easterbunny!!!!!!! (lees: playboycenterfold) nosjournaal of rtl4nieuws?
Nos jaren 80 of jaren 90
quote:Originally posted by jp Nos jaren 80 of jaren 90 90 (maar dan alleen vanwege de economische opleving ) oakley of o' neall?
o'neill saddam of adolf
Bush ook goed?
quote:Originally posted by jp o'neill saddam of adolf Saddam (heeft minder slachtoffers gemaakt) Bush of Jan-Peter?
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
jp by far!! any day o/t week...!!!! denk aan intelligentie, het kunnen optreden in menigtes, dossierkennis, snelheid van handelen etc etc... bush is niet meer dan een frontmanneke zonder hersens, mèt connecties. edit: voor de vraag zie volgende post.. tks MP, is lastige)
Last edited by ZZandirt on Oct-18-2005 at 17:36
quote:Originally posted by ZZandirt jp by far!! any day o/t week...!!!! denk aan intelligentie, het kunnen optreden in menigtes, dossierkennis, snelheid van handelen etc etc... bush is niet meer dan een frontmanneke zonder hersens, mèt connecties. Hmmm zie geen volgende vraag, zal ik er maar een verzinnen. doof of blind?
___________________ "...If one day you want to run away Don't be afraid to call me. I don't promise to ask you to stop, But i can run with you. .."
quote:Originally posted by Mindphaser Hmmm zie geen volgende vraag, zal ik er maar een verzinnen. doof of blind? Dood.. Blind of Doof?
doof hond of kat
hond tv of radio
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
tv belg of duitser