|
| quote: | Originally posted by raoel
Morgen ben ik er!
Tis idd een hele goede platen winkel.
Hebben heel veel en veel "unieke" platen die je maar weinig tegenkomt. Vandaar ook "rare" denk ik 
Ik ga er altijd graag even heen, helaas is het voor mijn stijl: hard/tech trance eigenlijk wat minder*. Maar voor house, progressive, club en techno is het een zwaar goede shop. Ze hebben gewoon erg veel op dat gebied!
Bovendien zijn ze ook goedkoop, heel vaak koop ik daar platen voor €8,50 terwijl ze dan bij midtown €9,00 zijn.
Misschien toeval...
* dan vergelijk ik het met freaky en midtown in Eindhoven. Vooral bij midtown kan ik fijn shoppen. Misschien ligt het ook vooral aan de mensen die je helpen. Bij rare is het personeel wat meer "in to" de diepere dance. Bij midtown is het vooral "gewone" trance tot het stevigere werk tot hardcore wat de klok slaat. |
Vergeet niet te kijken voor me plaatje he 
___________________
Allemaal gelul!!
|