Originally posted by omergunr
אל תשלח להם שום דבר בדואר אישור מרופא אישור מבית ספר וכו'..
הכל תביא איתך לצו..
מניסיון שלי ושל עוד המון אנשים..
כי כ"כ לא מסודר שם שזה מדהים :|
תביא איתך הכל שלא יתרתרו אותך.. )
הוא אומר שהוא עדיין לא קיבל צו חח
אין לו עדיין מה להביא ולאן
ובכל מקרה - אין לך יותר מדי מה להסתבך
אתה תמיד יכול להתקשר ללשכת גיוס ולהגיד שיש לך כמה דברים חדשים להראות להם והם יזמנו אותך לפגישה
ובלי קשר
אם למישו יש עיכובים עם הגיוס בתל השומר - אפשר לזרז את זה=]
אנחחנו בקשרים ממש טובים איתם
Sep-23-2006 19:32
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Shahar
ובלי קשר
אם למישו יש עיכובים עם הגיוס בתל השומר - אפשר לזרז את זה=]
אנחחנו בקשרים ממש טובים איתם
ואם מישו רוצה לעכב את הגיוס?
כי אני כן..
Sep-23-2006 19:41
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
ואם מישו רוצה לעכב את הגיוס?
כי אני כן..
אתה לא צריך אותי
דח"ש.
Sep-23-2006 19:46
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Shahar
אתה לא צריך אותי
דח"ש.
דחיית שירות?
Sep-23-2006 19:54
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
דחיית שירות?
כן יתנו לך לדחות כמה שתרצה
זה משו שאפשר גם במשך השירות..פשוט משלימים בסוף
Sep-24-2006 01:00
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
אני יש לי פה גדול אני..
קיבלתי זימון
Sep-25-2006 13:55
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
מצטער על הדאבל פוסט אבל שאלות קטנות אליכם..
דבר ראשון, אם מישהו יודע קצת משהו על מודיעין..
יש משהו שקשור לאנגלית? ז"א פרוייקט מסויים שאני יכול לבקש או משהו שקשור לזה?
בערבית אני לא משהו (חוץ מאנא בחיבק ומוז אני לא יודע כלום ), ובאנגלית הולך לי קצת יותר טוב ואני סתם רציתי לדעת אם יש מקום שצריך את ההתמחות בשפה הזאת..
דבר שני, פרופיל, יש לי קרסול שננקע ספק נשבר לפני חצי שנה, וכל כמה זמן במהלך ספורט או אפילו מעידה קטנה שוב ננקע, מתנפח וכו'...יכולים להוריד על זה פרופיל? בנוסף יש לי גם אסטמה, שאני מניח שכן יורידו לי ומשקפיים לא מספר גבוה אבל יהיה סעיף אני חושב. כמה קריטי זה?
תודה
Sep-26-2006 19:04
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מצטער על הדאבל פוסט אבל שאלות קטנות אליכם..
דבר ראשון, אם מישהו יודע קצת משהו על מודיעין..
יש משהו שקשור לאנגלית? ז"א פרוייקט מסויים שאני יכול לבקש או משהו שקשור לזה?
בערבית אני לא משהו (חוץ מאנא בחיבק ומוז אני לא יודע כלום ), ובאנגלית הולך לי קצת יותר טוב ואני סתם רציתי לדעת אם יש מקום שצריך את ההתמחות בשפה הזאת..
דבר שני, פרופיל, יש לי קרסול שננקע ספק נשבר לפני חצי שנה, וכל כמה זמן במהלך ספורט או אפילו מעידה קטנה שוב ננקע, מתנפח וכו'...יכולים להוריד על זה פרופיל? בנוסף יש לי גם אסטמה, שאני מניח שכן יורידו לי ומשקפיים לא מספר גבוה אבל יהיה סעיף אני חושב. כמה קריטי זה?
תודה
בקשר למודיעין אני יודע שהם מגיעים לחיילים לבד..
הם פנו אלי עם "פרויקט גמא" ועם 8200
לא יודע בקשר לאנגלית אבל שוב אם היית מתאים היו פונים אלייך לבד
אבל לא מאמין..
משקפיים יכול לרדת לך ל 82 או איך שלא אומרים תפרופיל הזה (גבוה מדי בשבילי לא מכיר חח) והשאלה אם אתה רוצה שיורידו לך תפרופיל על הדברים שאמרת או לא ?
אם אתה רוצה פשוט לך אליהם ודבר על זה
אם לא - שמור על השקט
למרות שאם תהיה קרבי יכולים לשפוט אותך אם יגלו את זה
Sep-27-2006 17:58
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
עוד לא הלכתי לצו ראשון אז אין סיכויים שהם בודקים בכלל מה מצב האנגלית והכל, אני כן מתכוון להגיד את זה שאני די טוב באנגלית ורוצה לעסוק בזה אם אפשר..
בנוגע לדברים שאמרתי אני כן רוצה שיורידו, אני לא רוצה לשרת בקרבי, אבל לפי מה שיצא לי לקרוא פה במשך השני 82 ו 74 זה פרופיל של חי"ר ולרוב נטחנים בו אם רוצים או לא רוצים...אלא אם כן יושבים בכלא קצת ועושים בעיות..
בנוגע לפרוייקט גאמא והכל הרבה חברים שלי מקבלים, חלק הולכים גם למיונים...זה אולי גם יגיע אלי עוד חודש חודשיים, אבל קודם שאני אגש לצו..
יש לי סיבה לבקש להיות קשור למשהו באנגלית ששואלים בראיון אישי או לא?
Sep-27-2006 18:21
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by KrazyDJs
עוד לא הלכתי לצו ראשון אז אין סיכויים שהם בודקים בכלל מה מצב האנגלית והכל, אני כן מתכוון להגיד את זה שאני די טוב באנגלית ורוצה לעסוק בזה אם אפשר..
בנוגע לדברים שאמרתי אני כן רוצה שיורידו, אני לא רוצה לשרת בקרבי, אבל לפי מה שיצא לי לקרוא פה במשך השני 82 ו 74 זה פרופיל של חי"ר ולרוב נטחנים בו אם רוצים או לא רוצים...אלא אם כן יושבים בכלא קצת ועושים בעיות..
בנוגע לפרוייקט גאמא והכל הרבה חברים שלי מקבלים, חלק הולכים גם למיונים...זה אולי גם יגיע אלי עוד חודש חודשיים, אבל קודם שאני אגש לצו..
יש לי סיבה לבקש להיות קשור למשהו באנגלית ששואלים בראיון אישי או לא?
קודם כל
אסטמה זה לפחות 64
ואתה מדבר על 72
ואני הייתי 72 עד לפני חודש
הכל תלוי בבלאגן שאתה מסכים לעשות
אבל אסטמה מוריד לך לפחות ל 64
**Edit by Sir. Lunchalot: Image exceeds size restrictions. Please restrict to 500x150 and check the Advanced Signature Editor in your profile under http://www.tranceaddict.com/forums/sedit.php?s=&action=show **
Oct-01-2006 12:43
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
וואלה לא יודע אם אני ותיק או צעיר לדעתך
אבל בטוח ברוך השם במשך כל השרות שלי אני עליז =]