Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Rejane
Moi je suis déjà toute folle à l'idée d'y aller, je l'ai pas vu depuis Hasselt!!!!!!

enfin, tu vas comprendre la différence...entre hasselt avec un public de connaisseurs et mickeyland et tous ses enfants...le contraste va etre frappant m'est avis.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-10-2005 08:35  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rejane
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2005

si on a acheté des places c'est que le concert ne sera aps accesible a tous le monde

De plus vu qu'elles ne sont meme pas en vente en France plus de lamoitié de public sera belges ou hollandais comme a Hasselt.

Je suis sur que le set de Bob Sinclar ça va pas vraiment leur plaire

Old Post Mar-10-2005 08:46  France
Click Here to See the Profile for Rejane Click here to Send Rejane a Private Message Add Rejane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Sebum
tranceaddict

Registered: Oct 2004

Petite question comme ça pour info

Est-ce que vous croyez que dans un évènement comme celui-ci en France on ait le droit de rentrer avec un caméscope

Sebum.

Old Post Mar-11-2005 09:25  France
Click Here to See the Profile for DJ-Sebum Click here to Send DJ-Sebum a Private Message Add DJ-Sebum to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

est ce qu'il faut repondre 3 fois ?

Old Post Mar-11-2005 09:32  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rejane
Senior tranceaddict

bon là je suis pas d'humeur voila sur quoi je tombe sur le forum Tiesto!!!!!

As i told in my last post i'm 10kms from Disneyland so i went there yesterday after work to get some info as i didn't had a real response here, i talked with the Guest Relations Manager and his team about half an hour, so he told me that it was a very special event and that everyone who access the park this day will be able to watch tiesto live with no extra cost (i told him about belgian tickets price)(he also told me to buy tickets wich i made for april 16th as tickets will be more expensive from april 1st) .
Please BHC confirm that.[B]

Mais alors là je crois pas, j'ai revérifier sur le site de Tiesto et ils disent bien que le park va fermer puis réouvrir pour Tiesto.
Alors c'est quoi ce bazar ( je reste quand meme polie)

Old Post Mar-11-2005 13:26  France
Click Here to See the Profile for Rejane Click here to Send Rejane a Private Message Add Rejane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

donc avec des billets "normaux" si l'on en croit ce que le mec dit, ca roule ?

rulezzz si c ca.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-11-2005 14:00  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rejane
Senior tranceaddict

Peut etre d'un coté mais dans ce cas la pourquoi sur le site ils disent que le parc va fermé puis réouvrir.on aura surement des billets différents, de plus moi ça me ferai vraiment c....d'avoir reserver les billets en Belgique (plus cher que sur le site disney)alors que finalement tout le monde pourra y avoir accès!!!!!

Peut être que la france c'est pas encore mis d'accord avec les organisateurs!!!!!!!!Et pis zut chui super enervé

Old Post Mar-11-2005 14:05  France
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

mieux vaut 1 tien que 2 tu auras
vu les champions qu'il y l'air d'avoir chez les organisateurs du parc, bizarrement j'vais plus confiance au site tiesto@disney

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Mar-11-2005 14:08  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rejane
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by _greggy_
mieux vaut 1 tien que 2 tu auras
vu les champions qu'il y l'air d'avoir chez les organisateurs du parc, bizarrement j'vais plus confiance au site tiesto@disney

Merci Greggy ça fait du bien d'entendre quelqu'un qui me rassure, je commençai veritablement a devenir folle en tout cas, si vous voyez une fille avec un tshirt noir avec marqué Hypnotise dessus ce sera moi.

Mes amis prépare une grosse soirée trance le week end suivant à Paris si ça vous dit!!!!!!!Je vais pas tarder à avoir la bannière pour plus d'info

Old Post Mar-11-2005 14:15  France
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

Je fais également plus confiance au site Belge car il faut bien reconnaitre que personne n'arrive à s'accorder.

Sinon il vous reste la solution ultra VIP avec rencontre de Tiesto himself (sur à 95% - enfin vu le prix ils ont intérêt !!):

quote:
Exclusive VIP Arrangement

Enjoy the Magik of Tiësto in the Magic of Disneyland Resort Paris as VIP!

This arrangement consists of:

Arrival on friday 15th of april
2 nights in the ****DeLuxe Disneyland Hotel, incl. breakfast
3 day unlimited access to both Disney parks
Access to the Tiësto Concert on the 16th of april in the Disneyland Park
VIP badge for the following extras:
- Special VIP entrance to the Disneyland Park for the concert
- Access to the special VIP part during the concert
- Access to the afterparty
- Event T-shirt
- A signed copy of Tiëstos latest CD, Official Release end of april 2005 (In Search of Sunrise 4 ?? )

From € 399,- per person!

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Mar-11-2005 14:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rejane
Senior tranceaddict

Salut Princesse mais tu es aussi sur le forum de Tiesto!!!!!!!!!

Old Post Mar-11-2005 14:19  France
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Rejane
Salut Princesse mais tu es aussi sur le forum de Tiesto!!!!!!!!!

Euh... oui

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Mar-11-2005 14:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track from MTV Cribs [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJimmy Van M feat Tera DÃŒva - Love Like Sleep [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:31.

Forum Rules: