|
|
|
|
 |
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
|
|
|
Nov-19-2004 19:28
|
|
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
Nov-21-2004 12:12
|
|
|
 |
 |
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
|
|
|
Net Half-Life 2 uitgespeeld, donderdag gekocht.
Opzich mooi gedaan, eerste paar levels aardig repetent. Grafisch viel me eigenlijk tegen, textures zijn behoorlijk lelijk van dichtbij. Physics engine lijkt wel van Ion Storm te komen (Deux-Ex 2) en ook het oprapen van voorwerpen. Verhaal is prachtig gedaan, al snap ik er nu nog geen snars van maar dat had ik bij de matrix in het begin ook. AI is echt knap gedaan, terugtrekken en elkaar dekken van combines is goed uitgewerkt. Squad AI is behoorlijk slecht, als je een groepje ergens plaatst met de opdracht blijf hier staan ze een minuut later gewoon nogsteeds naast je. Bovendien lopen ze BEHOORLIJK in de weg, vooral in kleine kamers/gangen, simpelweg kanonvoer voor combines en striders dus. Gameplay is best wel scripted en linear, geen vrijheid en het is nog altijd van A naar B lopen. Ik vind HL2 niet echt de game van het jaar, alhoewel het best mooi gedaan is allemaal. Had gehoopt op meer vrijheid a la Far Cry en detail a la Doom 3. Helaas, een 8/10 voor mij 
Ben nu bezig heeeeel nerderig alle plekken waar de G-Man verschijnt vast te leggen 
Nog wat vragen aan het eind van het spel:
- Wat is die Citadel voor iets, lijkt wel een organisch/zelf-groeiend gebouw?
- Zijn Combines nu aliens/mensen?
- In de Citadel zie je als je in zo'n matrix achtige container zit allemaal grijze wezens, aliens?
- Wat is er met Dog gebeurd? 
- Wat is de functie van de G-Man in en na het spel, behalve je opdrachtgever dan natuurlijk 
- Wat gebeurd er met Alex na de explosie?
Allemaal voer voor het vervolg, maar Valve heeft aangekondigt voorlopig geen game meer te zullen maken en schuiven nu het hele zooitje af op de game community 
Nov-21-2004 12:52
|
|
|
 |
 |
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
|
|
|
Nov-21-2004 14:30
|
|
|
 |
 |
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001
|
|
|
Nov-24-2004 14:56
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:07.
Forum Rules: