|
|
|
|
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
Jan-03-2004 15:46
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
kom net onder de douche vandaan, het was echt supergeweldigtoptoftoppiejaahaaaawoohooooow00000t!!!!
Bedankt voor de gastvrijheid An & Ruub, Frans voor de lift en nog wat, en Bram voor het vermogen om het bijna 20 uur lang met mij uit te houden En allemáál bedankt voor de gezelligheid
het was erg gezellig bij RV & Anja thuus, zo gezellig dat het wat laat werd en we ons snel moesten haasten richting Marcanti
Eenmaal daar aangekomen, mocht RV al bijna achter de decks. Had deze avond een beetje moeite om in te komen, maar Frans heeft me daar goed geholpen RV had helaas maar een uurtje om te draaien, het was een wat rustigere set, wat ingetogen kan ik het het beste noemen, denk ik. Wel lekker, vooral het begin, dat was springen hoor
ow ja, nummertjes die ik heb gehoord
RV:
1. Benny Benassi - Love is Gonna Save us (RV edit)
2. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning mix)
3. Portishead - Roads
4. PvD - Connected (woohooo!!!)
De rest van de set kon ik niet meer volgen, want dat waren platen die ik niet kende Wel had hij als laatste Vengaboys - Paradise (zo heet ie toch?) gedraaid
Wat ik nog heb gehoord FX Zone (Nu NRG Remix) die Precision draaide whaaa!!!! vet!!! En PvD - Time of Our Lives hoorde ik ook nog langskomen (niet Precision geloof ik). Rest kan ik me niet meer herinneren, het was in gewoon een toptoptoptranceavond, héérlijk zeg, hier kan ik nog 6 mnd op teren! Astrid zag er erg mooi uit vanavond trouwens 
De hele avond was gewoon wooooooooooooooohooooooooooooo!! (inclusief handjes in de lucht )
En nu ga ik slapen, want ik ben moe van mezelf geworden
Last edited by Opti on Jan-04-2004 at 15:44
|
|
Jan-04-2004 06:24
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Was idd een erg leuke/gezellige avond!!!
Rond 4 uur met Chinees naar A'dam (hij was op tijd!), daar rondgezworven en gegeten bij de KFC. Even gekeken waar Bastiaan woonde (lekkere buurvrouwen! ) en toen richting Sloterdijk waar Frans ons op zou pikken.
Hij was natuurlijk verkeerd gereden Rond 8 uur waren we bij Donna en RV, waar we alle platen al hoorde die hij die avond zou draaien Leuk geroddeld en gepraat, erg gezellig!
XL was ook erg vet! Wat een ontzettend gave tent zeg! Heerlijk ruim, lekkere chill.....echt veel mooier/beter dan de Asta hier in Den Haag!
Ruben draaide van 12 tot 1, en lekker aan het dansen geweest.
Wat wel duidelijk is geworden is dat ik totaal geen verstand heb van Trance en dat je dingen echt NIET in hokjes kan stoppen omdat alles door elkaar loopt.
RV zijn set was lekker (maar hij was zelf nie helemaal tevreden??), Precision was mwoah, voor mij was Onne de man van de avond, dat was heerlijk. Astrid, die afgevallen was, was een beetje aan het beuken, wat hardtrance. Totaaaaal niet mijn dingetje!
In ieder geval leuke mensjes ontmoet (oa vriendin van Precision) en mee gepraat, al met al een leuke gezellige avond!! Preparties zijn leuk 
Oh ja, ook nog de nieuwe Airscape (?) en Katana (?) gehoord, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Namen allang weer vergeten 
Foto's komen nog!
Greetz,
SnuggLe
Jan-04-2004 18:04
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:49.
Forum Rules: