Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un certain record à battre
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Lytchix
On a eu droit à une minute de pub en tout cas...

Record battu avec 866 personnes.

Juste pour reclasser les infos dans le bon thread

Old Post Mar-12-2004 08:38  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Euh... y'aurais pas qquechose de prévu ce soir choukri ???

Old Post Mar-18-2004 15:24  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by webandyscott
Euh... y'aurais pas qquechose de prévu ce soir choukri ???

Si biensûr mais j'ai un peu de mal à digérer la fête de la musique

Sinon ce soir ASOT avec un record à battre comme d'hab

Old Post Mar-18-2004 15:40  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

Est-ce que quelqu'un pourrait m'expliquer comment faut-il faire pour ecouter ASOT autrement que par le lien Id-T,je vous vois parler de Stream de Rip de Irc,de serveur et je ne sais pas bien comment tous cela fonctionne
Alors HELP

Old Post Mar-19-2004 16:22  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by DjFabeD
Est-ce que quelqu'un pourrait m'expliquer comment faut-il faire pour ecouter ASOT autrement que par le lien Id-T,je vous vois parler de Stream de Rip de Irc,de serveur et je ne sais pas bien comment tous cela fonctionne
Alors HELP

Tu as tout ICI

Edit: hier on était à 3 membres du record !!!

Old Post Mar-19-2004 16:30  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

Et oui on y était presque mais le destin en a voulu autrement... Quelle histoire tragique...

Old Post Mar-20-2004 16:40  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by choukri
Si biensûr mais j'ai un peu de mal à digérer la fête de la musique

rien est perdun, avec un peu de motivation on doti pouvoir trouver une autre date

Old Post Mar-22-2004 08:32  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
rien est perdun, avec un peu de motivation on doti pouvoir trouver une autre date

Ce sera sans moi alors.

Old Post Mar-22-2004 10:33  France
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Ce sera sans moi alors.

pourquoi
Je te suis pas trop sur ce coup. On est clair sur le fait qu'il faille reporter cette soirée. On ne va tout de meme pas boycotter la soirée avec Tonks et Rank 1. Après on peut trouver une nouvelle date... si ca vous demande tellement d'effort

Old Post Mar-22-2004 10:46  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
pourquoi
Je te suis pas trop sur ce coup. On est clair sur le fait qu'il faille reporter cette soirée. On ne va tout de meme pas boycotter la soirée avec Tonks et Rank 1. Après on peut trouver une nouvelle date... si ca vous demande tellement d'effort

Rien ne vous empèche de la faire mais ce sera sans moi c'est tout.

Old Post Mar-22-2004 11:14  France
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Rien ne vous empèche de la faire mais ce sera sans moi c'est tout.

ok c'est noté

Old Post Mar-22-2004 11:47  France
_ Andy _
Frankie Fan

Pas content notre chouk' apparement...

Old Post Mar-22-2004 12:10  Suriname

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un certain record à battre
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpsy track to ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEmmanuel Top - "Acid Phase" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:16.

Forum Rules: