quote:Originally posted by Kongo_kim ID&T kommer bara sända Mainstage eller?? så dom inte kör en innercity och byter varje kvart Det är väl inte officiellt vad jag vet men förra året sände dom bara från Mainstage och förfesten...
___________________ www.Steveheden.se
ksulle inte förvåna mig om dom swappar.. CG spelar ju t.ex. inte på main osv.
förmodligen sänder de bara mainstage. de har aldrig 'swappad' under en TE sändning
___________________ GHF Community - for all your EDM needs!
Vilka hoppar på i Jkpg dåååå?
quote:Vilka hoppar på i Jkpg dåååå? SWE_TRANCE tobo99
quote:Originally posted by SWE_TRANCE SWE_TRANCE tobo99 ahhh najs. SKa kolla om jag kan hitta era nunor i bildtråden Hoppar på helt själv jag..
jeremy, nu gick det upp ett ljus för mig ere du som e heddo? imorrn bär de iväg
___________________ Tom Cloud - Told You So
quote:Originally posted by jeremy1984 ahhh najs. SKa kolla om jag kan hitta era nunor i bildtråden Hoppar på helt själv jag.. Vi anländer till Eurostop Jkpg mellan 19.15-19.30, du lär väl inte missa oss..
tänk på mig som hoppar på heeeeelt ensam i Ljungby medans ni sitter å smaskar i er fettdrypande saker... man kanske skulle inta ett skrovmål hos brorsan innan
jaha.... ID&T har berättat några hemligheter angående dekor och effekterna! jag kan säga det följande: de har ett rörande tak med ljus en laser matrix och häftiga pyro-effekter (fireverk) de har just börjat med att bygga mainstagen ska dra dit imorron och försöker ta några bilder innan ni lämnar sverige!
scul: du vet att det är din plikt som holländare att göra så åt oss svenskar haha.. fan va coolt.. jag ser fram emot detta som faaaan nu!
quote:Originally posted by Glorie jeremy, nu gick det upp ett ljus för mig ere du som e heddo? imorrn bär de iväg Haha mm..fick ju inte byta namn här på TA juh =/ Ska bli kul o se hur du lyckas uttala namnet efter min fina förklaring quote:Originally posted by SWE_TRANCE Vi anländer till Eurostop Jkpg mellan 19.15-19.30, du lär väl inte missa oss.. Mmmkay Här är typ jaaaag till vänster dååårå: http://www.tranceclubber.com/images...03/PICT0032.JPG (Dioxys till höger) C U there!