Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svenska folket
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pisch
tranceaddict

Registered: Sep 2006

Hängde på Tranceland.org förut och gör det fortfarande, sen har jag alltid kollat in denna sida lite då och då, och när Vizay sa att den här sidan va "The Shit" så då va det bara att registrera sig!

Tackar Tackar Anuga, syns i hytten på Lucia Cruisen!

Old Post Sep-17-2006 15:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Pisch Click here to Send Pisch a Private Message Add Pisch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Pisch
Tackar Tackar Anuga, syns i hytten på Lucia Cruisen!

Nice!

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Sep-17-2006 19:05  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDoubleD
tranceaddict in training

Registered: Oct 2006
Smile Dj Double D ( Uppsala )

Hejsan !

Nu har man hittat hit och kommer förmodligen sitta här en hel del.
Har hittat en rad med sköna tracklist som man bara måste ha i skivsamlingen.

David heter jag är född 1985 bor i Uppsala och sysslar med lite av varje för det mesta är jag ute efter att få ett fast dj jobb på nån stor klubb men det verkar ta sin lilla tid innan man får nåt så till dess är det bara att forsätta träna.
Man kan ju bara bli bättre !

Personligen kommer jag att gilla och se vad svenska folket gillar för musik just nu och vilka låtar som är helt inne och vilka som är helt ute

Tackar för mig

Old Post Oct-08-2006 08:39  Sweden
Click Here to See the Profile for DjDoubleD Click here to Send DjDoubleD a Private Message Add DjDoubleD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Soundborn
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2006

Tjena alla!
Andreas heter jag! 22 år. Född och uppvuxen i Göteborg men bor sedan 2.5 år tillbaka i Falun, Dalarna. Har hållit på med musik nu sen jag var 11 år, började även spela piano när jag var 8. Nu för tiden blir det stortsett all storts muisik inom trance genren.. Använder mig av Cubase SX 3 & Reason, min 2 synthar Korg Karma Workstation och en Virus C Desktop och mina VST V-station och Korg Legacy Collection!
Tja det var väl allt! Min musik kan höras på www.soundborn.com

Old Post Oct-10-2006 11:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Soundborn Click here to Send Soundborn a Private Message Visit Soundborn's homepage! Add Soundborn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rull3
tranceaddict in training

Registered: Nov 2006

Namn: Rudolph
Smeknamn: brukar kallas vanligtvis för rulle eller rull3, men annars förekommer dolph.
Ålder: 16,5
Nationalitet: Svensk
Bor: Sthlm, halv centralt.
Talande språk: Svenska och Engelska
Måste påpeka att både svenskan och engelskan är rätt dåliga, ja nu ställer ni väl er ett "moment 22"
-Vadå snubben kan inget språk flytande? Njaaa, har dyselexsi, och har väl därför hittat på ett eget språk med mina polare.
Sysselsättning och Intressen: Gymnasie och vara ute och härja och ha röj : är annars rätt intresserad av musik och endel dataspel. Brudar och måla är rätt kul också! Samt umgås med vänner.
Lyssnar på: Rätt mycket, men framförallt progressive/club/funky-house och uplifting-trance.
DJ's: 2 Many DJ's, Tiesto, Junior & Jack, Deep Dish och dyl.
MSN: [email protected]
Framtiden: Siktar på att öva öva öva och återigen öva på mina dj-skills så att man kanske kan stå ute i blåsvädret om 2-1,5 år. Runt 20 siktar jag väl på att på att plugga utomlands (med största sannolikhet usa) eller i lund (helst pilot )och samtidigt köra som discjockey =)

Old Post Jan-21-2007 01:07  Sweden
Click Here to See the Profile for rull3 Click here to Send rull3 a Private Message Add rull3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aboven
tranceaddict in training

Registered: Jan 2007

Namn: Johan Kosterhed
Ålder: 16 (1990-02-19) fyller snart
Bor: Varberg
Intressen: styrketräning & EDM
Lyssnar på:Allt inom Electronic Dance Music
Fav djs: Paul Van Dyk, Armin Van Buuren. vad jag kommer på nu
Överigt: Producerar hardcore, lite dance å skall försöka med trance.
Var medlem här innan..

Kommer dyka upp här då å då..

Old Post Jan-30-2007 00:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Aboven Click here to Send Aboven a Private Message Add Aboven to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PoiZoN
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2005

Namn: Cristobal Ubilla
Smeknamn: Cris
Född: 17 December 1985
Födelsestad: Quilpue
Nationalitet: Chilenare
Bor: Västerås
Språk (Flytande): Svenska, spanska och engelska.
Civilstatus: Tagen
Sysselsättning: Pluggar lite o jobbar lite.
Intressen: Musik, fester, kompisar
Lyssnar på: Det mesta inom EDM som inte är för hårt, precis kommit in i en hardstyle perod.
DJ's: Above and Beyond, Ferry Corsten, Sander van Doorn, Markus Schulz
Framtiden: Hoppas på att komma in på Affärsjuridik i linköping o få gå på lite härliga fester i trancefesternas mecka ;P

Old Post Jan-30-2007 13:37  Sweden
Click Here to See the Profile for PoiZoN Click here to Send PoiZoN a Private Message Visit PoiZoN's homepage! Add PoiZoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[SWE]Helios
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2006

Eh, får väl ta och posta en jag med :P

Namn: Christoffer Lindgren
Smeknamn: Coffe, Lindgren, Helios
Född: 29 September 1987
Födelsestad: Stockholm
Nationalitet: Svensk (1/8 tysk )
Bor: Göteborg
Husdjur: Hund (Golden Retriever =D)
Språk (Flytande): Svenska, Engelska.
Språk (stakande): tyska, holländska
Civilstatus: Jobbar på nåt
Sysselsättning: Pluggar, även "pro gamer"
Intressen: E-sport, musik, mat, träning
Lyssnar på: ALL trance i princip. Mycket techy grejer =)
Producenter: John O'Callaghan, John Askew, Marcel Woods, Sander van Doorn, Cosmic Gate, Giuseppe Ottaviani, Sean Tyas
DJ's: Armin van Buuren, John Askew, John O'Callaghan, Markus Schulz, Above & Beyond.
Framtiden: Plugga till civilekonom el civilingengör. Starta eventföretag =)

Old Post Feb-03-2007 19:19  Sweden
Click Here to See the Profile for [SWE]Helios Click here to Send [SWE]Helios a Private Message Add [SWE]Helios to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jobro
tranceaddict

Registered: Feb 2007

Läge för en introduktion!

quote:
Originally posted by jobro
namn: Johan Brodd
Nick: jobro
Bor: Hökarängen. Sthlm
Yrke: Musiker / Producent / VST designer
Ålder: 35
Civil stånd: Civilt stånd
Intressen: Musiken, kvinnor, mat och vin, snygga bilar etc etc.
Handikap: Synskadad, lider av Asperger syndrom.

Old Post Feb-12-2007 04:07  Sweden
Click Here to See the Profile for jobro Click here to Send jobro a Private Message Visit jobro's homepage! Add jobro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Skogsflickan
tranceaddict in training

Registered: Mar 2007
King

Namn: Viktoria
Födelseår: 1976
Stad: Stockholm

En skogsflicka från Docklandseran som hungrigt längtar ut på trancemarkerna igen.
Är här för att leta rätt på vart jag hittar de bästa markerna nu.

Old Post Mar-03-2007 12:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Skogsflickan Click here to Send Skogsflickan a Private Message Add Skogsflickan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jimmie
tranceaddict in training

Registered: Apr 2007

Namn: Jimmie
Smeknamn: svensker/svenskeren
Född: -83
Födelsestad: Oskarshamn, uppvuxen i Uppl. Väsby
Nationalitet: Svensk
Bor: Køge, Danmark. Östkusten, strax söder om Kbh.
Husdjur: 2 polare
Språk (Flytande): Svenska
Språk (halvtaskigt): Engelska, Danska
Sysselsättning: Blivande student, knegar natt i väntan på skolstart. (Natt is the shit!)

Lämnade Sverige för strålande arbetskarriär i det lilla landet i söder och kom efter ett par år fram till att studier nog är det bästa.
Är rätt duktigt på det där med datorer och teknik, svingar lödkolv som få andra. Det är nog min största talang och mitt tidigare levebröd.
Fördriver en del tid på alla trevliga fester som är runt Kbh. Det liras en del bra musik här omkring.
Det var lite om mig, skoj forum ni verkar ha här!

Old Post Apr-01-2007 21:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Jimmie Click here to Send Jimmie a Private Message Add Jimmie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sleeping
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

Tjena, john heter jag, har väl smygit runt på forumet utan att posta direkt nånting. 23 år och pluggar i uppsala

Old Post Aug-28-2007 11:01  Sweden
Click Here to See the Profile for sleeping Click here to Send sleeping a Private Message Add sleeping to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svenska folket
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Chris Lake track [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSebastian Ingrosso - Get It Back [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:37.

Forum Rules: