Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by MennoB
Ooh weet ik niet meer. Kon eik niet echt meer goed uit m'n ogen kijken (en neej ik doe niet aan drugs, was gewoon gaar ). Misschien heb je ons wel gezien: We waren met z'n 5en: 4 jongens en en 1 meisje. Ik had iig een rood/paars achtig shirt aan met Colombia erop (in get geel) en ben maar 1:75
reden jullie toevallig in een alfa? wij zijn rond zelfde tijd vertrokken uit hmh als jullie
___________________
May-21-2004 11:28
JAF
Junior tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Overijssel
Op 5 juni zal in Dance Department op radio538 de liveset van Tijs worden uitgezonden!!
Nu maar hopen dat iemand dat ff opneemt, aangezien ik dan in de Kuip ben ivm Strike One.
May-21-2004 13:36
MichaelBoogerd!
Lost Treasures
Registered: May 2003
Location: Bratislava
quote:
Originally posted by MennoB
Die love is gonna save is, was een Edit, iig niet de Originele
yes it was an edit... but not a full one. The only difference was that the vocal was looped using his pioneer through the first half minute of the tune. Other than that i think it was just the loud bass making it sound phat
May-21-2004 13:54
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
T was nice
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
May-21-2004 13:59
Acidophilus
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Amsterdamned
Sjezzus, wat was ome Ton aan het prutsen...Dat kan ik nog beter!
Tijsto deed erg leuk mee. Ik heb een aantal korte filmpjes op weten te nemen, maar weet niet waar ik ze kan droppen zodat iemand die er in geļnteresseerd is, ze kan daunlooden.
Heb me weer uitstekend vermaakt vannacht!
___________________
Multilul Creative, Advertising, Media & Communication Consultants Agency
May-21-2004 14:54
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Dj Lex
Stond je in Transferium? Dan kun je namelijk voor 8 euro een uitrijkaart kopen bij de kassa van de HMH...
Ahh damn, zei dat eerder
Mja, weten we dat voor de volgende keer!!
___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
May-21-2004 14:59
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by basvh
reden jullie toevallig in een alfa? wij zijn rond zelfde tijd vertrokken uit hmh als jullie
Neej we reden in een rode Mazda 626
___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
May-21-2004 15:05
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Acidophilus
Sjezzus, wat was ome Ton aan het prutsen...Dat kan ik nog beter!
Tijsto deed erg leuk mee. Ik heb een aantal korte filmpjes op weten te nemen, maar weet niet waar ik ze kan droppen zodat iemand die er in geļnteresseerd is, ze kan daunlooden.
Heb me weer uitstekend vermaakt vannacht!
Ja hij stond zeker te prutsen, mja als hij Havannah, Carrera 2 en Dream Machine draait, vergeeft je het hem toch wel snel
___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
May-21-2004 15:08
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik vond het PHAT!!!
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Dec 2003
Location: 7 Cities, Netherlands
Was echt top!
Tiesto liet wel weer zien waarom hij mijn nr 1. DJ is
Opening bezorgde kippenvel. Stond op die verhoging links naast de booth en was ff knallen met vuurwerk
Verdere erg lekkere tracks. ATN - Miss a Day wat een break zit daar in, en daarna los gaan
Voor de geinteresseerde staan hier wat foto's van de avond
___________________
- There's a light at the end of every tunnel, just pray it's not a train -
Last edited by AversusZ on May-21-2004 at 18:45
May-21-2004 17:49
Tom Lont
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2000
Location: Holland
Wat een feest zeg Alleen Ton TB vond ik helemaal waardeloos, platenkeuze was op een enkele na bagger en mixen heeft hij nog nooit van gehoord. Je kon aan het publiek wel zien dat er geen gang in zat, iedereen stond stil. Wat was het mooi om te zien hoe dat omslaat als Tijs aan zijn set begint, iedereen werd gek, zo mooi om te zien. Hij draaide weer een topset vond ik, en toen die glitterregen losbarstte ging ik ook echt uit mijn dakkie
Ik vond de sfeer ook goed, hier en daar liepen er wat vreemde figuren rond, maar dat heb je overal. Al met al een erg fijn feestje.
May-21-2004 19:15
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
Setjes zijn inmiddels ook download-baar via de digitale snelweg..
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.