quote:Originally posted by Esrem Innercity heeft me niet de goede gebracht, dus de vraag is of TE dat wel gaat doen...:s Aan JP als begeleider heb je een hele goeie!
___________________ Allemaal gelul!!
Eerst lovelife eerst
Dat was ie bij arise, maar dat heeft me dus de verkeerde bezorgd. JP ga s ff oefenen
___________________ I'll break you, when you fall away I'll kill you!!
quote:Originally posted by Esrem Dat was ie bij arise, maar dat heeft me dus de verkeerde bezorgd. JP ga s ff oefenen JP, ik had wel beter van je verwacht. Dat je dit meisje met de verkeerde laat aanpappen!
Ik wilde haar eerst observeren en weet nu genoeg. Duidelijk dat er aardig wat werk aan de winkel is
voorzie ik hier carrieremogelijkheden voor JP?
___________________ moo.
OHHH!!! Maar hulp is nooit weg haha. Je zult wel hard je best moeten doen hoor, want heb net de jongens afgezworen...
Esther zou een leuke schoonzus zijn, ware het niet dat ze niet bij m'n broetje past
quote:Originally posted by Esrem OHHH!!! Maar hulp is nooit weg haha. Je zult wel hard je best moeten doen hoor, want heb net de jongens afgezworen... Je moet ook niet naar jongens zoeken. Je moet naar mannen zoeken!
The difference between men and boys is the size of their toys
quote:Originally posted by jp Esther zou een leuke schoonzus zijn, ware het niet dat ze niet bij m'n broetje past quote:Originally posted by New Wave Je moet ook niet naar jongens zoeken. Je moet naar mannen zoeken! Been there, done that Nee, je moet niet zoeken he...
quote:Originally posted by Esrem Been there, done that Nee, je moet niet zoeken he... Het moet klikken...