Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 06/11/2004 - Ethias ArenA, Hasselt
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

On voit la différence entre les vrais et les pseudo clubbers...les vrais ils partent dès le matin voire le jour précédent histoire de se retrouver avant la fiesta...les pseudo, ils se trainent le Q sur ta jusqu'au dernier moment. pffff, 0 les gens !

je plaisantais...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-06-2004 16:11  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

J'aurai un peu plus d'argent (moins de projets ) et une caisse j'y serai allé direct ...fait chier, vais passer une sale soirée dans une pov boite

Old Post Nov-06-2004 22:45  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Rivera
J'aurai un peu plus d'argent (moins de projets ) et une caisse j'y serai allé direct ...fait chier, vais passer une sale soirée dans une pov boite

tu vas au chakra aussi ce soir ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-06-2004 22:56  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Je sais pas trop encore !! peu etre le Triplex histoire de voir au moins quelques filles ...puis de pas payer en passant
Enfaite ça va se terminer tôt tout ça je crois bien

Old Post Nov-06-2004 23:02  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

J'espère qu'ils prennent leur pied , j'ai reçu un sms d'un ami belge qui s'y trouve apparement y'a un after au versuz de prévu.

Old Post Nov-07-2004 00:53  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

PU*** QUELLE SOIREE DE FOU !!!

Je comprends maintenant pourquoi il est premier ....

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-07-2004 07:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

Superbe Slide réalisé par un TA_BE

C'est juste là -->

Old Post Nov-08-2004 14:45  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

ça instal koi ça vu que c'est un .exe ??

Old Post Nov-08-2004 15:03  France
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Rivera
ça instal koi ça vu que c'est un .exe ??

Oui t'inquiète il est propre c'est juste une animation avec des photos de samedi soir qui dure 10 mn .

Old Post Nov-08-2004 15:05  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by choukri
Oui t'inquiète il est propre c'est juste une animation avec des photos de samedi soir qui dure 10 mn .

Mouais... enfin faudra qu'il m'explique pourquoi il utilise un truc aussi inconnu que ça, ça aurait été plus simple de faire ça dans un fichier Flash...

Un conseil: ne cliquez pas, ça ne fera pas passer à l'image suivante... ça ne fera que... vous afficher une fenêtre pour revenir au début ou quitter

Forcément j'ai été gueuler
http://www.tranceaddict.com/forums/...584#post3513584

Old Post Nov-08-2004 16:26  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by maxxyme
Mouais... enfin faudra qu'il m'explique pourquoi il utilise un truc aussi inconnu que ça, ça aurait été plus simple de faire ça dans un fichier Flash...

Un conseil: ne cliquez pas, ça ne fera pas passer à l'image suivante... ça ne fera que... vous afficher une fenêtre pour revenir au début ou quitter

Forcément j'ai été gueuler
http://www.tranceaddict.com/forums/...584#post3513584

peut etre qu'il a pas flash cracké chez lui ou qu'il sait pas l'utiliser. il est peut etre pas ingenieur en info

Old Post Nov-08-2004 17:03  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by d&b
peut etre qu'il a pas flash cracké chez lui ou qu'il sait pas l'utiliser. il est peut etre pas ingenieur en info

Arf... peut-être oui, mais pour faire en flash il y a le même genre d'outil que ce qu'il a utilisé... donc bon.
Surtout qu'il me semble qu'il n'a pas dû le payer son soft...

Cf. par exemple: http://www.swishzone.com/index.php?...iew&product=pix

Old Post Nov-08-2004 21:07  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 06/11/2004 - Ethias ArenA, Hasselt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDanny rampling Bootleg cd 1998 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKyau & Albert - "Kiksu" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:36.

Forum Rules: