaat de beoordeling in zn werk? wordt elke set uitgebreid besproken aan de genoemde criteria?
nouja bespreken gewoon cijfers bespreken heb ik echt geen tijd voor
Oct-06-2003 05:24
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
quote:
hoe gaat de beoordeling in zn werk? wordt elke set uitgebreid besproken aan de genoemde criteria?
Dit lijkt mij ook erg lastig, waar het kan zal ik zeker toelichting geven.
Oct-06-2003 05:48
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
quote:
Originally posted by Creamfields23
Dit lijkt mij ook erg lastig, waar het kan zal ik zeker toelichting geven.
Ik eis anders een wetenschappelijk onderbouwd verslag van zo'n 30 kantjes over m'n set en ik denk dat ik niet de enige ben
Gaan jullie trouwens de jury deadline van half oktober halen? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar toch...
Oct-06-2003 16:51
DJ D-Man
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
quote:
Nou uitgebreid niet, maar ik zal wel bij elk punt een klein stukje uitleg gaan geven. Die punten zijn toch gebaseerd op de mening van de juryleden, en daar hoort wel een stukje uitleg bij vind ik.
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik eis anders een wetenschappelijk onderbouwd verslag van zo'n 30 kantjes over m'n set en ik denk dat ik niet de enige ben
Gaan jullie trouwens de jury deadline van half oktober halen? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar toch...
Ik denk dat ik dat wel ga halen, ben al goed op weg vind ik zelf . Ik kan de uitslag op 14 oktober alleen niet om 12.00 posten ivm school.
Als we de uitslag nou eens allemaal tegelijk posten om een uur of acht 's avonds ofzo?
Oct-06-2003 17:16
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by DJ D-Man Als we de uitslag nou eens allemaal tegelijk posten om een uur of acht 's avonds ofzo?
Dit vind ik prima!
Oct-06-2003 19:11
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Maak dan een standaard Excel werkblad met daarop horizontaal alle deelnemers en vertikaal alle punten van beoordeling. En dan in de tabel met ++ + +- - -- aangeven of het goed of slecht is. Helemaal onderaan komt een persoonlijk commentaar stukje.
Oct-06-2003 20:07
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Chicane
Maak dan een standaard Excel werkblad met daarop horizontaal alle deelnemers en vertikaal alle punten van beoordeling. En dan in de tabel met ++ + +- - -- aangeven of het goed of slecht is. Helemaal onderaan komt een persoonlijk commentaar stukje.
maar als jij dan t excel bestand maakt en de jury leden erin opneemt...kan je makkelijk alles optellen/beoordelen en zien wie er gewonnen heeft! Is ook makkelijker posten dan 4 of 5 keer een heel verhaal van alle juryleden apart..
Oct-06-2003 21:22
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Ik heb voor mijzelf een word bestand gemaakt met daarin een tabel. Als we nou een schaal van 1 tot 5 nemen waar 5 het hoogste is.
Originally posted by Asperge
Ik heb voor mijzelf een word bestand gemaakt met daarin een tabel. Als we nou een schaal van 1 tot 5 nemen waar 5 het hoogste is.
Originally posted by Chicane
Dan presenteer ik nu ook mijn tracklist maar eens, heel wat anders dan wat de rest gemaakt heeft maar dat was ook wel te verwachten denk ik zo
01. Ilay & Beat C - High (Chab Remix)
02. Fisher Project - I Get A Rush (Moogwai vs Chab Remix)
03. G-Pal - Ocean Of Blue (G-Pal's Next Mix)
04. Matthew Dekay - If I Could Fly
05. Hardy Heller - Tibet EP: Thinking About (Original Mix)
06. PQM - You Are Sleeping (PQM Meets Luke Chable Mix)
07. Echomen - Truth (Weekend World Remix)
08. Ballroom - Lullaby (Marc O'Tool Remix)
09. John Creamer & Stehpane K - I Wish You Were Here (Envy Remix)
10. Riva - Time Is The Healer (Pablo Garano Remix)
11. Gardner & Thomas - Control
12. Stephan Schmidt - Minimal Contact
Even coderen nog en dan uppe maar, vanavond istie op de servert
Ziet 'r leuk uit, beetje in mijn straatje denk ik wel, kan ik m als non jurylid ook ergens downloaden, lijkt me leuk...
Originally posted by Asperge