|
| quote: | Originally posted by jofawe
Synd att hon inte är här å försvarar sig.. lite dumt å kasta skräp på nån som inte är här.
Iofs har jag inget dåligt att komma med.
Men Stefan.. både du å jag vet ju att det inte är utrustningen som räknas.. det är hur man använder den!
(hoho)
Vad hade du gjort annorlunda då?
Jag kom på att jag gillade det när kameran är i mitten, sen sveper den åt vänster, sen höger å åter mitten.
Det är ballt.. enkelt.. så.. 90-tal =) |
Du menar väl inte att jag kastar skräp ?
Man kastar inte skräp om man berättar att man hade gjort det på annat vis ?
Du kanske misstolkat mig nu eller har jag missuppfattat dig nu ?
Vi har olika tekniker... that's it dude 
Å andra sidan... det låter som du vet vad du talar om 
Som jag skrev
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tycker hennes video också är jätte skön & bra !!!!111oneoneone
All respekt till Lotta !!! |
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Apr-21-2005 at 21:29
|