quote:Originally posted by Zehra dus 't wordt toch 'Beta Party: The Erotic Edition' zoals ik al ooit eens heb voorgesteld foei zehra wie verzorgt de erotic-acts?
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by Zehra dus 't wordt toch 'Beta Party: The Erotic Edition' zoals ik al ooit eens heb voorgesteld + een VIP-ruimte met extra sausage!
quote:Originally posted by Kaidreas @ei:euh... oke... misschien kan ik het toch maar beter bij die korte gesprekjes houden met u Ja, ik hou ook niet zo van dat doelloze gelul, beter gelijk door naar t echte werk quote:Originally posted by Nyah geen problemen mee Wacht maar tot je Chris en mij met onze buiken ziet schudden
quote:Originally posted by eieregooie Wacht maar tot je Chris en mij met onze buiken ziet schudden dat worden dan mooie pics of wat wil je zeggen ?
Ik ga niet naakt!
quote:Originally posted by Tiger777 Ik ga niet naakt! Brengt één van de vrouwen een tanga mee voor Tiger?
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Brengt één van de vrouwen een tanga mee voor Tiger? np, welke kleur had u gewenst?
wit, dan kan ik tenminste controleren dat ie proper is
quote:Originally posted by Tiger777 wit, dan kan ik tenminste controleren dat ie proper is lol, komt in orde he
quote:Originally posted by Tiger777 wit, dan kan ik tenminste controleren dat ie proper is En kan Anja achteraf ook controleren of hj nog steeds proper is
quote:Originally posted by Jasperovitsj En kan Anja achteraf ook controleren of hj nog steeds proper is pwnd