Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cube__
tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja då var man i Malmö då

När vi rullade ut från parkeringen som ligger precis vid Slakthuset så ser man nåt "ganska" taggande :P =)
Så jag tog en bild

eller som Steve skulle uttryckt det
Fan va najs asså! Längtar som ett as, kommer inte kunna sova ikväll typ

Old Post May-14-2004 17:53 
Click Here to See the Profile for Cube__ Click here to Send Cube__ a Private Message Add Cube__ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Det börjar fan närma sig nu alltså Kliar i kroppen

Old Post May-14-2004 17:53 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Från ace-event

Imorgon smäller det och vi ville bara kort berätta ett par nya saker. Det första är att
Tiësto kommer göra ett 3h set! Det andra är att han kommer att ha med sig sin
sångare, Manon Plokker. Riktigt trevligt tycker vi. Speltiderna kan vi inte släppa ännu
men ett gott råd är att dyka upp när vi öppnar, då missar du garanterat ingenting.

Fan coolt... 3 timmars set + en sångerska... nån som vet nåt vidare om denna sångerska ???

Old Post May-14-2004 18:55  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004
Re: Från ace-event

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
han kommer att ha med sig sin
sångare, Manon Plokker.

vem?

Old Post May-14-2004 23:57  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Tiesto, den n00ben, har glömt ett cd-case hemma i Holland, och kommer eventuellt bara ha låtar så det räcker till ett tvåtimmars-set... men men

Tider? Tiesto lirar 12-2 eller 3

Old Post May-15-2004 00:55 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Jupp jupp så är det... snackade med Andreas ikväll på Amnesia... Han är för övrigt sjuk laddad, han lirar direkt efter Tiësto från 02:00 eller 03:00.

Snackade också med en annan Ace-Event kille ikväll och han var rätt lyrsik över vad dom har åstakommit... kommer med största sannolikhet bli Sveriges bästa fest... då menar jag alltså i mitt tycke då för mig "Fokused Scandinavian Tour 03" är det fetaste hittills.

Old Post May-15-2004 01:18  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
ARGHHH

FATTAR NI !!?!??!!?!!

IDAG SMÄLLER DET !

Precis hemkommen från jobbet och... well... vad ska man säga... man har riktigt börjat darra i kroppen redan... faen helt otroligt - vad ska man säga förutom, vilken fest det kommer bli!

Jag var på fokused i stockholm (och köpenhamn för den delen) och vilken fest det var alltså, iochförsig så var det gielen och orkidea som gjorde den natten riktigt oförglömlig menmen att en sån här stor fest och tiesto i malmö skulle ske detta årtuseende var jäkligt svårt att tro för ett år sen...

SPÄNN HÄSTARNA, KOPPLA LOSS STRUTSARNA, KÖP EN LOTT - FÖR IDAG BLIR DET VÅTT!

Nedan är en karta över slagthuset, observera att de nedersta utrymmena är nattklubben som också kommer ha öppet, det är där alla äckliga hipphoppare kommer vara :-) Jag har märkt de salarna som jag tror klubben kommer ha som ni ser.

Last edited by sipowitz on May-15-2004 at 04:32

Old Post May-15-2004 04:15  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

helvete vad jag ångrar mig nu asså =/

vill diiiiiit *gråååååååååt*

Old Post May-15-2004 10:40  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Det börjar spricka upp i vårt härliga Malmö... man ser solen skiner igenom här & där Inget regn så långt ögat ser *Blickar ut över Malmö från sjunde våningen*

Old Post May-15-2004 10:59  Sweden
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

skulle vara kul att ha en satellitbild över sverige där alla som gillar trance är markerade med röda prickar, och se hur det strömmar mot Malmö

Old Post May-15-2004 11:38  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Hoppas (eller rättare sagt jag vet) att alla som tar sig dit får en kalaskväll. Själv missar jag tyvärr detta och ångrar mig en "smula" idag att jag inte kämpade mer för att ta mig ner till Malmö.

Jaja, vad är väl en dag på Slagverket, kanske är helt jättetrist och stelt, eller.... eller alldeles underbar och megahäftig

Old Post May-15-2004 12:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

tåget till malmö från lund går kl 1930

nu är det nära

Old Post May-15-2004 16:44  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacklookin for another ID.. pleaes help... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBabbage The II - Dutch Hookah [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:16.

Forum Rules: