|
Goeiemorgend ... bah , al 3h op ... mjah, spijtig da'k zo vroeg door moest ma et is nen hele sjieke avond geworden !!! merci allemaal, toffe menskes ook 
en wat versuz betrefd ... een ietwat te lange warm-up als ge et mij vraagt, ma voor de rest, sfeer zat erin, en da's toch et belangrijkste 
Greetz, despe
|