Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Hansenetkunden freut euch !!!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
rObGeE
Drug Addicted Psycho



Registered: Apr 2004
Location: Duisburg

1536 kbit/s / 1024 kbit/s

Das reicht mir vollkommend.Wass will ich mit ner 16.000 leitung bei euerem armselingen upload ?

Denke mal bald wird ne 2 Mbit up and down flat geben. Das reicht mir dann aber auch *gg*

Das ganze mit VOIP für lau (grunbgebühr).. 39 € im monat.


___________________
Want to see someone badly fucked up?

Check the Mirror !

Old Post Sep-25-2006 22:42  Germany
Click Here to See the Profile for rObGeE Click here to Send rObGeE a Private Message Visit rObGeE's homepage! Add rObGeE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bigfoot49
think positive



Registered: Jul 2004
Location:

bei qsc? gibt es doch schon die flat...

aber total nett, die mit ihrer mvlz, vor allem beim Umzug ist der Kunde alles andere als König

ach ja, und up haben wir auch 1024kbit... ist zwar alles nicht symmetrisch aber egal



quote:
Angesichts dessen, dass noch ein recht großer Teil mit ISDN und Modem unterwegs ist finde ich die Diskussion recht lustig. Hier in meinem neuen (alten) Heim habe ich auch kein DSL, aber über einen IT-Verein kann ich nun Internet per Wlan mit ca 1-2mbit bekommen. Ihr glaubt nicht, wie glücklich ich bin, schneller als mit ISDN surfen zu können. Auch wenn ich nun kein Torrent und son Zeugs machen kann ist das immernoch ein Segen! Seitenaufbau in Sekunden statt Minuten - und das von vorher 6 mbit *g*.


dessen bin ich mir wohl bewußt... die Wohnungswahl wird in Zukunft vermutlich immer mehr von sowas auch abhängig sein

Old Post Sep-26-2006 04:51  Germany
Click Here to See the Profile for bigfoot49 Click here to Send bigfoot49 a Private Message Add bigfoot49 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MirkoS
300! Blut muß fliessen!!!



Registered: Aug 2003
Location: Hamburg, Germany | GTA #129

Hier mal ein 16.000er Kunde!
Bin bisher sehr zufrieden.
Zahle 49,- inkl. Telefonflat.
Bisher alles sehr schnell. Ob man das wirklich bruach ist eine andere Sache.
Aber da ich auch gerne mal in HH telefoniere ist es eigentlich ok.


___________________

Hier könnte Ihre Werbung stehen!

Old Post Sep-26-2006 11:01  Greece
Click Here to See the Profile for MirkoS Click here to Send MirkoS a Private Message Visit MirkoS's homepage! Add MirkoS to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Hansenetkunden freut euch !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome song please help to id! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Beardy Boy - Canon in D Major (Techno Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:38.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!