|
Re: QONTACT PARTREPORT!!!
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers Ik mistte eieregooie wel eigenlijk, wou die gast zo graag spreken over zn nick, WTF slaat dat op man , eieregooie  |
Hahaha! Sja... die nick is een lang verhaal...
Heb de meeting inderdaad gemist, helaas... Kwam om 1 uur pas de zaal binnenlopen, precies toen Startheme gedraaid ging worden, waarna Ferry het overnam. Ik wist dat die meeting ergens op een tribune was, maarja, wist ik veel dat er zoveel tribunes waren Dus ja, meeting gemist. Heb hier en daar nog wel een paar gasten in TA shirtjes zien lopen, maar heb geen idee wie dat waren. Zal het wel zien als er foto's zijn. Ik kan me gelukkig nog wel een hoop herinneren van dit masterlijke feessie Over de DJ's is alles al gezegd zo'n beetje geloof ik, dus dat laat ik maar achterwege. Voor de deur sonden inderdaad drie vette rijen, echt bagger. Op last van de politie hebben ze toen de controles minder streng gemaakt. Ik kwam daar aanlopen bij zo'n beveiligings knakker, trek me wegwerpcameraatje uit me zak en vraag "Mag dat?". "Jajaja... loop nou maar door." was het antwoord. Ben dus nie eens gefoilleerd. Heb niks uit me zakken hoeven halen, helemaal niks. Echt maf...
Al met al was het gewoon een ideale nacht en de volgende keer zal ik beter me best doen om die meeting te vinden
Toedels...
Ohja... ik heb ook footootjes gemaakt. Hoop dat ik ze morgenavond online heb...
Last edited by eieregooie on Apr-30-2002 at 23:05
|