Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003

op de gewone site staat die link ook niet meer......

Was een supervet feestje, echt geweldigggggggggggggg

Old Post Aug-15-2004 22:52  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Ben hier dus ook geweest. Meende nog wel wat mensen (Emma met wat andere meisjes geloof ik) te herkennen van foto's die ze hier geplaatst hebben (DV bijv.) Zal hier me reportje plakken wat ik voor mijn board geschreven heb. Is niet echt positief ten opzichte van trance dus of het verstandig is op een trance forum weet ik niet.
Maar ja, who gives a f...

Na ons bootavontuur vorige week na DV hadden we de smaak gelijk te pakken en hadden we ons zelf dit keer op de gastenlijst laten zetten voor een feestje op de Ocean Diva. Mooi schip bleek achteraf, want we waren er nog nooit aan boord geweest. Dit was ook de voornaamste reden om er naar toe te gaan, want aangezien we niet echte trance liefhebbers zijn gingen we niet voor de muziek. Een groepje van 6 vrienden leek dit ook wel wat en omdat het nog niet uitverkocht waren we dus ineens gezellig met zijn 8en daar.

Aangezien Remy moest openen en we waarschijnlijk hem wel het beste zouden gaan vinden waren we al om 11 uur aanwezig. Remy was nog maar net begonnen, want hij had daarvoor nog een uurtje gedraaid op het FFWD eindfeest. 1 van de BoumaBros. had de eerste 3 kwartier voor hem ingevallen. Het was al redelijk druk en na een rondje lopen om het schip te bekijken en Remy ff een biertje te hebben gebracht (standaard procedure als we naar Remy gaan) kwam de rest van de groep binnen en kon het feest beginnen.

Remy draaide een erg lekker openingssetje met wat funky dingetjes en wat tribal plaatjes. Publiek was nog wat mat, maar je kon goed merken dat we hier met trance publiek te maken hadden, want als Remy dan incidenteel een plaatje op zette waar een breakje in zat met een melodietje en een climax incl. roffeltje dan schoten ze allemaal wakker en gingen ineens de handen in de lucht. (jawel, zo simpel is dat dus...)

Rond half 1 zou Markus Schulz het over nemen. Het was ondertussen al vol gelopen. Dat is het leuke aan zo'n bootfeest. Je weet dat op een bepaalde tijd iedereen binnen is, want dat ding gaat ook nog varen.
Schulz had ik nog nooit live gehoord, maar kende wel zijn setjes van de radio in ASOT bij Armin. Deze vind ik wel leuk, vooral als er wat stevigere dingen in zitten die meer proggie klinken. Helaas moesten we tot het laatste half uur wachten voordat die sound voorbij kwam, want de eerste anderhalf uur waren toch iets te trancy voor mij.
Hij nam heel raar over van Remy. Alle diepgang gelijk er uit en meteen van die lichte tingeltrance. Zaten wel mooie platen tussen, maar het was iets te lief voor mij. Dat dit meer aan mij lag was natuurlijk wel duidelijk, want de zaal ging helemaal los tijdens zijn set en daar gaat het natuurlijk om.

Nick K kwam ook nog binnen met Lemon 8 om Remy te horen en was dus teleurgesteld toen die hoorde dat Remy al geweest was. Hij irriteerde zich redelijk aan de muziek, maar omdat de boot ondertussen was gaan varen kon hij er niet meer af.

Om half 3 ging de man zelf draaien. Armin van Buuren had er duidelijk plezier in en ook het publiek liet weten dat ze het naar hun zin hadden. Elke plaat gingen de handjes weer de lucht in en schreewde de mensen (leuk he die climaxjes elke plaat). Wij hebben ons maar niet te veel aan de muziek proberen te storen hoewel dat best wel eens moeilijk was. Ik vind vaak bij die trance platen dat na de break die zware synth strings die er ook vaak dik bovenop liggen, te lang onveranderd door zeuren. Maargoed, na ook de trance hitjes 'The Silence' (welke remix weet ik niet, maar dat is ook niet belangrijk, want er gaat toch niks boven het origineel), Rounce @ Nothing (grappige mash-up) en 'the orange theme' (ook weer zo'n 2004 remixje) was het ondertussen 5 uur.

We hebben ons prima vermaakt, leuke mensen (wel veel jong publiek) en een toplokatie. Jammer dat Armin die lijn van de stevigere dingen die minder trancy waren af en toe in zijn set niet doorzette, dan had het een topavond geweest. BoumaBros, nice to see you again.

Daarna nog ff naar de Revolution gegaan, want daar was de Reactor after van de FFWD dansparade bezig. Eigenlijk kwamen we er niet meer in, omdat het bijna afgelopen was maar dankzij Nick K konden we toch gratis naar binnen. Wettelijk mag er tussen 6 en 7 in Rotterdam niet gefeest worden, dus ging de muziek uit, maar we mochten wel binnen blijven en ook de bar bleef gewoon schenken. Om 7 uur begon Erick E te draaien (jaja, muzikaal zat het ons niet mee deze avond). Hoewel het maar een heel klein tentje is en er wat vage mensen en veel kleine en grote crimineeltjes binnen zitten met onderdanige vrouw, is het er toch wel redelijk gezellig. Iets later dan de bedoeling was (half 10) kwam ik thuis.

Hoewel ik de eerste 10 jaar dat ik uit ging wel geregeld naar feesten ging waar trance gedraaid werd, was het nu alweer een jaar of 5 geleden. Volgende week waarschijnlijk na Mysteryland naar Paul van Dyk in de Powerzone en dan heb ik gelijk weer genoeg trance gehoord voor de aankomende jaren.

Old Post Aug-16-2004 02:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for GrooveCollect. Click here to Send GrooveCollect. a Private Message Visit GrooveCollect.'s homepage! Add GrooveCollect. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Cool verslag GrooveCollect.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-16-2004 06:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Tom Lont
Link werkt niet Emma, misschien is het ' in de link het probleem.

soory

vanav zal het wel weer in orde zijn denk ik

Old Post Aug-16-2004 07:19  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by emma
soory

vanav zal het wel weer in orde zijn denk ik

Vanavond zeker

Old Post Aug-16-2004 08:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

We zijn inmiddels alweer twee dagen verder, maar toch kan ik het niet laten om ook even te zeggen dat het een superfeest was!!! Geweldige muziek en veel leuke mensen, hopen dat het over twee weken op Ibiza (precies dezelfde line-up ) net zo gezellig wordt!

Old Post Aug-16-2004 09:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost
Uhm Tss

Registered: Mar 2004

Het verslag is idd een beetje anti-trance :P Maar goed, ieder zijn stijl he

Old Post Aug-16-2004 10:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost Click here to Send Joost a Private Message Add Joost to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

http://www.emmaspartypictures.com/Boat/

nu staan ze er goed op en is helemaal in orde!
ENJOY

Old Post Aug-16-2004 11:54  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost
Uhm Tss

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by emma
http://www.emmaspartypictures.com/Boat/

nu staan ze er goed op en is helemaal in orde!
ENJOY

Supermooie foto's! Je hebt Markus er ook in rare poses op weten te krijgen haha!

Old Post Aug-16-2004 12:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost Click here to Send Joost a Private Message Add Joost to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Lont
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2000

Zeker mooie foto's Emma, iedereen had er duidelijk zin in

Old Post Aug-16-2004 12:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tom Lont Click here to Send Tom Lont a Private Message Add Tom Lont to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Super verslag Jerry! Alles goed verwoord.
Kan het me eigenlijk helemaal indenken.
Zo is trance dus voor niet tranceliefhebbers. Jammer dat er niemand verder op ingaat hier die het wel een goede avond vond.......maarja.

Ben benieuwd hoe mensen die niet van Progressive houden deze muziekstijl eigenlijk zien.

Old Post Aug-16-2004 12:53 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ben benieuwd hoe mensen die niet van Progressive houden deze muziekstijl eigenlijk zien.

Open eens een thread op PF en laat je flamen

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Aug-16-2004 13:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nogmaals Armin op een bootje !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcan you id this tune? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNickelson - "Yin" (Solid Globe Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:12.

Forum Rules: