Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by TimeportE

idd..
het is toch nu zeker niet de bedoeling dat mensen iedereen gaat neerslaan en schieten omdat andere lui hun mening geven.. praat met die mensen, gebruik geen geweld. dan ben je even slim als degene die fortyun neerknalde!

och och, praten? mening geven? dat was zeker geen mening geven wat die gast deed, khad um nog gevraagd te kappe maar nee hoor, luistre willen ze toch niet, wie niet luisteren wil moet maar voelen

Old Post May-07-2002 15:21 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by TranceFool

http://www.animalfreedom.org/pagina...andergraaf.html

Sitelink is verkeerd of ze hebben de pagina van de site gesloopt.

Op de hoofdpagina van animalfreedom staat nu: "Tot onze schok wordt iemand uit de kring van milieuactivisten in verband gebracht met de moord op Pim Fortuyn. Wij distantiëren ons van deze daad die recht in gaat tegen onze principes".

Old Post May-07-2002 16:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54

Sitelink is verkeerd of ze hebben de pagina van de site gesloopt.

Op de hoofdpagina van animalfreedom staat nu: "Tot onze schok wordt iemand uit de kring van milieuactivisten in verband gebracht met de moord op Pim Fortuyn. Wij distantiëren ons van deze daad die recht in gaat tegen onze principes".

dit is de echte link:

http://www.animalfreedom.org/pagina...andergraaf.html

Old Post May-07-2002 16:02 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Maaja krijgen wij ooit te weten of deze man uit eigen principes de moord heeft gepleegd....of dat er misschien iets veel groters achter zit??

Old Post May-07-2002 16:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Zoeken: Volkert van der Graaf
608 documenten gevonden, getoond 1 - 10.

Hij was actief volgens mij de lul

Old Post May-07-2002 16:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Jukx
het neerzetten van Pim Fortuyn als rechte racist gebeurde dus alleen ten tijde van zijn uitspraken mbt tot de islam, buitenlanders en de grondwet. en geef ze eens ongelijk! het waren érg radicale uitspraken.
de laatste maanden is Pim Fortuyn wat gematigd en is hij is in de media ook heel normaal behandeld en neergezet. iedereen is hem eigenlijk als een normale politicus gaan zien.

en dan het verwijt dat Pim "gedemoniseerd" zou zijn en dat het eigenlijk de schuld is van melkert en rosenmöller vind ik al helemaal onzin. Pim heeft zelf voor een "vuile" campagne gekozen en voor een verharding in het politieke klimaat. hij was degene die de debatten op het scherpst van de snede wilde voeren. en hij was degene die in debatten met persoonlijke aantijgingen kwam en die het puur op de man ging spelen. (het openlijk belachelijk maken van bepaalde politieke tegenstanders)
ja, als andere mensen dan dat spelletje met hem mee gaan spelen kun je ze dat niet verwijten. Pim heeft het zelf in gang gezet.
wie de bal kaatst..
(clicheeeeee )

hier kan ik me wel in vinden. Pim heeft zelf min of meer ervoor gezorgd dat er een hardere politieke klimaat kwam (niet dat dat slecht is, tis alleen anders) door meer op de man te spelen.

Old Post May-07-2002 16:41 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Miss Proximus

2 Magrec: "In nederland reageert de leugen" laat me niet lachen en wordt alsjeblieft niet het zoveelste slachtoffer die inhoudsloze leuzen verkondigt...

Dat stuk van Theo van Gogh.....die man heb ik nog nooit serieus genomen (wat wil je met zo'n stamboom) maar dat artikel van hem slaat echt alles.Als eerbetoon moeten wij allemaal nooit meer gaan stemmen? WHAHAHAHA! O ja, laten we allemaal gaan wachten tot de een-of-andere dictator voorbijkomt om ons te verlossen uit het land dat zonder pim fortuyn geen democratie meer is..BLEH

whehe trouwens lekker foute spelling van mij...niemand opgevallen..euh regeert de leugen moest dat zijn. Whehe nee Miss P ik zal mij rustig houden en weer ff nadenken haha Ratio boven de emotie (altijd heel belangrijk)....

Mwoah natuurlijk het is en column van theo dus daar wordt meestal al wat feller in gereageert op alles dan in real life zeg maar ja ik hoopte op wat inhoudelijkere discussie (dus niet euhm zeg maar als siësta) maar dat is niet mogelijk op dit moment.

Op dit moment in nederland is het normaal geworden dat mensen worden doodgeschoten. Het is zelfs al zo erg dat als het gebeurt dat het niet ééns meer zo groot nieuws is dat zo'n bericht ergens op pagina 7 van een krant wordt gezet. Dat is toch niet meer normaal? Nu wordt een persoon vermoord. Een persoon die ik zie als de woordvoerder van heel veel meningen in de nederlandse samenleving. Een markant persoon met aparte ideeën maar ook met een aantal hele reële ideën. In een democratische samenleving moet het mogelijk zijn dit te kunnen uiten.
Pim fortuyn wilde de discussie over het allochtonenbeleid openbreken hij wilde dingen uit de taboe sfeer halen dat is hem gelukt politiek is interessant geworden voor iedereen.

Dit is voor mij ook één van de fijne dingen op het internet het kunnen uiten van mijn mening erover kunnen discussiëren. Wij hoeven elkaar voor de rest dan nog niet te haten vanwege felle discussies. Ik heb ook wel felle discussies met mensen hier op het forum leuk toch als het gewoon netjes op het randje blijft prima toch. Of moet ik straks ook bang zijn voor een gek op het forum die het niet ééns is met één van mijn meningen hier

(ook al weten we het motief van de dader nog niet)

Democratie is niet meer

Van 3fm:
quote:
ER IS EEN MENS VERMOORD

Maandagavond is hier bij 3FM, even na zes uur, Pim Fortuyn doodgeschoten voor onze deur. Kort daarvoor had hij twee uur lang met Ruud de Wild, Jeroen Kijk in de Vegte en Sander de Heer in het programma Ruuddewild.nl zitten praten over politiek, het leven en ook de dood. Pim Fortuyn was een man die iets te zeggen had, of je het daarmee eens was of niet. Maar kennelijk was er minstens één gek die vond dat hij genoeg gezegd had; niet mocht praten; vond dat niemand meer naar hem moest kunnen luisteren. Die hem de mond snoerde. En dat in Nederland, ons tolerante land, een samenleving waarin iedereen die denkt iets te zeggen te hebben ook gehoord kan worden. Een land waar je voor je mening uit kon komen, of je wit was of zwart, rood of geel, rechts of links, hetero of homo.

En dat voor de deur van 3FM, waar iedereen luistert en praat, over het tolerante Nederland. Waar iedereen zijn mening geeft. Niet alleen over popmuziek, maar ook over de dingen van waarde, over leven, over verdriet, over liefde. Omdat wij een betere wereld willen, allemaal. Daarom ook hadden wij Pim Fortuyn uitgenodigd, en alle andere lijsttrekkers van de politieke partijen, om te vertellen over hun ideeën, over hoe zij vinden dat Nederland de komende vier jaar moet worden geregeerd. Zodat jij beter kan kiezen. Voor een beter Nederland, een betere samenleving. Er is een mens vermoord. Voor onze deur. Een deur die altijd openstond voor de mening van iedereen. Wij schamen ons dat juist voor deze deur een mening is vermoord.

De schoten hier op het parkeerterrein van 3FM hebben een einde gemaakt aan het leven van Pim Fortuyn. Daar zijn we kapot van, alle medewerkers van 3FM. Net als zijn familie, vrienden en symphatisanten. Maar we leven ook mee met de mensen die het niet met hem eens waren. Want de moord op Pim Fortuyn is een verlies voor ons allemaal.

Old Post May-07-2002 16:53  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
godsamme wat een ongelooflijke fuck dag

maar ik heb wel iets gedaan waar ik trots op ben

mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren.

wat heb jij nog ontzettend veel te leren zeg... ongelooflijk!

wat maakt jou nu beter dan die moordenaar? Het feit dat je geen gun hebt? Oog om oog, tand om tand? Jij doet precies hetzelfde: iemand's mening bevechten met daden in plaats van met woorden. Wat bereik je daar mee? Dat iemand van mening verandert? Nee. Het enige wat jij daar mee doet is nog meer een klimaat scheppen waarbij je je mening niet mag uiten...

Old Post May-07-2002 16:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz

wat heb jij nog ontzettend veel te leren zeg... ongelooflijk!

wat maakt jou nu beter dan die moordenaar? Het feit dat je geen gun hebt? Oog om oog, tand om tand? Jij doet precies hetzelfde: iemand's mening bevechten met daden in plaats van met woorden. Wat bereik je daar mee? Dat iemand van mening verandert? Nee. Het enige wat jij daar mee doet is nog meer een klimaat scheppen waarbij je je mening niet mag uiten...

Sorry hoor, maar dit vin ik dus echt ik vin het echt niet kunnen dat iemand gaat schreeuwen van dattie blij is dat er iemand overleden is ik weet niet of ik hem had geslagen, maar toch ik vinnut belachelijk dat iemand op een schoolplein zoiets gaat schreeuwen... Dat vind ik niks meer met je mening uitten te maken hebben

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post May-07-2002 16:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Joost008

Sorry hoor, maar dit vin ik dus echt ik vin het echt niet kunnen dat iemand gaat schreeuwen van dattie blij is dat er iemand overleden is ik weet niet of ik hem had geslagen, maar toch ik vinnut belachelijk dat iemand op een schoolplein zoiets gaat schreeuwen... Dat vind ik niks meer met je mening uitten te maken hebben

Wat dan rechtertje voor je zelf gaan spelen?
Geweld lost niks op daar crëeer je juist weer geweld mee...geweldsspiraal kun je dat dan gaan noemen, Discussie is nodig er moeten dingen gaan veranderen. Die veranderingen los je niet op met geweld daar maak je de dingen alleen maar erger mee.

Old Post May-07-2002 17:01  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Joost008

hoor je mij dan zeggen dat dat kan? Nee! Maar verhef jezelf daarboven, schelden doet geen zeer. Als zo iemand nou niet beter weet. Maar omdat je het niet eens bent met iemand, ook al zegt ie nog zoiets doms, hoef je je toch in geen geval te verlagen tot geweld? Dat is toch juist wat dit hele gebeuren iedereen zou moeten leren?

Old Post May-07-2002 17:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by magrec
whehe trouwens lekker foute spelling van mij...niemand opgevallen..euh regeert de leugen moest dat zijn.

haha!! ik had t ook nooit door dat dat er stond /me slaps head

maar ja, dat anderen het niet zien.....weinig mensen nemen de moeite een post helemaal te lezen tegenwoordig

Old Post May-07-2002 17:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAn Early 2002 Track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRafferty & Kershaw - "We Are Connected" (Marcos & Sunfire Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:15.

Forum Rules: