|
Had id&T mail gezonden over sound in future stage ...
| quote: |
Beste Jean-Louis,
Bedankt voor je mail. Wat betreft het geluid in de Future; daar balen wij ook heel erg van. Halverwege de avond zijn er klachten gekomen vanuit de buurt, en heeft de politie ons opgedragen het aantal decibellen te verminderen. Negeren wij dat, dan lopen we kans dat onze vergunning wordt ingetrokken. En dat betekent, heel simpel, helemaal geen Trance Energy meer. Dat is op zo'n moment dus geen optie. Alleen achteraf kan er en discussie worden gevoerd. Ik hoop dat je verder toch een leuke avond hebt gehad!
Met vriendelijke groet,
Anne van Ketel |
Blijkbaar fucked by the cops 
|