Ik keek altijd naar Tik Tak maar begreep er geen snars van.
Wist ge da die kleinen die daar altijd met die blokskes speelde, nu in een villa in Knokke woont?! Ge ziet hoe goed de kijkcijfers wel waren!
___________________
Sep-08-2006 10:29
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
Location: Yellow
quote:
Originally posted by Crebilis
die heeft zo een tidje samen met Margriet Hermans zo een soort kwis/spelprogramma ofzo gedaan. Weet iemand hoe dat heet? Daar mocht ik altijd naar kijken en dan naar bed
Tartufo!
Sep-08-2006 11:05
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
Duupje ken ik zeker nog!
Ja Tartufo da was altijd me koppels ofzo zeker?
En voor de persoon die er naar vroeg, ik kan alle afleveringen van buiten de zone op DVD bezorgen.
Sep-08-2006 11:08
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
Location: Yellow
quote:
Originally posted by Devilex
En voor de persoon die er naar vroeg, ik kan alle afleveringen van buiten de zone op DVD bezorgen.
Interesting..
Goeie kwaliteit?
Sep-08-2006 11:10
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
Als ge het bekijkt op de PC ziet ge dat het tv rips zijn, maar op de tv is het goede kwaliteit.
Sep-08-2006 11:13
christina
**********
Registered: Jan 2006
Location:
quote:
Originally posted by Devilex
Duupje ken ik zeker nog!
ik ook!
Sep-08-2006 11:15
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
Nog zo een serieke waar ik naar keek als ik al wa ouder was "Boy Meets World"
Sep-08-2006 11:21
Crebilis
tranceaddict
Registered: Jan 2006
Location: Laken, Belgium
tartufo was het niet. Dat ken ik niet eens . En google helpt ook al niet veel.
Het was iets met twee groepen. 1 onder leiding van donaat en een onder leiding van margriet. dan moesten ze vanalle opdrachtjes doen en daar konden ze sleuels mee verdienen denk ik. Met alle sleutels die ze verdiend hadden konden ze dan een kluis openen, maar niet alle sleutels pasten, dus moesten ze geluk hebben dat ze de juiste sleutels hadden. Denk ik. Maar bon, niet dat het zo belangrijk is hoor. Het is gewoon iets dat ik mij al een jaar of twee afvraag .
Sep-08-2006 11:26
mrcanon
Longing for summer ...
Registered: Aug 2005
Location: Zulte, Belgium
Donaat heeft nog Baraka gepresenteerd, was ook een quiz ofzoiets en had als assistente Pascale Bal als ik mij niet vergis. Het was de vrijdagavond.
___________________
Sep-08-2006 11:56
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
Kheb hier al in mijn geheugen zitten graven maar kan mij da programma ni herinneren, en er bestaat nergens zo een soort online database ook.
De Drie Wijzen da was bij ons ook altijd een vaste waarde op tv.
Ik vind da er tegenwoordig veel te veel van die reeksen zijn à la "Het Leven Zoals Het Is".
Sep-08-2006 11:57
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
quote:
Originally posted by Crebilis
tartufo was het niet. Dat ken ik niet eens . En google helpt ook al niet veel.
ik dacht toch ook dat der iet in den trend van tartufo was. Dat had iets me kaarten te maken, maar da concept ben ik eig vergeten
Interflix bedoelt ge .
Met Albinus van Hoplinus (Chris van den Durpel) met zijn rijdend tunhuisje en zijn telefoon die altijd kapot was als ze hem nodig heddan
Jooo, interflix! Albinus van hoplinus, lol, was'k al helemaal vergeten. Dat rijdend tuinhuisje heeft trouwens ook nog naast men deur gestaan
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Sep-08-2006 13:15
mellow_head
I Kill For You
Registered: Aug 2004
Location: Tongeren, Belgium
Full house, Step By Step, Married With Children, Family Matters, die serie op VT4 waar Michael J Fox nog een jonge knaap was , etc.