Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06/04/07] Above & Beyond @ Queen Club, Paris
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Eddy
J'ai cru voir un fantome

Dany ou Nono ??

Old Post Apr-03-2007 09:06  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aurel102001
tranceaddict

Registered: Dec 2005

J'habite dans Paris, s'il y en a qui sont sur Paris de bonne heure et qui ne veulent pas attendre dehors, ou qui ne sont pas invités par Stan , ils peuvent passer chez moi j'habite dans le XIIe, on pourra s ecouter le pti mix d'Aton Tray en attendant

Old Post Apr-03-2007 09:10  France
Click Here to See the Profile for aurel102001 Click here to Send aurel102001 a Private Message Add aurel102001 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by aurel102001
J'habite dans Paris, s'il y en a qui sont sur Paris de bonne heure et qui ne veulent pas attendre dehors, ou qui ne sont pas invités par Stan , ils peuvent passer chez moi j'habite dans le XIIe, on pourra s ecouter le pti mix d'Aton Tray en attendant

Pareil. Vous pouvez passez chez moi aussi. Paris 14ème.
Mais il faut noter: Bien qu'on peut s'amuser un peu aux platines, on pourra pas faire beaucoup de bruits car ma colocatrice à ses prépas dans quelques semaines!!!

Alors PM me please (ceux qui peuvent commencer la soirée chez "your's truly")

Old Post Apr-03-2007 09:22  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

Je ne m'étais pas ajouté, mais j'y serai.

Ca va faire pas mal de monde

quote:
Originally posted by LoginZ
---

THE LIST :
anne348
severnaya (enchaine sur Sister Bliss & Faithless le DImanche)
Gameboy (Demolition Boy pour la nuit...)
Defcon
DJ Alexe & Audrey
BlackHole
Nightflowers (enchaine Faithless et sur Sister Bliss le dimanche )
Damiàn_Oak
allen scott
aurel102001 (faithless le dimanche)
stanymi
Kartman
maxxyme + ??
GoMeZ92
sotrance
Atton + certainly Friends (--> under pressure too !!!)
Vic7orius
Princesse + Jacob (si j'arrive à le motiver)
KisSCoOl + des gens
JCXD
julius996
Romain

+LoginZ + 2 potes
+LytchiX =)

Old school trance ForEver

Old Post Apr-03-2007 09:31  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Maintenant il reste une question : qui seront les candidats qui passeront le 1er tour de cette entrée au Queen

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Apr-03-2007 09:34  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by Kartman
Maintenant il reste une question : qui seront les candidats qui passeront le 1er tour de cette entrée au Queen

J'aimerais bien être là aussi tôt que possible!!!

Old Post Apr-03-2007 09:38  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by Kartman

Perso je le sent mal pour ma tronche deja la derniere fois avec marco v mais la je serais avec une copine j'éspere passer

Old Post Apr-03-2007 11:58  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aurel102001
tranceaddict

Registered: Dec 2005

J'ai réussi a passer un peu bourré avec des potes ce vendredi pour Joachim Garraud, donc ca devrait aller, fo arriver soit tot soit assez tard

Old Post Apr-03-2007 12:26  France
Click Here to See the Profile for aurel102001 Click here to Send aurel102001 a Private Message Add aurel102001 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by gomez92
Perso je le sent mal pour ma tronche deja la derniere fois avec marco v mais la je serais avec une copine j'éspere passer

Avais pas eu de problème la dernière fois par contre mon pote certes un petit un peu bronzé avait eu du mal à rentrer.

Normalement se sont calmés a cause de la plainte déposée par SOS racisme.

Enfin bref j'espere qu'y aura pas de plan galere ! Rien que pour ca je prefererai que ca soit 100 bornes plus loin mais dans une boite ou y a pas de souci pour rentrer.

Old Post Apr-03-2007 12:34  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Ressortez les vieux badges "Touche pas à mon pote" si vous avez peur

Old Post Apr-03-2007 12:43 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by JoeHell
Ressortez les vieux badges "Touche pas à mon pote" si vous avez peur

J'étais pas né moi à cette époque

Le pire c'est que je suis quasi sur qu'y en a un de badge dans le tiroir de mon salon

Old Post Apr-03-2007 13:33  France
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by stanymi
pour en revenir là-dessus :
Je garde en mémoire longtemps, très longtemps (vu que je suis le pire rancunier de la terre) les gens qui se foutent de ma gueule. La personne concernée se reconnaitra.

Remarque, c'est là qu'on reconnait les vrais amis. Et les autres, ceux à qui on fait un site tout en flash complètement gratos et qui en ont rien à foutre de ta gueule... Voilà le remerciement. Bravo.

Old Post Apr-03-2007 19:34  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06/04/07] Above & Beyond @ Queen Club, Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor - Zook in Singapore ID#1 (02-2009) [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDarren Tate - "Elevation" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:00.

Forum Rules: