Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by x-dream
Det vore trevligt att se antiloop......Vet du vad det är dom har remixat eller?

Ingen aning om vad det är dom har gjort! Men annars när dom kör på CO så är det rätt så snällt pga av publiken. vill du höra dom bra grejerna med grabbarna så ska du dra till Monday bar. dom lirar där ibland. Själv så tycker jag så där...en skitbra spelning och resten lite halv tråkiga...

Vilka av er är från Stockholm?

Old Post Sep-07-2001 19:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TeeHawk
Junior tranceaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Gaby

Vilka av er är från Stockholm?

Japp, från Trångsund/Huddinge tror jag skall försöka ta mig ditt, KAN bli ös hehe

Old Post Sep-07-2001 19:30  Sweden
Click Here to See the Profile for TeeHawk Click here to Send TeeHawk a Private Message Add TeeHawk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Jag såg att någon prata om mayday.......Ska ni dit eller.....Det vore ju as coolt.....Det var ju den tidiga mayday tiden som gjorde att jag börja lyssna på trance/techno.....Det vore coolt att åka ner till Dortmund där dom kör dessa mayday partyn.....Lite mer info om detta tack.....Vore bra....

Old Post Sep-07-2001 19:35  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[A|ienFactory]
trancEaddict in JAIL

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by x-dream
Jag såg att någon prata om mayday.......Ska ni dit eller.....Det vore ju as coolt.....Det var ju den tidiga mayday tiden som gjorde att jag börja lyssna på trance/techno.....Det vore coolt att åka ner till Dortmund där dom kör dessa mayday partyn.....Lite mer info om detta tack.....Vore bra....

Det är nog LITE för tidigt att planera än, men vi ska ta upp det senare, förhoppningsvis i vårt eget forum.
Själv hade jag tänkt att vi fixar så många som möjligt som kör, tåg har blivit väldigt dyrt på sista tiden. Men det tar vi senare...

Old Post Sep-07-2001 19:43 
Click Here to See the Profile for [A|ienFactory] Click here to Send [A|ienFactory] a Private Message Visit [A|ienFactory]'s homepage! Add [A|ienFactory] to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

teehawk: ska du till Renassaince imorrn?

x-drem : din box är full..går ej att skriva till dig

grabbar ni måste boka upp er till den 12 dec! Ministry of Sounds...förra året så hade jag halsfluss och var hur sjuk som helst men ändå så pallade jag till 4 (utam hjälp )sen höll jag på att svimma så jag var tvungen att dra hem det var så jävla kul!

Var nån annan där?

Old Post Sep-07-2001 19:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TeeHawk
Junior tranceaddict

Registered: May 2001

quote:
teehawk: ska du till Renassaince imorrn?

hmmm var när hur? vet inte, får la se vad son händer

Old Post Sep-07-2001 19:55  Sweden
Click Here to See the Profile for TeeHawk Click here to Send TeeHawk a Private Message Add TeeHawk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Okej det låter bra alien.....Den ska inte vara full vad jag kan se Gaby......Men jag ska kolla igen

Old Post Sep-07-2001 19:58  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

------------------------------------------------------------------------
<<< RENAISSANCE WORLDWIDE SWEDEN >>>
Lördagen den 8 September, 22 - 05
Münchenbryggeriet, Stockholm

Entré: 180 förköp eller 250 kr i dörren.
Förköp av biljetter: Pitch, Gamla Brogatan 27. Tel: 08-22 56 40

Line up:

* Parks & Wilson aka Tilt (baroque, London)
* Fred Numf (Black Hole, Amsterdam)
* Live: Orkidea (Unity, Helsinki)
* Rulers of the Deep (Vibe, Estonia)
* Oded Peled (Misc, Helsinki)
* Dana Bergquist & Parham (spinning back 2 back)
* Stefan Wendin
* Live: Marimba Sessions

* Visuals: VJ Micko (Screen, Finland)

Old Post Sep-07-2001 20:01  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

Ska du gå dit Gaby eller......Det låter som att det kan bli roligt......

Old Post Sep-07-2001 20:08  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Nej jag ska inte dit... är pank som en apa! och sparar mig till en massa andra fester den här månaden...

...och jag har gått o blivit sjuk så det känns som att det är bättre att bara hoppa över det...

x-dream: funkar din box nu då?

Old Post Sep-07-2001 20:21  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

Japp det gör den......Skicka precis till dig......

Old Post Sep-07-2001 20:30  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Är du över 18? Jag kanske kan fixa så att ni kommer in, måste bara kolla läget med en polare som brukar jobba som vakt där...lovar inget men jag ska kolla läget...va fan klart trancefreaks ska dit!!! det här gör mig ledsen...

Jag är en rik 16 åring som kan bjuda på Hamburgare från donken som ligger nära café opera eftersom jag jobbar där....räckker det

Old Post Sep-07-2001 20:45 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSuperTune from Sensation black [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSilver Blue - "Do you know" (Silverblue remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:57.

Forum Rules: