Artistieke pics voor de maand april
SWeeT! VOOR LUL STAAN OFZO :P haha Lexion was super!!! :jaja:
___________________ sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Last edited by mido on Apr-18-2005 at 23:15
quote:Originally posted by mido http://dance.phono.nl/albums/album193/JP_DSCF5667.jpg SWeeT! http://dance.phono.nl/albums/album193/JP_DSCF5523.jpg VOOR LUL STAAN OFZO :P haha http://dance.phono.nl/albums/album193/JP_DSCF5522.jpg Lexion was super!!! :jaja: je kan ze niet direct linken als url lukt het wel (effe F5 na klikken)
quote:Originally posted by jp je kan ze niet direct linken als url lukt het wel (effe F5 na klikken) Waarom kun je ze niet direkt linken??? Ik zie ze anders prima!
Omdat ze in je cache (of hoe die bende op je pc ook heet) staan
quote:Originally posted by jp Omdat ze in je cache (of hoe die bende op je pc ook heet) staan NIET! :P haha Want ik zit nu op een totaal andere computer waar ze niet op staan.... en ook niet in de cache! (ja nu wel ja, maar net nog niet) haha Maaruh was jij ook in de Lexion zaterdag??
Ja dat zei ik toch? Ik heb daar foto's lopen schieten (en van die heerlijke rteringherrie van met name Pila genoten) Zombieeee Zombieeee in your heeeeeeead in your heeeeeeead
quote:Originally posted by jp Ja dat zei ik toch? Ik heb daar foto's lopen schieten (en van die heerlijke rteringherrie van met name Pila genoten) Zombieeee Zombieeee in your heeeeeeead in your heeeeeeead hmmmzzz..... mij ook nog zien draaien dan? En nog foto's van mij gemaakt? haha
quote:Originally posted by mido hmmmzzz..... mij ook nog zien draaien dan? En nog foto's van mij gemaakt? haha Hij geilt alleen op bekende dj's
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by SnuggLe Hij geilt alleen op bekende dj's doe maar zo! :P
Tot Pila heb ik alleen maar cheese gehoord
quote:Originally posted by jp Tot Pila heb ik alleen maar cheese gehoord Dat is bullshit !! (wil me niet uit de tent laten lokken ofzo.... doe het toch maarja. haha) We heb harder gedraaid dan Pila en die draaide na ons. whehehe irritant ventje :P:P
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA