|
|
|
|
 |
MekkaFIN
Destroy Rock & Roll
Registered: Nov 2003
|
|
|
Tulipas tämmönen tilattua: Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004 [2CD]. Kommentteja lisää, kun levyt saapuvat.
|
Mar-24-2004 07:01
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
BetaFactory
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by thomas
uutena, 98, mitä vattua ?
ko biisihän on alunperin vuodelta 93 tai 94.
ainakin se ekassa (ja vikassa) paul van dykin x-mixissa soi |
Pyydän anteeksi. 
Olen ilmeisesti ymmärtänyt asian vähän tai enemmän väärin. Tuo versio, mikä minulla on Trance Stimulation-albumilla, ei kuulosta siltä, kuin olisi vuodelta -93, joten ehkä se biisi, mitä minä pidän "alkuperäisenä", loppujen lopuksi on joku remiksi. Muistaakseni tuon CD:n kansio ei ilmaise mitään mistään remiksaajasta, joten oudoksi tämä juttu nyt muttuu.
Ja 93/94 minä en vielä edes tiennyt mikä oli trance, joten suokaa ystävällisesti anteeksi. Minä vain uskoin että se oli uunituori biisi silloin kun se alkoi ilmestyä ei yhdellä vaan monilla kokoelma-CD:illä saman tien.
Last edited by BetaFactory on Mar-24-2004 at 20:18
|
|
Mar-24-2004 20:13
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
GrimReaper
Relic of a past life

Registered: Oct 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Pyydän anteeksi. 
Olen ilmeisesti ymmärtänyt asian vähän tai enemmän väärin. Tuo versio, mikä minulla on Trance Stimulation-albumilla, ei kuulosta siltä, kuin olisi vuodelta -93, joten ehkä se biisi, mitä minä pidän "alkuperäisenä", loppujen lopuksi on joku remiksi. Muistaakseni tuon CD:n kansio ei ilmaise mitään mistään remiksaajasta, joten oudoksi tämä juttu nyt muttuu.
Ja 93/94 minä en vielä edes tiennyt mikä oli trance, joten suokaa ystävällisesti anteeksi. Minä vain uskoin että se oli uunituori biisi silloin kun se alkoi ilmestyä ei yhdellä vaan monilla kokoelma-CD:illä saman tien.
EDIT: Noniin, nyt on tullut tarkastettua: levyltä löytyvä biisi oli (c) 1998, MUTTA se oli Blank & Jonesin tekemä remiksaus. Joten puusilmä iskee taas! Olen pahoillani aiheuttamastani hämmästyksestä tässä foorumissa. |
Ei tässä nyt ainakaan meiltä anteeksi tarvii pyytää. Mitään pahaa ei ole tapahtunut. Hyvä kuitenkin että "ongelma" ratkesi.
Yhdyn Nuutin mielipiteeseen ja totean että ne '93 versiot olivat kyllä paljon aikaansa edellä ja kuulostavat tuoreemmilta mitä ovatkaan.
|
|
Mar-24-2004 20:22
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 14:32.
Forum Rules: