Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Posta bilder på er själva!
Pages (80): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
teski
tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Nicke
Å nä du o ni andra. Ni kan strida om Glorie, men Teski e min. Det var ju trots allt jag som fick hit henne (efter många om och men). Jag har talat med henne om dittan och dattan på MSN och ICQ. Vi har tom ganska lika smak när det gäller brudar. Vi har så mycket gemensamt. Så ställ er alla i kö. Låååååångt bort.

Glorie, inget illa menat. Hoppas att du inte tar illa upp för att jag prioriterar en nybörjare högre än dej..

Aww Nicke.. din charmör där *lol* Ha ha ha ha!
Du hade ju tillomed glömt bort att du hade puttat på mig för att falla in här på TA
Och jag är förresten min alledens egna.. sådäså
Oavsett hur många ggr vi än ha må pratat på MSN o ICQ (och det är MÅNGA ggr)
Ha ha ha ha, ja GANSKA lika tjejsmak har vi.. dock tycker jag min är snäppet bättre än dig (tänker på devil-tjejen som du visade för ett tag sedan.. urk)

Neh, men i det stora hela är du en helschysst liten grabb (;
*skrattar*
NikkePikke (oj nu får man säker faen för det oxå)

st_Andrew, He he he tag det inte personligt *blåser där det gjorde ont* (:
Och jag anser inte att man är är computer nerd om man sitter vid lunar o degar *skrattar* Då är man ett community freak (;
Vill upplysa att jag _inte_ har lunar... neh usch för sådana tokigheter...

Naturbegåvad. Ödmjuk. Respekterad. Datanörd

Last edited by teski on Aug-25-2003 at 20:10

Old Post Aug-25-2003 20:04  Sweden
Click Here to See the Profile for teski Click here to Send teski a Private Message Visit teski's homepage! Add teski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by JayBee
hmm, hmm.. men jag vill inte ha dem. jag vill ha någon kille med stora svettiga muskler och tighta Y-front (altså kenny)

hahahaha Stora svettiga muskler kanske....Y-front har jag bara på¨fredagar....

Old Post Aug-25-2003 20:08 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by teski

hehehe... nu har vi ett nytt smeknamn också

Old Post Aug-25-2003 20:08  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

quote:
Originally posted by dbl
hehehe... nu har vi ett nytt smeknamn också

Ha ha ha ha, and a very nice one that is..
Han kommer bli så grinig på mig sedan (;
*gömmer mig bakom sten i skogen* (mjo, det finns många sådana här..)

Nicke, put that thing right back where it came from! *pomm pomm bom* (Monsters inc.)

Old Post Aug-25-2003 20:23  Sweden
Click Here to See the Profile for teski Click here to Send teski a Private Message Visit teski's homepage! Add teski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

quote:
Aww Nicke.. din charmör där *lol* Ha ha ha ha!

Hehe

quote:
Du hade ju tillomed glömt bort att du hade puttat på mig för att falla in här på TA

Ja, men jag kom på det senare. Det var på SP, eller hur?

quote:
Och jag är förresten min alledens egna.. sådäså
Oavsett hur många ggr vi än ha må pratat på MSN o ICQ (och det är MÅNGA ggr)

quote:
Ha ha ha ha, ja GANSKA lika tjejsmak har vi.. dock tycker jag min är snäppet bättre än dig (tänker på devil-tjejen som du visade för ett tag sedan.. urk)

Vadådå? Hon va söt ju Lite smal kanske, men ändå

quote:
Neh, men i det stora hela är du en helschysst liten grabb (;
*skrattar*

Hmm.. Kinky *tänker på piskan*

Old Post Aug-25-2003 21:28  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

Nicke, tänker inte ens skriva vad jag tyckte om henne..
Du vet precis vad jag menade... isch isch.. *tittar på dig*
Och naj naj.. inte var det kinky.. ville bara visa dig vart din plats var (; *lol*
Hey! Och att säga att jag är min alledens egna... det borde du vara glad över.. Jag kastar mig inte i vilkens famn som helst.. (;

När vi ändå snackar bilder... må jag säga att din sig håller toppklass... Men behövde du verkligen skriva den var gjord i M$ Paint?? *lol*
Extremt good job mister Ekholm

Old Post Aug-26-2003 05:08  Sweden
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

quote:
När vi ändå snackar bilder... må jag säga att din sig håller toppklass... Men behövde du verkligen skriva den var gjord i M$ Paint?? *lol*
Extremt good job mister Ekholm

Ja det måste jag, så att alla vet det

Old Post Aug-26-2003 12:44  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Nicke
Ja det måste jag, så att alla vet det

vet vad?

Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje.

Old Post Aug-26-2003 13:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
vet vad?

Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje.

hehehehehe... e du säker på att det inte bara e godis med vinbärssmak i

kanske bäst att göra en andra koll på det du...
och e det inte så, så ringer jag ghostbusters på direkten

Old Post Aug-26-2003 13:22  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

NikkePikke, Mjo det har du iofs rätt i.. men du tror inte att det syns? *lol*

Mindshooter, Vi pratade om att Nicke inte behöver skriva att hans sig är gjord i Paint... Tycker det syns iaf *lol*
Gör inte duh? Inget illa menat nu NikkePikke (;

Och Må säga att du måste ha mkt fritid *lol* som lägger märke till det där *lol*

Old Post Aug-26-2003 13:28  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
NikkePikke, Mjo det har du iofs rätt i.. men du tror inte att det syns? *lol*

Mindshooter, Vi pratade om att Nicke inte behöver skriva att hans sig är gjord i Paint... Tycker det syns iaf *lol*
Gör inte duh? Inget illa menat nu NikkePikke (;

Och Må säga att du måste ha mkt fritid *lol* som lägger märke till det där *lol*

hehe jag förstod att den var gjord i paint bara jävlades med honom eftersom han ville att alla skulle veta

Fritid och fritid....det ingår i mina dagliga sysslor att ta reda på sånt där....nu fick jag upp en citron...mums

Old Post Aug-26-2003 13:53 
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by mindshooter

jag tror det var nått skumt med eran resa till holland, nån ande som vill säga något kanske =)

Old Post Aug-26-2003 13:57  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Posta bilder på er själva!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (80): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback--- PLEASE HELP ID this killer tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackApogee - Inhale [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:07.

Forum Rules: