Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MondayBar
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2004

VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT

Man MÅSTE ha med sig pass för att få åka på kryssningen. Det räcker inte med körkort eller ID eftersom man passerar en gräns till ett land som inte är med i Schengen-avtalet (till skillnad från t ex Finland) när man kliver på båten.

Alltså... TA MED PASS ANNARS KOMMER DU INTE PÅ BÅTEN OCH FÅR STANNA HEMMA! .. var tvungen att skrika lite där..

Sen vill Tallink att man checkar in senast 17.00. Det går bra att checka in och få sin biljett från 14.00-17.00 och man får gå på båten kl 16.00-17.30, sen stänger påsläppet.

Snälla, kan ni hjälpa oss att kolla upp att alla era kompisar har fattat det här med passtvånget. Vi har sagt det femhundrasjuttio gånger nu, men det är alltid någon som missat det...

Mvh,
Staffan, Monday Bar

Old Post May-29-2007 22:12  Sweden
Click Here to See the Profile for MondayBar Click here to Send MondayBar a Private Message Visit MondayBar's homepage! Add MondayBar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by PoiZoN
sweta-fotbollslag? ;P

Jag är med!

Old Post May-30-2007 07:34  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Fy fan att jag är fattigare än en kyrkråtta.
Jag har ju glatt mig över att det inte finns några biljetter så även om jag hade pengar så hade jag inte haft en möjlighet att åka men nu läser jag ju att det finns folk som vill sälja.
Farligt farligt jag kanske måste se till att sälja mig själv.

Old Post May-30-2007 10:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Pjox
Jag har ju glatt mig över att det inte finns några biljetter så även om jag hade pengar så hade jag inte haft en möjlighet att åka men nu läser jag ju att det finns folk som vill sälja.

För att citera Laszlo på TC's forum:
"vi kommer eventuellt att skänka bort en biljett, om vi inte får tag på någon som vill köpa den, eftersom ena snubben i sällskapet fått inbrott och inte kan haka på..."

Så smek dig in där så kanske du har tur

Old Post May-30-2007 11:29  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:

Har du hyttplats någon annanstans kan du säkert få biljetten (förutsatt att någon annan i vårt sällskap inte hittat en köpare). Jag kommer att bo i en annan hytt och kan inte svara för de andra om de vill ha sällskap eller inte...tror inte det skulle vara någor problem, men utifall...

www.laszlo.se

Old Post May-30-2007 11:35 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

http://mondaybar.tranceaddict.se/ Fredag, 18:00

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post May-30-2007 18:55  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by anuga
http://mondaybar.tranceaddict.se/ Fredag, 18:00

hihi =)

tog mig friheten och fixade en liten iframe till min blogg: http://www.laszlo.se/blog/

www.laszlo.se

Old Post May-30-2007 21:04 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by Laszlo
Har du hyttplats någon annanstans kan du säkert få biljetten (förutsatt att någon annan i vårt sällskap inte hittat en köpare). Jag kommer att bo i en annan hytt och kan inte svara för de andra om de vill ha sällskap eller inte...tror inte det skulle vara någor problem, men utifall...

Usch, fick frågan om jag vill jobba i helgen och det kan jag ju inte tacka nej till...

Old Post May-30-2007 21:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Usch, fick frågan om jag vill jobba i helgen och det kan jag ju inte tacka nej till...

Betyder det att jag kan utesluta dig från donationslistan? Finns andra som har kölapp nämligen =)

www.laszlo.se

Old Post May-30-2007 21:37 
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by Laszlo
Betyder det att jag kan utesluta dig från donationslistan? Finns andra som har kölapp nämligen =)

Ja det betyder det.
Jag tackade ja till jobb innan jag läste det ni skrivit här tyvärr.
Så nu är det en mindre i kön

Old Post May-30-2007 21:48  Sweden
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

IINTE långt kvar nu!

www.myspace.com/christianohman

Old Post May-31-2007 13:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Senaste nyhetsmailet

GLÖM INTE PASSET !!!!!!!!

Old Post May-31-2007 18:02  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Post New Thread    Post A Reply

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold live @ Lush 1997 [2002] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAyu - Connected (Push's Instrumental Dub Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:10.

Forum Rules: